Przeprosiny nie wystarczą...

Data: 2010-10-22 01:39:09
Autor: zbig
Przeprosiny nie wystarczą...
Tak jak myślałem, PiS nie zadowoliły przeprosiny. Okazuje się się , że
same przeprosiny to za mało. Błaszczak domaga się zadośćuczynienia.
Ciekawe na czy ono ma polegać?
Czekamy jeszcze na żadania szczerej spowiedzi oraz mocnego
postanowienia poprawy. Bez tego prezes PiS nie da rozgrzeszenia.
Ta eskalacja żądań przypomina mi film Dług. Może ktoś nie oglądał
więc  przypomnę, że każde spełnienie żądań rozzuchwala jedynie stronę
przeciwną. Dług rośnie i nie ma nigdy możliwości jego spłacenia bo
druga strona tego wcale tego nie chce. Chce,żeby dług był permanentny..

Data: 2010-10-22 01:51:27
Autor: Hans Kloss
Przeprosiny nie wystarczą...
On 22 Paź, 10:39, zbig <zbigni...@gazeta.pl> wrote:
Tak jak myślałem, PiS nie zadowoliły przeprosiny.
 Dopóki za przeprosinami nie pójdą konkretne czyny dopóki platfonsy
mogą je sobie wsadzić tam gdzie mnie mogą w dupę pocałować. A
konkretne czyny to, na początek: prokuratorskie zarzuty dla wajdy,
kuca, myszkiewicza, palikota, wałesy i być może innych pomniejszych
paltfonskich przestępców. A następnie uczciwe i rzetelne  śledztwo w
sprawie skandalicznych zaniedbań i zaniechań czynionych w materii tzw.
"katastrrofy smoleńskiej".
A jak już ww konkretne posunięcia zostaną wykonane to, przynajmniej
jeśli chodzi o mnie,  przeprosiny mogą sobie platfonsy darować. niech
przepraszają raczej rodziny ofiar swoich kryminalnych zachowań, czynów
i zaniechań.
J-23

Data: 2010-10-22 02:01:30
Autor: zbig
Przeprosiny nie wystarczą...
On 22 Paź, 10:51, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:
On 22 Paź, 10:39, zbig <zbigni...@gazeta.pl> wrote:> Tak jak myślałem, PiS nie zadowoliły przeprosiny.

[...]
Dobre. A co oni takiego zrobili co jest niezgodne z polskim prawem?
Poza tym przypomnę , że prokuratura nie jest zależna od rządu i
wszyscy, i premier i prezydent i pan prezes mogą jej skoczyć.

Data: 2010-10-22 02:16:57
Autor: Hans Kloss
Przeprosiny nie wystarczą...
On 22 Paź, 11:01, zbig <zbigni...@gazeta.pl> wrote:

Dobre. A co oni takiego zrobili co jest niezgodne z polskim prawem?
Przeczytaj sobie Art. 135. § 2, Art. 226. § 1, Art. 212. § 1, Art.
216. § 1 i 2 Kodeksu Karnego oi porównaj z wypowiedziami o
"obdzieraniu se skóry", "wystrzelaniu" "skurwysynach" "łajniakach"
itditp. Trzeba byc skończonym platfonsem żeby nie uznać że wypełniają
one idealnie warunki postawienia zarzutów z któregoś z ww paragrafów.
A fakt że prokuratura ich nie postawiła lub omawiała wszczęcia
postępowania dowodzi jedynie jej skrajnego upolitycznienia i
skurwienia. przypominam, ta sama prokuratura potrafiła skazać
prawomocnym wyrokiem człowieka za nazwane innego prezydenta
"największym leniem RP"!!!!!

Poza tym przypomnę , że prokuratura nie jest zależna od rządu i
wszyscy, i premier i prezydent i pan prezes mogą jej skoczyć.
Nie rozśmieszaj mnie z samego rana. Skurwienie, splatfonsienie i
skrajne upolitycznienie polskiego wymiaru sprawiedliwości jest tak
oczywiste że nie ma najmniejszego sensu dowodzić tej oczywistości.
J-23

Data: 2010-10-22 04:00:03
Autor: zbig
Przeprosiny nie wystarczą...
On 22 Paź, 11:16, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:
> [...]

skurwienia. przypominam, ta sama prokuratura potrafiła skazać
prawomocnym wyrokiem człowieka za nazwane innego prezydenta
Nie ta sama, bo nie prokuratura skazuje, tylko sąd. Poza tym wtedy
prokuratura była zależna od rządu. PiSowskie widzenie świata nie
dopuszcza innej możliwości jak chodzenie prokuratury na pasku władzy,
bo tak właśnie traktował PiS prokuraturę , kiedy rządził. Stąd nawet
kiedy prokuratura jest niezależna, PiS będzie  uważał , ze jest.

