Przeprowadzka z dzieckiem

Data: 2009-12-30 18:05:46
Autor: b.k.
Przeprowadzka z dzieckiem
Witam na forum, jestem rozwódką z ojcem dziecka, Sąd orzekł, że dziecko mieszka ze mną, mamą. W Sądzie orzekliśmy ugodę odnośnie widzeń ojca z dzieckiem, ojciec biologiczny widuje się z córką co 2 tygodnie, odbiera je z przedszkola i odwozi pod dom w niedzielę. Sprzedaję swoje mieszkanie i wraz z nowym mężem planuję się przeprowadzić w inny rejon Polski, ok. 300 km stąd i tyleż samo od ojca biologicznego dziecka. Jak ja mam to zrobić w praktyce? Czy muszę iść do Sądu? Wystarczy go powiadomić i już czy jak? Nadmienię, że od kilku lat drę koty z ojcem dziecka, choć nie utrudniam mu kontaktu, dziecko jest aktualnie na wakacjach świątecznych u niego. Ojciec biologiczny ma ograniczoną władzę rodzicielską właśnie ograniczona do wyboru mieszkania, szkoły, wakacji. Teoretycznie powinnam z nim ustalić miejsce zamieszkania dziecka i wyboru szkoły w związku z dziecka pójściem do szkoły od września 2010, ale nie potrafię się z nim porozumieć w żadnej linii i też nie chcę.
Czy jesli przeprowadzę się i wyślę pismo do Sądu o nowym adresie i info o nowym adresie odbierania dziecka dla ojca to wystarczy?
Jak to przeprowadzić bezkolizyjnie? Czy mam składać pozew o ustalenie nowych widzeń ze względu na odległość czy bazować na aktualnym wyroku?
Pomóżcie grupowicze, pozdrawiam

Data: 2009-12-30 19:23:44
Autor: Icek
Przeprowadzka z dzieckiem
Witam na forum

forum ????

Icek

Data: 2009-12-31 11:06:52
Autor: Piotr NetExpert
Przeprowadzka z dzieckiem
b.k. pisze:
Teoretycznie powinnam z nim ustalić miejsce zamieszkania dziecka i wyboru szkoły w związku z dziecka pójściem do szkoły od września 2010, ale nie potrafię się z nim porozumieć w żadnej linii i też nie chcę.

Nie tylko teoretycznie. Praktycznie też. Powinnaś się z nim porozumieć. Skoro nie potrafisz, mogłyby pomóc wam mediacje. Skoro jednak nie chcesz, to raczej niczego to nie da.

Czy jesli przeprowadzę się i wyślę pismo do Sądu o nowym adresie i info o nowym adresie odbierania dziecka dla ojca to wystarczy?

Nie, nie wystarczy.

Jak to przeprowadzić bezkolizyjnie? Czy mam składać pozew o ustalenie nowych widzeń ze względu na odległość czy bazować na aktualnym wyroku?

Jeżeli zależy Ci aby zrobić to siłowo, to sąd ma prawo zadecydować za was, w przypadku braku możliwości porozumienia.
Piotr Szafarczyk

http://www.netexpert.pl

Data: 2009-12-31 15:05:01
Autor: b.k.
Przeprowadzka z dzieckiem
Dziękuję za odpowiedź.

Wobec tego MUSZĘ iść do Sądu ustalić nowe widzenia jeszcze przed planowaną przeprowadzką? Sprzedaję swoje mieszkanie i kupuję dom, dziecko od września idzie do szkoły, dom zamierzaliśmy z mężem kupić, jednak musimy zrobić to teraz, by dziecko nie zmieniało szkoły.
Mediacje? A co mam mediować? 3 lata temu byłam na mediacjach, on je zerwał, mam swoje życie i nie po to się rozwodziłam by oglądać jego gębę, widuje się regularnie z dzieckiem i tego mu nie utrudniam.

Jeżeli zależy Ci aby zrobić to siłowo, to sąd ma prawo zadecydować za
was, w przypadku braku możliwości porozumienia.

