Przepraszam pana Kaczynskiego !!

Data: 2010-10-23 17:31:02
Autor: cyc
Przepraszam pana Kaczynskiego !!
Ja nizej podpisany przepraszam pana Kaczynskiego za wszystko to, co o nim zlego mowielem a co w zyciu !!  nie jest prawda .
Klamalem wrednie mowiac , ze jest faszysta , ze jest nienawistny , ze oblakany i psychicznie chory .
Mowilem nieprawde podejrzewajac u niego oblude , koniunkturalizm i moralna degrengolade . Calkowicie bylem w bledzie przypuszczajac , ze " przynajmniej moralnie odpowiada za smierc  96 ofiar katastrofy solenskiej  "  i  jego wspolpracownika Rosiaka , ktory zginal  od kuli szalenca sprowokowanego , jak nieslusznie  mniemalem sianiem przez Kaczynskiego nienawisci .
Mylilem sie rowniez sadzac , ze Kaczynski ma krew p. Blidy na rekach bo przeciez nie ma z ta sprawa kompletnie nic wspolnego .
Nie jest to , jak sadzilem czlowiek msciwy , zawistny i nadambitny .
Przepraszam nie tylko jego , przepraszam rowniez Hansa Klosa , J - 23 , ave , raffa i innych wielbicieli pana prezesa za to , ze moja skromna osoba w bezczelny sposob prowokowala ich pozwalajac na uzywanie przez nich chamskich inwektyw ( co ja mowie !! to byl odruch obronny ! ) co musialo doprowadzic ich do pelnego dyskomfortu psychicznego i popelnienia grzechu z ktorego , jestem pewien , przepojerni miloscia do blizniego i naukami JPII-go , sie wyspowiadali i za co dostali do swojego wikarego pelne rozgrzeszenie .
Przepraszam wszystkich w tym Antenke ktorej tezy "smolenskiego zamachu " musza byc sluszne bo przeciez tak ojciec , dyrektor , doktor Rydzyk mowi a jak on mowi to mowi . Rowniez jego przepraszam za wszystko a glownie za to , ze dotad nie wyslalem na jego konto ani grosza i za to , ze dalej nie bede wysylal . Rozumiem , ze za to przebaczenia raczej nie moge dostac , co zrozumiale ale i tak przepraszam .
Jesli ktos chce jeszcze jakichs przeprosin , prosze wyslac maila a otrzyma je bezplatnie i z pelnym certyfikatem . Podpisze rowniez "deklaracje lodzka " bo jest ona  jak konstytucja i bilet do nieba .
Wszystko co ktos inny wymyslil i wymysli  w tym zakresie bedzie falsyfikatem , podrobka , wyrazem zlej woli i kpina .
Teraz w ramach poglebiajacego sie miedzy nami pojednania zaintonujmy jakas piesn np. " Przybiezeli do Betlejem ...." lub " Boze cos Polske " , zapalmy znicze , koniecznie w ksztalcie krzyza , zapalmy pochodne i udajmy sie na Wawel .

cyc

Data: 2010-10-23 17:34:41
Autor: u2
W dniu 2010-10-23 17:31, cyc pisze:
[...]

To nie wystarczy, powinieneś niezwłocznie usunąć się z życia
publicznego. Już wystarczająco napsułeś krwi porządnym obywatelom.

Data: 2010-10-23 18:47:30
Autor: pluton
Przepraszam pana Kaczynskiego !!
To nie wystarczy, powinieneś niezwłocznie usunąć się z życia
publicznego. Już wystarczająco napsułeś krwi porządnym obywatelom.

Ale przedtem musisz usunąć komoruskiego i intronizować Jarosława Wielkiego
na Prezydenta N-tej Reczpospolitej (sorka, zapomniałem, jakie to było N).

Nullification

Data: 2010-10-23 18:46:16
Autor: Jarek nie obronił kżyża
Przepraszam pana Kaczynskiego !!

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał

[...]

Cycu! Za mówienie prawdy się nie przeprasza. Prawda broni się sama. Każdy kto nie ma rydzykowo - kaczorowego pierdolca, widział, że pisałeś prawdę. Rozumiem ironiczny ton Twojego posta, ale pisuarowe matołectwo może go wziąc na poważnie ;-))

 Przemysław Warzywny

--

"Chcę wprowadzić nowy świecki obyczaj, że politycy odpowiadają przed ludźmi,
 a nie przed hierarchią kościelną -mówił premier Donald Tusk w Radiu TOK FM,

Data: 2010-10-24 01:04:38
Autor: Jaksa

Użytkownik "Jarek nie obronił kżyża" <Brońmy RP przed pisem@..pl> napisał w wiadomości news:i9v3gq$i5d$1inews.gazeta.pl...

