Przeproś Szczukę za Dmowskiego Kijowskiego! ;-)

Data: 2016-11-10 19:07:01
Autor: A. Filip
Przeproś Szczukę za Dmowskiego Kijowskiego! ;-)
http://wyborcza.pl/7,75398,20943676,kijowski-przeprasza-za-dmowskiego-i-zaprasza-na-marsz-ale-szczuka.html
Komitet Obrony Demokracji, promując swój marsz 11 listopada, wykorzystał
grafikę z Romanem Dmowskim. Na swoim koncie umieścił ją lider KOD
Mateusz Kijowski. Grafika wywołała falę krytyki wśród lewicowych
komentatorów i sympatyków Komitetu. Z udziału w marszu zrezygnowała
m.in. Kazimiera Szczuka. - Każdego, kto poczuł się dotknięty moją
publikacją, serdecznie przepraszam - napisał w poniedziałek Kijowski.

Pani Szczuko,
Ja jako (dyżurny) polak chciałbym panią przeprosić za tą straszliwą
zniewagę jaką tak wrażliwej osobie wyrządziła wchodząca gwiazda polityki
Mateusz Kijowski (KOD).  Takiej zniewagi nie może mu pani wybaczyć.

[Tekst zainspirowany podobną tfurczością Gazety Wyborczej - "ja, jako polka"]

Ja i mój brat jesteśmy przeciw kuzynowi, ale my trzej stoimy razem
przeciw reszcie świata.  (Przysłowie afgańskie)

Przeproś Szczukę za Dmowskiego Kijowskiego! ;-)