Przeprosiny nie wystarczą...

Data: 2010-10-22 10:51:58
Autor: CeSaR
Przeprosiny nie wystarczą...
Tak jak myślałem, PiS nie zadowoliły przeprosiny. Okazuje się się , że
same przeprosiny to za mało. Błaszczak domaga się zadośćuczynienia.
Ciekawe na czy ono ma polegać?

Prezydent powinien:

1. Przenieść stolicę do Leszna
2. W Warszawie postawić krzyż zamiast Pajaca Kultury
3. zbudować Pomnik LK zamiast pomnika Chrystusa w tej dziupli koło Zielonej Góry
4. Ubiczować się
5. Abdykować i wskazać Jarosława jako jedynego prawowitego i dożywotniego następcę
6. Zgłosić się na ochotnika na jego podnóżek.

No nie jestem pewny ale może to by wystarczyło?

Data: 2010-10-20 11:02:52
Autor: pluton
Przeprosiny nie wystarczą...
[...]

Nie, ale od czegos trzeba zaczšć.