Przepraszam, mnożę wątki ale ...

Data: 2009-03-12 20:44:36
Autor: Jerzy Tabortowski
Przepraszam, mnożę wątki ale ...
.... biorąc pod uwagę opinię wystawioną Jarosławowi N. przez garusów, mam nieodparte wrażenie że ...

"Dowód: opinia psychologiczna - k- 688-690

Z opinii sądowo - psychiatrycznej wydanej w dniu 17.10.2006 roku biegli psychiatrzy Stanisław Hulok i Andrzej Hanusz stwierdzili, że Jarosław Niedźwiecki nie cierpi na chorobę psychiczną w rozumieniu psychozy ani na upośledzenie umysłowe. Biegli w pełni zgadzają się z przedstawionym przez biegłą psycholog inwentarzem cech osobowości oskarżonego. W stosunku do zarzucanych czynów oskarżony miał zachowaną zdolność do rozpoznania ich znaczenia jak i do pokierowania swoim postępowaniem. Warunki art. 31 §1 lub 2 kk nie występują. Oskarżony może brać udział w postępowaniu karnym w prokuraturze jak i przed sądem. Dowód: opinia sądowo - psychiatryczna - k- 703-706"

panowie biegli nieco się pomylili. Pomyliła się również biegła psycholog. I to wszystko za moje podatki, ehhhh ...

Przepraszam, mnożę wątki ale ...