> [...]

Rozumiem ironiczny ton Twojego posta, ale pisuarowe matołectwo może go wziąc

Jestem pod wrazeniem Kawecki. Napisales samodzielne 4 zdania!
Coprawda w tym tylko dwa proste, ale checi sie licza!

szacun Kawecki, rozwijasz sie,
Jaksa

Data: 2010-10-24 07:55:20
Autor: Jarek nie obronił kżyża
Przepraszam pana Kaczynskiego !!

Użytkownik "Jaksa" <Jaksa@podole.pl> napisał

szacun Kawecki....

Niestety nie dajesz powodu, żebym mógł się zrewanżowac tym samym.

Przemysław Warzywny

Data: 2010-10-24 12:58:57
Autor: raff
W dniu 2010-10-24 01:04, Jaksa pisze:
UĹźytkownik "Jarek nie obronił kĹźyĹźa"<Brońmy RP przed pisem@..pl>  napisał w wiadomości news:i9v3gq$i5d$1inews.gazeta.pl...

UĹźytkownik "cyc"<ja@ja.pl>  napisał

[...]

Widzisz cycu, uzyles tak lopatologicznej i oczojebnej ironii, ze nawet Kawecki zrozumial.

R.

Data: 2010-10-23 22:19:50
Autor: Polok_prawdziwy
Przepraszam pana Kaczynskiego !!
cyc wrote:

POPIUŁ...!!! POPIUŁ...!!!

- gowem popiołem zapomniołeś posypać i syćko siem nielicy...!!!

Data: 2010-10-24 01:05:22
Autor: Jaksa

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:i9uv3s$cp9$1news.onet.pl...
Ja nizej podpisany przepraszam pana Kaczynskiego za wszystko to, co o nim
zlego mowielem a co w zyciu !!  nie jest prawda .

Cieszy mnie cycu, ze w koncu dostrzegasz wlasne bladzenie.

Jaksa

Data: 2010-10-24 15:18:01
Autor: cyc

Użytkownik "Jaksa" <Jaksa@podole.pl> napisał w wiadomości news:i9vsrp$oe7$2news.eternal-september.org...

[...]

Jednak widzisz w nim swojego furera !!.

cyc

Data: 2010-10-25 01:24:05
Autor: Jaksa

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:ia1bmh$u78$1news.onet.pl...

> [...]
>
> Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości
>
> Cieszy mnie cycu, ze w koncu dostrzegasz wlasne bladzenie.

Auf keinem Fall! Gott schütz mich!

Jaksa

Data: 2010-10-24 17:31:57
Autor: cyc
[...]

Bije sie w piersi z taka sila , ze az mi dech zapiera .
Bylem zmanipulowany , oklamany i poddany wrazej propagandzie!. Dalem sie
nieopatrznie wywiezc w pole politycznym spekulantom , ktorzy zochydzilli mi
wszystko to , co najwazniejsze w naszym spolecznym zyciu .
Najwiekszym bledem jaki popelnialem to powierzchowna analiza slow wodza i
Rydzyka , ktore to slowa byly , sa i beda zawsze isnpiracja do dzialan
propolskich , prokatolickich i proobywatelskich .
Dzisiaj przejrzalem na oczy i wiem , ze popelnilem blad !.
Nie !! , to nie blad !! to zbrodnia sprzeniewierzenia sie
najszlachetniejszym zasadom jakie glosi pan prezes J.Kaczynski i jego ideowy
mentor ojciec , doktor , dyrektor  Rydzyk !.
Tylko jedna mogla byc przyczyna tego stanu rzeczy . OPETANIE " !.
Jedynym sposobem umozliwiajacym sprostanie rzuconymi przez szatana wyzwaniom
sa egzorcyzmu i tym musze sie koniecznie poddac !.

cyc

Data: 2010-10-25 01:27:25
Autor: Jaksa

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:ia1jhl$ldl$1news.onet.pl...

> [...]

Jedynym sposobem umozliwiajacym sprostanie rzuconymi przez szatana wyzwaniom
sa egzorcyzmu i tym musze sie koniecznie poddac !.

Nie, opetanie to ciebie przesladuje w zwiazku z Kosciolem Katolickim.
A co do Kaczynskiego, to po prostu ulegasz nachalnej propagandzie.

Troche dziwne jak na self-made mana.

Jaksa

PS
 Co do Kosciola cycu, to radze tobie udac sie do jakies malej kaplicy
 w pieknym i odludnym miejscu, i pomodlic sie. Napewno od dawna
 tego nie robiles. Ja tez nie robie tego tak czesto jak powinienem.
 A czas biegnie cycu i trzeba sie bedzie pojednac kiedys z Bogiem.

