Przepraszam za TW Bolka

Data: 2010-08-31 21:07:29
Autor: awe
Przepraszam za TW Bolka

Użytkownik "rAzor" <napisz.na.berdyczow@albo.kas.indziej.com> napisał w wiadomości news:i5jhvs$v6p$1news.onet.pl...
Przepraszam wszystkich, za to, że kiedyś latałem po ulicach Wrocka i darłem ryja: "uwolnić Wałęsę". Choć wtedy nie wiedziałem, to jednak dzisiaj mi wstyd, że wraz z wielu innymi naiwnymi stawałem w obronie tego esbeckiego kapusia.
--
-- -- -- -- -- -
ja przepraszam mojego sp ojca - bo on od samego poczatku mial wyorbione zdanie o Walesie. Jeszcze nie bylo wiadomo ze wspolpracowal i kto on zacz. Skad on wiedzial ze Walesa to zwykly robol, cham i gnoj.

Data: 2010-08-31 21:04:01
Autor: abc
Przepraszam za TW Bolka
Skad on wiedzial ze Walesa to zwykly robol, cham i gnoj.

Wystarczyło zwrócić uwagę na długopis, którym podpisał Porozumienie Gdańskie.

Data: 2010-08-31 21:43:06
Autor: rAzor
Przepraszam za TW Bolka
Darz bór! Użytkownik... he he - awe raczył napisać:
[...]

Że robol to wiedział każdy - trochę było człowiekowi wstyd, że na czele "rewolucji" stoi prostaczek, ale istotny był symbol. Nikt z nas jednak nie wiedział, ze za prostactwem kryje się zwykła kanalia.
--
"..because *this time* is all you have..."

Przepraszam za TW Bolka