Przepraszam za spam: Yaris do sprzedania

Data: 2009-06-15 15:44:43
Autor: visitor123
Przepraszam za spam: Yaris do sprzedania
Wersja produkowana w Japonii, rok produkcji 2000, 97 000 km, 1.0, 5D, srebrny metalik, autoalarm, centralny zamek z pilotem, przednie szyby elektryczne. Ma kilka drobnych uszkodzeń lakieru, poza tym stan techniczny bardzo dobry, auto zadbane i czyste. Cena 14 000 zl, wraz z dwoma kompletami nowych opon (letnich i zimowych). Jestem drugim właścicielem, mam to auto od 2002 r.
Dostępne do oględzin w Krakowie, kontakt wyłącznie na mail: visitor123@poczta.onet.pl
Jeszcze raz przepraszam, że spamuję na grupie.

Data: 2009-06-15 16:03:32
Autor: Szymon

Użytkownik <visitor123@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:6069.00000d52.4a36504bnewsgate.onet.pl...
Jeszcze raz przepraszam, że spamuję na grupie.

A jak ktoś Ci przyp...li w łeb a potem przeprosi to też się nie będziesz gniewał?

Data: 2009-06-15 16:07:43
Autor: visitor123
Przepraszam za spam: Yaris do sprzedania
A jak ktoś Ci przyp...li w łeb a potem przeprosi to też się nie będziesz gniewał?

Czułem, że to ogloszenie będzie bolesne dla ortodoksów, ale nie wiedziałem, że aż tak... ;-)

Data: 2009-06-15 16:10:02
Autor: Szymon

Użytkownik <visitor123@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:6069.00000d5c.4a3655afnewsgate.onet.pl...
[...]

Zamiast rżnąć głupa odpowiedz na pytanie.

Data: 2009-06-15 16:00:04
Autor: kamil

"Szymon" <sch30WYTNIJ@op.pl> wrote in message news:h15lce$e8o$1mx1.internetia.pl...

[...]

Na jeden post NTG, ty wyslales dwa nie na temat.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-06-15 16:31:53
Autor: Waldek Godel
Dnia Mon, 15 Jun 2009 16:00:04 +0100, kamil napisał(a):

Na jeden post NTG, ty wyslales dwa nie na temat.

tylko jeden mniej od ciebie...

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Maciej Witucki, prezes.

Data: 2009-06-15 19:39:43
Autor: Marynarz
[...]

bo nawet nie dales linka do allegro ze zdjeciami ...

Data: 2009-06-15 18:12:02
Autor: Paweł W.
Przepraszam za spam: Yaris do sprzedania

A jak ktoś Ci przyp...li w łeb a potem przeprosi to też się nie będziesz
gniewał?

Jak konkretnie to sie nie będzie gniewał ;-)

p.

Data: 2009-06-15 18:42:31
Autor: Tomasz Nowicki
Dnia Mon, 15 Jun 2009 15:44:43 +0200, visitor123@poczta.onet.pl napisał(a):

Jeszcze raz przepraszam, że spamuję na grupie.

Penis ad anus tuus ut navis "Batory" fumicator

doleo nimis

T.

Data: 2009-06-15 19:30:08
Autor: Dman-666
Przepraszam za spam: Yaris do sprzedania
Patrze a tu w szybce robal taki:
news:17ghsp0tfb8z2.c0lak65uswu7.dlg40tude.net ! Pewnie kiero jakis, ten
Tomasz Nowicki . Tak se patrze i patrze jak nawija makaron na uszy:
Penis ad anus tuus ut navis "Batory" fumicator
doleo nimis

Tu ti tu rum tu tu ;>

--
Dman-666
6A13 do profanacji LPG, Stolec

Data: 2009-06-15 21:34:07
Autor: monowalker
visitor123@poczta.onet.pl pisze:
[...]

Byłem, oglądałem. Cały lewy bok po malowaniu, widoczna różnica w kolorze lakieru. Na drzwiach widoczna szpachla. Na progach rdza.

Siedzenia, kierownica i pedały zniszczone, wyglądaja na minimum 200k.

monowalker

To wszystko co wyżej napisałem to bzdury wyssane z palca, za co ogromnie _PRZEPRASZAM_.