Co Sąd może zdecydować? Już zdecydował, że dziecko mieszka przy mnie i ograniczył mu władzę rodzicielską. Dziecka za granicę nie wywożę, jedynie się przeprowadzam, do czego mam prawo. Do tego dziecko wyniesie się z dużego miasta, będzie miało swój większy pokój, ogród, świeże powietrze itd itp...

pozdrawiam

Data: 2009-12-31 14:29:08
Autor: GK
Przeprowadzka z dzieckiem
Przyznanie pobytu dziecka przy Tobie to nie tylko prawa, ale i obowiązki. b.k. <niedam@adr.em> napisał(a):
Wobec tego MUSZĘ iść do Sądu ustalić nowe widzenia jeszcze przed planowaną przeprowadzką?
Nie musisz. Możesz realizować dotychczasowe ustalenia, czyli pewnie dowozić je w okolice obecnego miejsca zamieszkania (albo iść na udry i grać dzieckiem swoje gry).

Sprzedaję swoje mieszkanie i kupuję dom (...)
Ma o tyle znaczenie, że po Twojej stronie zaistniały przesłanki do zmiany postanowień (ale możesz iść na udry i grać dzieckiem swoje gry).

Mediacje? A co mam mediować? 3 lata temu byłam na mediacjach, on je zerwał, mam swoje życie i nie po to się rozwodziłam by oglądać jego gębę,
Dziecko też ma swoje życie, na razie regulowane obecnym wyrokiem. Jednostronnie chcesz je zmienić. Wybacz, nie tak wygląda wykonywanie opieki nad dzieckiem...

widuje się regularnie z dzieckiem i tego mu nie utrudniam.
Ale zamierzasz, stanem faktycznym.

Co Sąd może zdecydować? Już zdecydował, że dziecko mieszka przy mnie i ograniczył mu władzę rodzicielską. Dziecka za granicę nie wywożę, jedynie się przeprowadzam, do czego mam prawo.
Ty - tak; dziecko - niech oceni to sąd, skoro wolisz nie oglądać gęby swojego ex-partnera kosztem dobra dziecka

Do tego dziecko wyniesie się z dużego miasta,
I już to powinno podlegać ocenie sądu, jako przesłanka, która być może zmniejszy szanse dziecka na optymalny rozwój...

Wyobraź sobie, że to ojciec dziecka sprawuje opiekę nad dzieckiem i z uśmiechem informuje Cię, że wyprowadza się z nim/nią na wieś 300 km od dotychczasowego miejsca zamieszkania, a dojazd komunikacją zbiorową zajmuje 9 godzin w jedną stronę...

GK

Data: 2009-12-31 15:59:48
Autor: b.k.
Przeprowadzka z dzieckiem

[...]

Z jakiej racji ja mam dowozić dziecko? A jeśli nie mam prawa jazdy? A jeśli jestem w ciąży? Ojciec dziecka ma prawo do widzenia się z nim i nikt nie powiedział gdzie, wiec dlaczego nie może być to okolica zamieszkania? Czy problemem jest nocleg w hotelu?

[...]

??? Nie tak wygląda wykonywanie opieki... Jasne, wszystko jasne, już kiedyś słyszałam jak ojciec dziecka prał mózg dziecku, jaka to ja zła matka jestem.... Tu widzę podobny charakterek biednego tatusia, którego kbieta miała czelność zostawić...

widuje się regularnie z dzieckiem i tego mu nie utrudniam.
Ale zamierzasz, stanem faktycznym.

Nie, nie zamierzam, zamierzam się przeprowadzić i co 2 weekend ojciec dziecka ma dziecko dla siebie, co 2 święta naprzemiennie i pół wakacji jednych i drugich.

[...]

