Przeprosiny VM

Data: 2019-03-29 11:44:37
Autor: J.F.
Przeprosiny VM
Użytkownik "Trybun"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5c9df0a8$0$509$65785112@news.neostrada.pl...
Też dostajecie wiadomości od Virgin Mobile z przeprosinami za jakieś rzekome utrudnienia w korzystaniu z ich usług? Na dodatek przed chwilą dostałem wiadomość że w ramach rekompensaty dostałem ekstra 1GB danych do wykorzystania. O co tu w ogóle chodzi - chcą na coś naciągnąć, czy jak?

Dostalem pare dni temu.
Ale za to i co chodzi ... nie wiem.

J.

Data: 2019-03-29 14:01:49
[...]