Przepraszam za TW Bolka

Data: 2010-08-31 21:47:21
Autor: Jarek od kżyża
Przepraszam za TW Bolka

Użytkownik "rAzor" <napisz.na.berdyczow@albo.kas.indziej.com> napisał

Przepraszam wszystkich, za to, że kiedyś latałem po ulicach Wrocka i darłem ryja: "uwolnić Wałęsę".

Przeproś, że obiecałeś bronic Jankowskiego, który okazał się kapusiem, bezmózgi oszczypłocie.

Przemysław Warzywny

--

"Także Bogdan Lis zarzuca Jarosławowi Kaczyńskiemu manipulowanie prawdą. - Lech Kaczyński nigdy nie był doradca MKS-u. A na terenie stoczni w 1980 r. był może godzinę, godzinę i 15 minut, nie więcej. I twierdzenie, że on występował w naszym imieniu jako negocjator w stosunku do ekspertów, którzy z nami współpracowali, jest świadomą chyba manipulacją".

Data: 2010-08-31 21:51:22
Autor: rAzor
Przepraszam za TW Bolka
Darz bór! Użytkownik... he he - Jarek od kżyża raczył napisać:

Kapusiem to ty jesteś, Kawecki.
--
"..because *this time* is all you have..."

Przepraszam za TW Bolka