Data: 2010-10-22 04:50:08
Autor: Hans Kloss
Przeprosiny nie wystarczą...
On 22 Paź, 12:00, zbig <zbigni...@gazeta.pl> wrote:
 Stąd nawet kiedy prokuratura jest niezależna, PiS będzie  uważał , ze jest.

Jedyne od czego platfonsiarska prokuratura jest niezależna to
przyzwoitość, zdrowy rozsądek i potrzeba rzetelnego wypełniania swoich
obowiązków. A twoje majaczenia o tym że "wtedy" prokuratura była
zależna a teraz już nie są jedynie majaczeniami, nie mającymi ŻADNEGO
oparcia w faktach.
I nikt tu nie pisze o winie- winę istotnie orzeka sąd (w razie
pomyłki sądowej są instancje odwoławcze) ale nie orzeknie jej w
sprawie w której prokuratura arbitralnie odmówiła wszczęcia
postępowania- bo na wstępie uznała że nazwanie funkcjonariusza
państwowego "skurwysynem" nie jest poniżeniem go a zapowiedź "obdarcia
go ze skóry" nie jest groźbą karalną. Pytaniem retorycznym pozostaje
co w takim razie jest według was platfonskie skurwysyny, poniżeniem? I
ilu z was, paltfonskie bydlaki, trzeba zgnoić i skatować żebyście
uznali zapowiedź takiego czynu za groźbę karalną?
J-23

Data: 2010-10-22 05:51:03
Autor: zbig
Przeprosiny nie wystarczą...
On 22 Paź, 13:50, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:
> [...]

ilu z was, paltfonskie bydlaki, trzeba zgnoić i skatować żebyście
uznali zapowiedź takiego czynu za groźbę karalną?

Miarkuj sie bucu niemyty, bo pódziesz do sitka. Albo chcesz dyskutować
albo bedziesz sobie gadał z mkarwanem.

Data: 2010-10-22 05:58:20
Autor: Hans Kloss
Przeprosiny nie wystarczą...
On 22 Paź, 13:51, zbig <zbigni...@gazeta.pl> wrote:

Miarkuj sie
To nie było do ciebie nieszczęsny  tylko do tych z prokuratury.. no
chyba że się poczuwasz do wspólnoty, ale wtedy to już nic na to nie
poradzę.
J-23

Data: 2010-10-22 15:18:49
Autor: cyc
Przeprosiny nie wystarczą...

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:bb822856-6176-4a1e-ae2e-ab1e78bd94d5j25g2000yqa.googlegroups.com...
> [...]

J-23

Miarkuj sie bucu niemyty, bo pódziesz do sitka. Albo chcesz dyskutować

No chyba sobie zartujesz ?.
Przeciez to pisowiec z krwi i kosci a od takiego oczekiwac dyskusji i na dodatek bez personalnych wycieczek to tak , jakbys chcial z g...a bat ukrecic .

cyc

Data: 2010-10-22 10:56:48
Autor: boukun
Przeprosiny nie wystarczą...

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:64bc4345-f508-423d-b3fb-98b921f7c2eec20g2000yqj.googlegroups.com...
[...]
-- -- -- -- -- -- --
A co z gospodarką? Modlić się każecie?

boukun

Data: 2010-10-22 13:14:06
Autor: jadrys
Przeprosiny nie wystarczą...
W dniu 2010-10-22 10:56, boukun pisze:

[...]

Gospodarka? W tym teatrzyku który odgrywa dla ogłupiałej widowni szajka okrągłostołowa  spektakle nie ma miejsca na gospodarkę, sprawy państwa czy obywateli. I motłoch niestety daje się urabiać do takiej konsystencji jaka sobie ułożył główny animator naszej sceny politycznej.

Data: 2010-10-22 10:51:58
Autor: CeSaR
Przeprosiny nie wystarczą...
Tak jak myślałem, PiS nie zadowoliły przeprosiny. Okazuje się się , że
same przeprosiny to za mało. Błaszczak domaga się zadośćuczynienia.
Ciekawe na czy ono ma polegać?

Prezydent powinien:

1. Przenieść stolicę do Leszna
2. W Warszawie postawić krzyż zamiast Pajaca Kultury
3. zbudować Pomnik LK zamiast pomnika Chrystusa w tej dziupli koło Zielonej Góry
4. Ubiczować się
5. Abdykować i wskazać Jarosława jako jedynego prawowitego i dożywotniego następcę
6. Zgłosić się na ochotnika na jego podnóżek.

No nie jestem pewny ale może to by wystarczyło?

Data: 2010-10-20 11:02:52
Autor: pluton
Przeprosiny nie wystarczą...
[...]

Nie, ale od czegos trzeba zaczšć.