PS2
 Twoje obsesyjne atakowanie wiary naszych przodkow musi miec
 zaiste cos z opetaniem do czynienia. Zabiles swoje nienarodzone
 dziecko? Swojej kochance? Zle sie z tym teraz czujesz?

Data: 2010-10-25 08:48:35
Autor: cyc

Użytkownik "Jaksa" <Jaksa@podole.pl> napisał w wiadomości news:ia2f91

PS2
Twoje obsesyjne atakowanie wiary naszych przodkow musi miec
zaiste cos z opetaniem do czynienia. Zabiles swoje nienarodzone
dziecko? Swojej kochance? Zle sie z tym teraz czujesz?

Jestes slepcem ? , czy nic nie ruzmiejacym moherowym koltunem ? .
Pokaz mi jeden moj watek , jedna wypowiedz w ktorej "atakuje wiare naszych przodkow " ? .
Wystarczy przytoczenie przez Ciebie jednej mojej wypowiedzi w tym zakresie a obiecuje nigdy wiecej nie zabierac glosu w sprawach kosciola !.
Czyzbys byl jednym z tych , dla ktorych wiara w Boga byla tozsama z waira w swietosc biksupow , czy ksiezy wogole ? w tym tych kalajacych swoimi czynamni " wiare naszych przodkow " ? . Bo wszystkie , doslownie wszystkie moje wypowiedzi w sprawie kosciola dotycza wylacznie ludzi , ktorzy bedac "zawodowo " zwiazani  z kosciolem notorycznie w czynach wystrepuje przeciwo niemu kpiac z gloszonych przez siebie zasad a nawet z samego Boga !.
To nie ja jestem " atakujacym wiare przodkow " , tylko ci , ktorzy w milczeniu godza sie na szerzace sie wsrod kleru lajdactwa a jest ich nie malo .

cyc

Data: 2010-10-25 09:22:54
Autor: cyc

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:ia398b$epj$1news.onet.pl...

[...]

Uzupelniajac odpowiedz odsylac Cie do watku ....a zreszta zacytuje  :

Gdy dookoła narzekania, jak Kościół jest smagany przez antyklerykałów, warto
posłuchać głosu rozsądku. I to z samego Kościoła. O. Krzysztof Popławski,
prowincjał dominikanów, mówi w "Tygodniku Powszechnym": "Używanie słów jak >
prześladowanie <w kontekście sytuacji Kościoła w Polsce czy twierdzenie, że
dyskusja o Komisji Majątkowej > przypomina czasy stalinowskie <, to
nieporozumienie i nadużycie. Jakby otarcie palca ktoś nazwał amputacją nogi".

O czasach stalinowskich, które rzekomo powróciły, mówił niedawno sekretarz
generalny Episkopatu bp Stanisław Budzik.

Zdaniem o. Popławskiego "krytyki czy ostre słowa mogą nam, kapłanom, pomagać
schodzić z piedestału, na który jesteśmy stawiani w niektórych środowiskach.
(...) Krytyka zewnętrzna stawiała Kościołowi takie pytania, których być może
nigdy by sobie nie postawił. Patrząc od tej strony - krytyka może być jak
błogosławieństwo... Kościół i każdy z nas potrzebuje nawrócenia".

Problem w tym, że na piedestale jest wygodnie. Lepiej więc kogoś, kto
usiłuje księdza X czy organizację Y z niego zdjąć, potraktować z buta i
okrzyknąć wrogiem Kościoła.

Niektórzy księża opowiadają, jaką traumą jest dziś dla nich chodzenie po
ulicy, bo co krok zaczepki. Dominikanin nie dołącza do tego chóru. "Kiedy
słyszę: > O, facet przebrał się w sukienkę <, nie jest to dla mnie objaw
antyklerykalizmu. Może ktoś chce tak ze mną zacząć rozmowę?". Na pytanie
dziennikarzy "Tygodnika", czy "nie bolą go takie sytuacje", Popławski
odpowiada: "Bolą mnie te problemy Kościoła, z którymi sobie nie radzimy.
Sprawa zbuntowanych betanek z Kazimierza, odejścia znanych kapłanów,
apostazja ks. Tomasza Węcławskiego, niedoszły ingres abp. Stanisława
Wielgusa, skandal seksualny z abp. Juliuszem Paetzem w roli głównej...".

Mówienie o prawdziwych problemach Kościoła, a do tego uwagi, że daleko mu do
ideału w ich rozwiązywaniu, bywa ryzykowne. Prowincjał dominikanów powinien
uważać, bo zaraz ktoś wciągnie go na czarną listę antyklerykałów.

Data: 2010-10-24 11:46:59
Autor: matusm
[...]

Pozdrowienia
matusm