Przeprosiny

Data: 2010-01-08 21:58:32
Autor: Polok_prawdziwy
Przeprosiny
Hans Kloss wrote:

W związku z wygłoszoną przeze mnie niedawno na tej szgrupie tezą jakoby
obecne rządy peło były równie głupie lecz nieco mniej dla kraju szkodliwe
niż niegdysiejsze rządy towarzyszy z lsd chciałbym publicznie złożyć
wyrazy ubolewania z powodu tej niesprawiedliwej opinii. Tak, przyznaję,
myliłem się, w związku z czym przepraszam wszystkich którzy się tym
krzywdzącym posądzeniem
poczuli urażeni.  Przepraszam zwłaszcza wszystkich zwolenników elesde, tow
mjulera i tow. kwasiora, stronników tow.tow. sobotki, jagieły, peczaka i
jakuboskiej. Nie miałem racji.

Wybacom...

Przeprosiny