Nullification

Data: 2010-10-22 11:55:51
Autor: raff
Przeprosiny nie wystarczą...
W dniu 2010-10-22 10:39, zbig pisze:
Tak jak myślałem, PiS nie zadowoliły przeprosiny. Okazuje się się , że
same przeprosiny to za mało. Błaszczak domaga się zadośćuczynienia.
Ciekawe na czy ono ma polegać?
Czekamy jeszcze na Ĺźadania szczerej spowiedzi oraz mocnego
postanowienia poprawy. Bez tego prezes PiS nie da rozgrzeszenia.
Ta eskalacja żądań przypomina mi film Dług. Może ktoś nie oglądał
więc  przypomnę, Ĺźe kaĹźde spełnienie żądań rozzuchwala jedynie stronę
przeciwną. Dług rośnie i nie ma nigdy możliwości jego spłacenia bo
druga strona tego wcale tego nie chce. Chce,żeby dług był permanentny.

Ale tu przeprosiny nic nie dadza.

Ten podzial jest glebszy. Swiatopogladowy. Obie strony zupelnie inaczej wyobrazaja sobie Polske.

Mlotkowanie w mediach nie ustanie, bo media maja odchyl na jedna strone.

Potrzebne by byly rownie silne media po drugiej stronie. Nie jakies tam Trwam czy RM, bo to jest dla ekstremy.

R.

Data: 2010-10-22 13:41:19
Autor: cyc
Przeprosiny nie wystarczą...

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:38f396a2-56bb-4b33-8b31-7725ebcbe93fc20g2000yqj.googlegroups.com...
Tak jak myślałem, PiS nie zadowoliły przeprosiny. Okazuje się się , że
same przeprosiny to za mało. Błaszczak domaga się zadośćuczynienia.
Ciekawe na czy ono ma polegać?

No !! tego nie nie wiedzialem !, zadoscuczynienia ?.
Najprawdopodobniejszym byloby chyba aby prezydent podal sie do dymisji i scedowal urzad na Kaczynskiego a Tusk swoj na Blaszczaka .Moze to zadowoliloby prezesa ale obawiam sie , ze wtedy zaczelaby sie dopiero jatka i polowa PO nie wyszlaby z kryminalu . Ziobro potrafi !!.

cyc

Data: 2010-10-22 14:37:12
Autor: raff
Przeprosiny nie wystarczą...
W dniu 2010-10-22 13:41, cyc pisze:
UĹźytkownik "zbig"<zbigniew_@gazeta.pl>  napisał w wiadomości
[...]

No oby. Bo polowa PO powinna trafic do kryminalu.

R.

Data: 2010-10-22 15:38:23
Autor: cirrus
Przeprosiny nie wystarczą...
Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomości news:i9s0i3$jfe$1news.onet.pl...
[...]

A ty do psychiatryka.

--
stevep

Data: 2010-10-22 18:51:48
Autor: heÂŽsk
Przeprosiny nie wystarczą...
On Fri, 22 Oct 2010 01:39:09 -0700 (PDT), zbig <zbigniew_@gazeta.pl>
wrote:

Tak jak myślałem, PiS nie zadowoliły przeprosiny. Okazuje się się , że
same przeprosiny to za mało. Błaszczak domaga się zadośćuczynienia.
Ciekawe na czy ono ma polegać?

 Tusk i Komorowski powinni przywdziac pokutne szaty, posypac
 glowy popiolem i na kolanach prosic jego wysokosc o wybaczenie.
 czesto z racji zawodu rozmawiam z roznymi ludzmi, maja dosc
 wybrykow prezesa i jego poplecznikow. sa zmeczeni tym codziennym
 jazgotem plynacym z mediow. nawet ci ktorzy dotad byli zwolennikami
 PiS dzis mowia wprost: "mamy dosc PiS-u!", "czy on sie wreszcie
 uspokoi?". niektorzy proponuja nawet by rozwiazac PiS. oto do
 czego prowadzi pieniactwo!  --

Data: 2010-10-22 10:07:26
Autor: DJ MC Donald Musk
Przeprosiny nie wystarczą...
On 22 Paź, 18:51, he(R)sk <_bigbred...@interia.pl> wrote:
On Fri, 22 Oct 2010 01:39:09 -0700 (PDT), zbig <zbigni...@gazeta.pl>
wrote:

> [...]

 PiS dzis mowia wprost: "mamy dosc PiS-u!", "czy on sie wreszcie
 uspokoi?". niektorzy proponuja nawet by rozwiazac PiS. oto do

kolejne klamstwa i manipulacje Heska z Gazety Wyporczej...
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Tak-zlych-notowan-rzad-Tuska-nie-mial-od-dawna,wid,12784440,wiadomosc.html

Data: 2010-10-22 19:17:21
Autor: raff
Przeprosiny nie wystarczą...
wrote:

[...]

Ale posluchaj tego:

Toz to jest bomba. No, Heniu, Heniu, tak to my rozmawiac nie bedziemy.

R.

Przeprosiny nie wystarczą...