Przeprosiny nie wystarczą...

Data: 2010-10-22 18:51:48
Autor: heÂŽsk
Przeprosiny nie wystarczą...
On Fri, 22 Oct 2010 01:39:09 -0700 (PDT), zbig <zbigniew_@gazeta.pl>
wrote:

Tak jak myślałem, PiS nie zadowoliły przeprosiny. Okazuje się się , że
same przeprosiny to za mało. Błaszczak domaga się zadośćuczynienia.
Ciekawe na czy ono ma polegać?

 Tusk i Komorowski powinni przywdziac pokutne szaty, posypac
 glowy popiolem i na kolanach prosic jego wysokosc o wybaczenie.
 czesto z racji zawodu rozmawiam z roznymi ludzmi, maja dosc
 wybrykow prezesa i jego poplecznikow. sa zmeczeni tym codziennym
 jazgotem plynacym z mediow. nawet ci ktorzy dotad byli zwolennikami
 PiS dzis mowia wprost: "mamy dosc PiS-u!", "czy on sie wreszcie
 uspokoi?". niektorzy proponuja nawet by rozwiazac PiS. oto do
 czego prowadzi pieniactwo!  --

Data: 2010-10-22 10:07:26
Autor: DJ MC Donald Musk
Przeprosiny nie wystarczą...
On 22 Paź, 18:51, he(R)sk <_bigbred...@interia.pl> wrote:
On Fri, 22 Oct 2010 01:39:09 -0700 (PDT), zbig <zbigni...@gazeta.pl>
wrote:

> [...]

 PiS dzis mowia wprost: "mamy dosc PiS-u!", "czy on sie wreszcie
 uspokoi?". niektorzy proponuja nawet by rozwiazac PiS. oto do

kolejne klamstwa i manipulacje Heska z Gazety Wyporczej...
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Tak-zlych-notowan-rzad-Tuska-nie-mial-od-dawna,wid,12784440,wiadomosc.html

Data: 2010-10-22 19:17:21
Autor: raff
Przeprosiny nie wystarczą...
wrote:

[...]

Ale posluchaj tego:

Toz to jest bomba. No, Heniu, Heniu, tak to my rozmawiac nie bedziemy.

R.

Przeprosiny nie wystarczą...