Przepraszam za TW Bolka

Data: 2010-08-31 20:34:39
Autor: rAzor
Przepraszam za TW Bolka
Przepraszam wszystkich, za to, że kiedyś latałem po ulicach Wrocka i darłem ryja: "uwolnić Wałęsę". Choć wtedy nie wiedziałem, to jednak dzisiaj mi wstyd, że wraz z wielu innymi naiwnymi stawałem w obronie tego esbeckiego kapusia.
--
"..because *this time* is all you have..."

Data: 2010-08-31 20:44:18
Autor: jedrus
Przepraszam za TW Bolka
rAzor pisze:
[...]

Zmyslasz, kundle az tak dlugo nie zyja ;)

--
jedrus
http://mokotow.btx.pl/

Data: 2010-09-01 09:14:59
Autor: \\eÂŽsk
Przepraszam za TW Bolka
On Tue, 31 Aug 2010 20:44:18 +0200, jedrus <jedrus@nospam.btx.pl>
wrote:

rAzor pisze:
> [...]

Zmyslasz, kundle az tak dlugo nie zyja ;)

 ta gnida razor ?  walczyl z komuna tak samo jak prezes PiS.
 co tam u romana 01%? co z lpr? juz nie drzesz ryja: "pan  prezes jeszcze tu wroci" ? znalazles sobie nowego pana ?

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2010-08-31 21:00:49
Autor: abc
Przepraszam za TW Bolka
[...]

Nie przepraszaj. W mrocznych czasach stalinowskiej komuny rytuałem
kolektywów było składanie samokrytyki przez oskarżonych, napominanie ich
przez organizatorów zebrania i kolegów, a często odcinanie się.  W
rezultacie, składający publiczną samokrytykę był upokorzony, upodlony i
wdeptany w ziemię, a napominacze wzbudzali w sobie złe uczucia.

Ta upokarzająca praktyka była całkowicie obca katolikom przyzwyczajonym do
cichej, indywidualnej spowiedzi przed konfesjonałem i do tajemnicy
spowiedzi. W wyniku spowiedzi, skruszony i rozgrzeszony grzesznik odzyskiwał
godność dziecka Bożego, a pokuta i zadośćuczynienie nie miały charakteru
publicznego, bo grzech to przecież sprawa między grzesznikiem a Bogiem.

Skąd ta różnica? Ano stąd, że komuna w miejscu Boga stawiała kolektyw.

Czas płynie, i widzimy, że niektórzy katolicy coraz rzadziej klękają przed
konfesjonałem, a coraz częściej domagają się publicznej samokrytyki od
swoich biskupów i proboszczów, napominają ich i się od nich odcinają.  A
dlaczego tak robią ci katolicy?  Bo przesiąkli Żydokomuną choć sami przed
sobą nie chcą się do tego przyznać.  A część z nich w ogóle nie zrozumie o
co mi chodzi.

Data: 2010-08-31 21:07:29
Autor: awe
Przepraszam za TW Bolka

Użytkownik "rAzor" <napisz.na.berdyczow@albo.kas.indziej.com> napisał w wiadomości news:i5jhvs$v6p$1news.onet.pl...
[...]
-- -- -- -- -- -
ja przepraszam mojego sp ojca - bo on od samego poczatku mial wyorbione zdanie o Walesie. Jeszcze nie bylo wiadomo ze wspolpracowal i kto on zacz. Skad on wiedzial ze Walesa to zwykly robol, cham i gnoj.
awe

Data: 2010-08-31 21:04:01
Autor: abc
Przepraszam za TW Bolka
Skad on wiedzial ze Walesa to zwykly robol, cham i gnoj.

Wystarczyło zwrócić uwagę na długopis, którym podpisał Porozumienie Gdańskie.

Data: 2010-08-31 21:43:06
Autor: rAzor
Przepraszam za TW Bolka
Darz bór! Użytkownik... he he - awe raczył napisać:
[...]

Że robol to wiedział każdy - trochę było człowiekowi wstyd, że na czele "rewolucji" stoi prostaczek, ale istotny był symbol. Nikt z nas jednak nie wiedział, ze za prostactwem kryje się zwykła kanalia.
--
"..because *this time* is all you have..."

Data: 2010-08-31 21:20:52
Autor: PaPi
Przepraszam za TW Bolka
Eee tam. Nie ma za co.
Broniles ksiedza pedofila to i Walese jakos przezyjesz.

Data: 2010-08-31 21:43:53
Autor: rAzor
Przepraszam za TW Bolka
Darz bór! Użytkownik... he he - PaPi raczył napisać:
Eee tam. Nie ma za co.
Broniles ksiedza pedofila to i Walese jakos przezyjesz.

Idź się połóż, papuśku.
--
"..because *this time* is all you have..."

Data: 2010-08-31 21:47:21
Autor: Jarek od kżyża
Przepraszam za TW Bolka

Użytkownik "rAzor" <napisz.na.berdyczow@albo.kas.indziej.com> napisał

Przepraszam wszystkich, za to, że kiedyś latałem po ulicach Wrocka i darłem ryja: "uwolnić Wałęsę".

Przeproś, że obiecałeś bronic Jankowskiego, który okazał się kapusiem, bezmózgi oszczypłocie.

Przemysław Warzywny

--

"Także Bogdan Lis zarzuca Jarosławowi Kaczyńskiemu manipulowanie prawdą. - Lech Kaczyński nigdy nie był doradca MKS-u. A na terenie stoczni w 1980 r. był może godzinę, godzinę i 15 minut, nie więcej. I twierdzenie, że on występował w naszym imieniu jako negocjator w stosunku do ekspertów, którzy z nami współpracowali, jest świadomą chyba manipulacją".

Data: 2010-08-31 21:51:22
Autor: rAzor
Przepraszam za TW Bolka
Darz bór! Użytkownik... he he - Jarek od kżyża raczył napisać:

Kapusiem to ty jesteś, Kawecki.