Przepraszam, czy tu bijÄ… ?

Data: 2013-10-30 17:06:04
Autor: u2
Przepraszam, czy tu bijÄ… ?
.... ja bym spieprzal gdzie pieprz rosnie na widok takiej draki, a posel odwaznie wkroczyl w sam srodek zawieruchy i dostal w krocze :)

http://niezalezna.pl/47761-wipler-zawiadamia-ws-pobicia

Na łamach portalu niezalezna.pl pisaliśmy już o incydencie z udziałem Przemysława Wiplera przed jednym z warszawskich klubów przy ul. Mazowieckiej. Choć w mediach pojawiła się informacja, że to Wipler zaatakował policjantów, poseł przekonuje, że to on został zaatakowany i pobity. Zapowiada złożenie zawiadomienia do prokuratury.

Na konferencji prasowej Przemysław Wipler przekonywał, że gdy zauważył awanturę przed lokalem i nie widział czy w zdarzeniu uczestniczą klienci lokalu oraz ochrona klubu lub funkcjonariusze policji postanowił interweniować w celu wyjaśnienia całej sytuacji.

Polityk dementuje wersję policji i zapewnia, że został polany gazem oraz pobity.

- Byłem kopany w krocze, w plecy, kopany po nogach. Szybko przestałem widzieć cokolwiek. Nie jest to uderzenie o krawężnik. Zostałem brutalnie pobity. W tej sprawie złożę zawiadomienie o popełnieniu przestępstwa – oświadczył Przemysław Wipler.

Poseł zapowiedział, że będzie wnioskował o postawienie zarzutu przekroczenia uprawnień lub nawet pobicia i wyraził nadzieję, że wszelkie wątpliwości wyjaśnią nagrania z monitoringu miejskiego oraz monitoringu klubu.

- Mam nadzieję, że ta dokumentacja będzie dobrze zabezpieczona i będzie można rozstrzygnąć sprawę – tłumaczy Przemysław Wipler.
--
"Żydów gubi brak umiaru we wszystkim i przekonanie, że są narodem wybranym. Czują się oni upoważnieni do interpretowania wszystkiego, także doktryny katolickiej. Cokolwiek byśmy zrobili, i tak będzie poddane ich krytyce - za mało, że źle, że zbyt mało ofiarnie. W moim najgłębszym przekonaniu szkoda czasu na dialog z Żydami, bo on do niczego nie prowadzi... Ludzi, którzy używają słów 'antysemita', 'antysemicki', należy traktować jak ludzi niegodnych debaty, którzy usiłują niszczyć innych, gdy brakuje argumentów merytorycznych. To oni tworzą mowę nienawiści".

Przepraszam, czy tu bijÄ… ?