Przepraszam za wszystkich.

Data: 2011-08-08 15:09:49
Autor: stevep
Przepraszam za wszystkich.
# Przepraszanie Pana, szanowny Panie Jaros艂awie, planowa艂em dopiero na  pa藕dziernik. B臋d膮c przekonanym , 偶e kolejne wybory, kt贸re Pan przegra b臋d膮  do tego  idealn膮 wr臋cz okazj膮 .Przeprosin domaga si臋 Pan ju偶 od lat i od  wszystkich , kt贸rzy itd. I nic.Trzeba co艣 z tym zrobi膰. Wiemy o co chodzi  Panie Jaros艂awie, ale nie powiemy. Zgoda?

Postanowi艂em wi臋c przeprosi膰 Pana ju偶 teraz, bez 偶adnych warunk贸w  wst臋pnych, przeprosi膰 za wszystko co si臋 Panu tylko podoba, lub nie. Cho膰  nie do ko艅ca wiem (nie wiem ni w z膮b prawd臋 m贸wi膮c) za co przepraszam,to  wiem doskonale , 偶e mi Pan  nie wybaczy.Trudno.

W艂a艣nie mia艂em do  dyspozycji kilka wolnych chwil i zastanawia艂em si臋 czy  po艣wi臋ci膰 je na przyjemne marnowanie 偶ycia, czy sprob贸wa膰 znowu- bez  nadziei na sukces- ratowa膰 艣wiat.Wybra艂em, nie bez opor贸w, to drugie i  natychmiast musia艂em ze smutkiem uzna膰 , 偶e zadanie przerasta moje si艂y.  艢wiat, jak zawsze zreszt膮, nie jest w najlepszej kondycji. Mo偶e lepiej,   pomy艣la艂em, ratowa膰 Polsk臋, kt贸ra 鈥 tu zgadzam si臋 z Panem- mog艂aby, ba  nawet powinna by膰 lepsza.

Zauwa偶y艂em, 偶e od kiedy pojawi艂 si臋 Pan w polityce, Polsce wyj膮tkowo nie  do twarzy z pa艅sk膮 obra偶on膮 twarz膮.Pan,s膮dz膮c po pa艅skiej nawet  retuszowanej twarzy, najwyra藕niej czuje si臋 obra偶ony do b贸lu , Pan cierpi  , a z Panem cierpi膮 pa艅scy wyznawcy.Na salonie 24 godziny na dob臋 cierpi膮  wyjatkowo licznie i wyj膮tkowo wyra藕nie.Je艣li wi臋c te kwestie rozwi膮za艂yby  przeprosiny , to nie ma sprawy, ja przepraszam, a Pan sam ju偶 zdecyduje za  co.Wiem , 偶e wybaczenie przerasta pa艅skie si艂y i mo偶liwo艣ci, to jednak  gdyby Pan chocia偶 przesta艂 si臋 gniewa膰 Polska wiele by zyska艂a.Nad膮sany  opozycjonista w tych nieweso艂ych i jak zwykle trudnych czasach do艂uje,a  pa艅ska  jak ogorek, albo kapusta skwaszona mina na pewno nie przy艣pieszy  budowy na 鈥瀋hinskim鈥 odcinku A2, nie zatka bud偶etowej dziury, nie  skoryguje kursu szwajcarskiego franka, ani tym bardziej nie zmniejszy  biedy, kt贸rej z drogich sklepow na 呕oliborzu nie wida膰. Moje przeprosiny  te偶 wszystkiego nie zmieni膮. Nie zawroc膮 samolotu, kt贸ry wys艂a艂 Pan z  bratem do Smole艅ska, nie zmieni faktu, 偶e jest Pan politykiem , kt贸remu  Polacy najmniej ufaja, kt贸rego od lat przestali wybiera膰.

Gdyby przeprosiny  nie wplyn臋艂y jednak na stan pa艅skich politycznych  obra偶e艅, to b臋d臋 musia艂 przyj膮膰, co od dawna podejrzewa艂em , 偶e  najbardziej obra偶ony jest Pan na siebie i tu jestem z Panem jednego zdania  i bez najmniejszych zastrze偶en przyznaj臋 Panu racj臋.Przepraszam wi臋c Pana,  panie Jaros艂awie za wszystko i za Pana przede wszystkim, cho膰 akurat Pan,  to naprawd臋 nie moja wina.

PS. Z aktualnej okazji przepraszam Pana za samob贸jstwo A. Leppera.   Jestem, inaczej ni偶 pa艅ski pan Sakiewicz, przekonany 偶e pan Lepper  skutecznie targn膮艂 si臋 na 偶ycie z samotno艣ci i osaczony d艂ugami. Zabi艂  si臋, bo nie potrafi艂, nie chcia艂  by膰 mniej ni偶 nikim. Nikim by艂 kiedy艣 i  wiele si臋 napracowa艂 by to zmieni膰 .

