Przeproście i Spieprzajcie

Data: 2012-10-09 18:44:46
Autor: Grzegorz Z.
Przeproście i Spieprzajcie
Samorządowe Kolegium Odwoławcze orzekło, że politycy PiS muszą zapłacić za
nielegalne wywieszenie swoich plakatów wyborczych. - Za przewinienie trzeba
zapłacić - zgadza się Artur Szałabawka, jeden z polityków. Nie wszyscy
jednak pogodzili się z porażką.

Plakaty polityków wisiały jesienią 2011 roku w czasie ostatniej kampanii
wyborczej do parlamentu. Zawieszone zostały na latarniach w pasie drogowym,
którym zarządza Zarząd Dróg i Transportu Miejskiego. Zarząd nałożył na nich
karne opłaty. Politycy nie zgodzili się z decyzją ZDiTM i jego wyliczeniami
i odwołali się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego. We wtorek Polskie
Radio Szczecin podało, że SKO utrzymało decyzję ZDiTM chociaż nieco
zmieniło wysokość kar. I tak Artur Szałabawka zamiast nieco ponad 3 tysiące
złotych ma zapłacić 2,5 tysiąca.

- Za przewinienie trzeba zapłacić, ale ja się nie zgadzałem z wyliczeniami
ZDiTM - mówi Artur Szałabawka. - I dowiodłem, że te wyliczenia były
zawyżone. Teraz nie będę się uchylał i odwoływał. Zapłacę.

Kara została też obniżona w stosunku do Marka Duklanowskiego, który tak jak
Szałabawka jest szczecińskim radnym PiS. Według ZDiTM polityk miał zapłacić
7 tysięcy, według SKO powinien niecałe 5 tysięcy.

- Nie wiem jeszcze, czy się odwołam - mówi Marek Duklanowski. - Mam na
decyzję 30 dni.

Nie wiadomo, co zrobi niedoszły senator PiS Krzysztof Zaremba. ZDiTM
wyliczył mu karę w wysokości 8 tysięcy złotych, SKO obniżyło ją do 5
tysięcy złotych. Zaremba nie chciał komentować sprawy. Radiu Szczecin
powiedział jedynie, że "skorzysta z możliwości jakie daje mu prawo".

Ta możliwość to odwołanie się w ciągu miesiąca do Wojewódzkiego Sądu
Administracyjnego. Na liście ukaranych jest też radna PiS Stefania Biernat
(2,5 tys. zł kary). Nie udało nam się z nią skontaktować.

ZDiTM podkreśla, że nie zawierał umów z komitetami wyborczymi, które
upoważniałyby je do zawieszania plakatów swoich kandydatów na miejskich
słupach i latarniach.

Więcej...
http://szczecin.gazeta.pl/szczecin/1,34939,12639978,Politycy_przegrali_w_sprawie_nielegalnych_plakatow.html#ixzz28oxqq5ka

--
"Ateizm jest religią w takim samym stopniu jak niezbieranie grzybów jest
hobby"

Data: 2012-10-09 23:16:38
Autor: mkarwan
Przeproście i Spieprzajcie
Użytkownik "Grzegorz Z." <spaggia@mare.org> napisał w wiadomości news:k51k9t$6jk$1dont-email.me...

Z listów Grzegorza Z. tchórzliwie ukrywającego się za anonymizerem

"O zesz kurwa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/735c8000b655b53a?hl=pl

"Pierdolisz od rzeczy"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/d9d7d637e72a5ad4?hl=pl

"A teraz spierdalajcie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/3aca36a9157ed006?hl=pl
"Obys zdychal dlugo i bolesciach"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/7b99cac811db7ebb?hl=pl
"Ty popierdolona kurwo!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/51fafb78319eebaa?hl=pl
"Spierdalaj pedale!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/b3e042ca774655b8?hl=pl

"Przeciez juz nalezalem do seminarium duchownego, a wyrzucili mnie za
pedalstwo"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/9ebda8b1607f6a0a?hl=pl

"plwam na wasze sakramenta" i na ten wasz kosciól.
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/380f491375cfb03f?hl=pl

"Niechaj bedzie przeklety Bóg Ojciec i Syn, i Duch, i Matka Najswietsza, i
cale królestwo niebieskie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/8ea0b3856782ccb4?hl=pl

"Serdecznie zydów nie znosze"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/2de9105554d4e52e?hl=pl