Przeprosiny za przeprosiny

Data: 2011-10-07 05:10:45
Autor: brat_olin
Przeprosiny za przeprosiny
http://takjakjest.salon24.pl/351117,pani-kanclerz-przepraszamy-za-prz...

Pani Kanclerz - przepraszamy za przeprosiny

Szanowna Pani Kanclerz,

ja Łyżka Szumówka, Durszlak, Wichajster,
Kartofel i Waserwaga, przepraszamy Panią
za przeprosinu "naszych" ministrów SZ.

Pani, działaczka FDJ, obecnie kanclerz a w
przyszłości v-ce szef Gazpromu nie zasłużyła
na to aby przepraszało Panią 4 kapusiów i
pożyteczny idiota /tytuł za nazwanie rodaków
"bydłem". Nie wiem co Pani sygnotariuszom
uczyniła, ale muszą mocno Pani nienawidzieć.

Przepraszamy

--
Smart questions to stupid answers

Przeprosiny za przeprosiny