"Przepraszam moich kolegów i koleżanki z PiS".

Data: 2009-06-16 08:47:44
Autor: PiSnawodefotomontaż
"Przepraszam moich kolegów i koleżanki z PiS".

- Przepraszam moich kolegów i koleżanki z PiS powiedział w TVN 24 Joachim Brudziński. Sekretarz generalny PiS zareagował w ten sposób na niezadowolenie części polityków PiS ze sposobu prowadzenia kampanii wyborczej do Parlamentu Europejskiego.

- Wszystkie zarzuty przyjmuję z pokorą jako zasadne. Nie zgadzam się jednak z opinią, iż urządziłem w partii prywatny folwark i urządzam kolesiostwo - oświadczył sekretarz generalny PiS, odpowiadając na pytanie

- Ja chce tylko budować struktury partii na Pomorzu podkreślił Brudziński. Jak podkreślił, choć tegoroczne wybory zostały przez PiS przegrane, to Jarosław Kaczyński poprowadzi partię do zwycięstwa w wyborach za pięc lat.

http://eurowybory.onet.pl/964,artykul.html

Przemek

Kolejny prymityw wchodzący w odbyt Kaczyńskiemu. Cały pic, he, he, he!!

--
Spektakularna porażka PiS

PO  44,43 proc. głosów,

PiS 27,4 proc.

Były poseł PiS Ludwi Dorn ocenił, że PiS odniosło trzecią porażkę z rzędu po wyborach
parlamentarnych i wyborach samorządowych.

Data: 2009-06-16 10:28:14
Autor: zbig

Użytkownik "PiSnawodefotomontaż" <adres@email.pl> napisał w wiadomości news:h17f6m$r1c$1inews.gazeta.pl...

Jak podkreślił, choć tegoroczne wybory zostały przez PiS przegrane, to Jarosław Kaczyński poprowadzi partię do zwycięstwa w wyborach za pięc lat.

Wiara czyni cuda

"Przepraszam moich kolegów i koleżanki z PiS".