Przepraszam ze glosowalem na PO

Data: 2010-01-21 02:18:58
Autor: MH
Przepraszam ze glosowalem na PO
Wybaczcie.
Glupio mi.

==========================

Postrzegam Synu , iż zrozumiałeś swój błąd. Twój grzech zostanie Ci wybaczony.
Jednakże musisz odpokutować swe grzechy. Wymierzam Ci najłagodniejszą pokutę :
DOŻYWOCIE !!!   Do końca życia trzymaj się z dala od urn wyborczych !!
Jak chcesz Synu bez obrzydzenia spoglądać w lustro przy goleniu , pójdź za moim
przykładem. Mam już pół wieku , przeżyłem komunę , jaruzela i jego wojnę ,
teraz boję się o przepuklinę .... ZE ŚMIECHU , jak "nowa polska" robi se z was
jajca. Mam komfort ...  Używam zwojów i NIGDY W ŻYCIU nie byłem na wyborach.
Ino się Synu ze mną nie kłóć !!!  I nie fandzol mi o jakichś tam obowiązkach
obywatelskich , albo że nieobecni nie mają prawa do beblania ,  czy coś tam ...
Można głosować .. demokracja. Możliwość następująca : kiła albo rzeżączka !!

Pozdrawiam ,

MH

--

Przepraszam ze glosowalem na PO