Uda艂o mu si臋, te偶 dzi臋ki panu, panie Jaros艂awie,  tylko na chwil臋, do  momentu kiedy dosiegn臋艂a  go s艂odka zemsta PiS.To Pan, panie Jaros艂awie  politycznie 鈥瀢bi艂 Leppera w ziemi臋鈥 w ramach odwetu za ta艣my Berger- wcale  nie najwieksz膮, patrz膮c na nast臋pne  wyczyny, kompromitacj臋 pa艅skiej  partii. Samob贸jstwo pana Leppera by艂o jego decyzj膮 i oskar偶anie o t臋  艣mier膰 kogokolwiek innego jest tak eleganckie, jak plucie na trumn臋 czy 鈥  tym razem ja nie potrafi臋, wiec niech Pan wybaczy, panie Jaros艂awie 鈥  gwizdy na cmentarzach. #
Ze strony:
http://tiny.pl/h5cc9

--
stevep
U偶ywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2011-08-08 15:16:44
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Przepraszam za wszystkich.

"stevep" op.vzwb6nmxv39gyb@stevep-komputer.radom.vectranet.pl

: # Przepraszanie Pana, szanowny Panie Jaros砤wie, planowa砮m dopiero na
: pa糳ziernik. B阣眂 przekonanym , 縠 kolejne wybory, kt髍e Pan przegra b阣

Nie przegra! Nawet je秎i zdob阣zie tylko kilka g硂s體, uzna to za swoje
zwyci阺two, ale osi眊ni阾e w trudnych warunkach t硊macz眂ych taki efekt/wynik. ;)

Data: 2011-08-08 16:00:01
Autor: raff
Przepraszam za wszystkich.
Nic nie szkodzi, Stefek, ale to milo ze przepraszasz.

R.

Data: 2011-08-08 16:30:56
Autor: stevep
Przepraszam za wszystkich.
Dnia 08-08-2011 o 16:00:01 raff <patagonia2389@onet.pl> napisa(a):

Nic nie szkodzi, Stefek, ale to milo ze przepraszasz.

R.
Ale czy tw骿 prezio usatysfakcjonowany, jeszcze nie przeprosi go  Wyszy駍ki, Pi硈udzki, JP II, Obama, ca砤 lista rosn眂a do nieskonczono禼i?

--
stevep
U縴wam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2011-08-08 17:30:59
Autor: raff
Przepraszam za wszystkich.
[...]

"Pilsudski", cwoku.

R.

Data: 2011-08-09 02:00:30
Autor: stevep
Przepraszam za wszystkich.
Dnia 08-08-2011 o 17:30:59 raff <patagonia2389@onet.pl> napisa(a):

[...]

A przepros ju Pi硈udski kretynie?

Data: 2011-08-08 17:19:54
Autor: matusm
Przepraszam za wszystkich.
PS. Z aktualnej okazji przepraszam Pana za samob骿stwo A. Leppera.
Jestem, inaczej ni pa駍ki pan Sakiewicz, przekonany 縠 pan Lepper
skutecznie targn背 si na 縴cie z samotno禼i i osaczony d硊gami. Zabi
si, bo nie potrafi, nie chcia  by mniej ni nikim. Nikim by kiedy i
wiele si napracowa by to zmieni .
Jak to jest mo縧iwe aby Lepper 縴 w samotno禼i i bez 秗odk體  do zycia,,???,,,,,,,,,,,,,TTTTTTttaki Serafin przyjaciel krew  w krwi zaraz po zgonie przylecia przed kamery  i p砤ka rzewnymi 硓ami

Taaki Tymochowicz prawa reka co wszystko wie ,nawet co sie przysni硂 Lepperowi  ,no a przgarnieta sierotka Leszek Miller itd ,,,itp  to wobec tego piszecie ORMOWIEC  same klamstwa tylko dlatego,ze nadal,,,,,,,,,
--
-- Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace gremia kierownicze tych organizacji na szczeblu centralnym i wojewodzkim, a takze na szczeblach podstawowych, musza byc one przez nas operacyjnie opanowane. Musimy zapewnic operacyjne mozliwosci oddzialywania na te organizacje, kreowania ich dzialalnosci i kierowania ich polityka." -- Czeslaw Kiszczak, luty 1989 roku z posiedzenia kierownictwa MSW -- -- -- -- -- -- -
pozdrowienia

Przepraszam za wszystkich.