Data: 2009-06-15 22:01:07
Autor: Michal
Przepraszam za spam: Yaris do sprzedania

Byłem, oglądałem. Cały lewy bok po malowaniu, widoczna różnica w kolorze lakieru. Na drzwiach widoczna szpachla. Na progach rdza.

Nie napisał że bezwypadkowa i bez korozji.
MSPANC

M.

Data: 2009-06-16 10:08:51
Autor: Dman-666
Przepraszam za spam: Yaris do sprzedania
Patrze a tu w szybce robal taki: news:h1699j$q58$1news2.ipartners.pl !
Pewnie kiero jakis, ten Michal . Tak se patrze i patrze jak nawija
makaron na uszy:

Byłem, oglądałem. Cały lewy bok po malowaniu, widoczna różnica w
kolorze lakieru. Na drzwiach widoczna szpachla. Na progach rdza.

Nie napisał że bezwypadkowa i bez korozji.
MSPANC

No to cena jak z kosmosu ;) Lepiej wyposazona, nowsza puscilem za mniejsza kase tydzien temu ;)

Data: 2009-06-16 10:10:44
Autor: Dman-666
Przepraszam za spam: Yaris do sprzedania
Patrze a tu w szybce robal taki: news:Xns9C2C7B925A2AAZielonagens213.180.128.149 ! Pewnie kiero jakis, ten Dman-666 . Tak se patrze i patrze jak nawija makaron na uszy:

No to cena jak z kosmosu ;) Lepiej wyposazona, nowsza puscilem za mniejsza kase tydzien temu ;)

Aaaa...i przebieg tez ma fajny - 10 tys na rok to wychodzi 800km na miesiac. Tyle to w tydzien tluklem po DC.

Data: 2009-06-16 12:17:27
Autor: Grejon
Dman-666 pisze:

Aaaa...i przebieg tez ma fajny - 10 tys na rok to wychodzi 800km na miesiac. Tyle to w tydzien tluklem po DC.

Jak robisz w nauce jazdy to twój problem. Nie każdy Yaris do tego służy :)

Mazda 6 2.0 zaolejona Kombi
PMS+PJS*+pM-W+P+:+X++L+B+M+Z++TW-CB++ASB+

Data: 2009-06-16 18:01:05
Autor: Tomasz Nowicki
Dnia Tue, 16 Jun 2009 12:17:27 +0200, Grejon napisał(a):

Jak robisz w nauce jazdy to twój problem. Nie każdy Yaris do tego służy :)

Jeżdżąc po mieście czasem odnoszę wrażenie, że każdy ;)

T.

Data: 2009-06-16 22:22:44
Autor: Dman-666
Przepraszam za spam: Yaris do sprzedania
Patrze a tu w szybce robal taki: news:h17rfn$104$1inews.gazeta.pl !
Pewnie kiero jakis, ten Grejon . Tak se patrze i patrze jak nawija
makaron na uszy:
Dman-666 pisze:

Aaaa...i przebieg tez ma fajny - 10 tys na rok to wychodzi 800km na
miesiac. Tyle to w tydzien tluklem po DC.

Jak robisz w nauce jazdy to twój problem. Nie każdy Yaris do tego
służy :)

Samochod projektowany pod okreslony przebieg? ;) Nie bylo nic w folderze jak kupowalem...

Data: 2009-06-17 09:57:45
Autor: Grejon
Dman-666 pisze:

[...]

Inaczej - nie każdy używa takiej pierdółki do robienia 800 km w tydzień. Kobita która wozi dzieci do szkoły/przedszkola/lekarza i/lub jeździ na zakupy raczej takiego prezebiegu nie wykręci :)

Mazda 6 2.0 zaolejona Kombi
PMS+PJS*+pM-W+P+:+X++L+B+M+Z++TW-CB++ASB+

Data: 2009-06-18 10:53:15
Autor: visitor123
Przepraszam za spam: Yaris do sprzedania
Podaję link do albumu ze zdjęciami autka: http://visitor123.fotosik.pl/albumy/649848.html

--

Przepraszam za spam: Yaris do sprzedania