Na widzenia dziecka z ojcem odprowadza dziecko i odbiera mój mąż, nie raz zostałam przez ojca dziecka wyzwana i zaatakowana fizycznie, bo dziecko zepsuło JEGO zabawkę itd itp. To Sąd właśnie zdecydował, że miejscem zamieszkania jest z każdorazowo miejsce zamieszkania matki, to cytat z wyroku rozwodowego.

Do tego dziecko wyniesie się z dużego miasta,
I już to powinno podlegać ocenie sądu, jako przesłanka, która być może
zmniejszy szanse dziecka na optymalny rozwój...

Co Ty bredzisz??? Przeprowadzam się do kilkunastotysięcznego miasteczka, blisko większego miasta, nie biorę dziecka na wieś w Bieszczady. Wynoszę się z obrzydliwego, dużego miasta z samego centrum pełnego tramwajów, busów i samochodów.

[...]

No i? A wyobraż sobie jak dziecko mieszka w innym kraju, albo w Szczecinie a tatuś w Krośnie... Życie!

Data: 2009-12-31 16:07:53
Autor: RadoslawF
Przeprowadzka z dzieckiem
Dnia 2009-12-31 15:59, Użytkownik b.k. napisał:

[...]

Nic nie musisz dowozić.
Nie podejrzewam abyś miała sadowy zakaz zmiany miejsca zamieszkania
lub nakaz mieszkania w pobliżu byłego.
Dopilnuj aby znał nowy adres i jak chce to dalej może odbierać z
przedszkola i odwozić pod dom w niedzielę.

Pozdrawiam

Data: 2009-12-31 17:02:59
Autor: b.k.
Przeprowadzka z dzieckiem
[...]

Od września będzie to już szkoła, której i tak adres muszę mu podać :)

pozdrawiam i do siego

Data: 2009-12-31 16:10:16
Autor: Piotr NetExpert
Przeprowadzka z dzieckiem
b.k. pisze:
[...]

Czego Ty od "nas" (grupy) oczekujesz? Dyskusji na temat Twoich (oraz dziecka i jego ojca) praw? Nic na to nie wskazuje? Do tego nie potrzebowałabyś nikogo obrażać poprzez osobiste wycieczki. Nie musiałabyś próbować wywoływać współczucia.

Czego więc oczekujesz?
Piotr Szafarczyk

http://www.netexpert.pl

Data: 2010-01-03 11:26:44
Autor: pmlb
Przeprowadzka z dzieckiem
Do tego dziecko wyniesie się z dużego miasta,
I już to powinno podlegać ocenie sądu, jako przesłanka, która być może
zmniejszy szanse dziecka na optymalny rozwój...

Ja tylko w tej sprawie.
Jakie optymalne warunki!~
Czlowieku, w miescie dziecko narazone jest na stos roznych zlych rzeczy od narkotykow po alkohol czy bandy osiedlowe.
Optymalny rozwoj dla dziecka to wies. Gdzie kazdy zna kazdego, gdzie problem narkotykow czy band praktycznie nie istnieje, gdzie dziecko ma szanse na spokojny rozwoj poprzez nauke, w otoczeniu spokoju.
Czlowieku, wyobraz sobie, ze wies dzis to nie to samo co 100 lat temu! Na wsi sa telefony, nawet internet jest, sa TV i to kolorowe - wiedziales o tym? Czasy sie zmieniaja, dlaczego wiec zatrzymales sie w rozwoju?
Miasto, zwlaszcza to duze to przeklenstwo dla dziecka. Natloczone olowiem, spalinami, brudem, bandami, narkotykami...
Naprawde nie wiesz o czym piszesz, wg. ciebie szczyt szczescia i marzen to mieszkac w miescie, idealnie jak najwiekszym,... coz... tacy tez sa potrzebni.

Data: 2010-01-03 12:52:00
Autor: tokaj1
Przeprowadzka z dzieckiem

[...]

Wieś to tez ogromne niebezpieczeństwo dla dziecięcia: szczypawki,
ważki, robactwo, liszki, mrówki i wiele, wiele innych.
Zresztą może nie być toalety a w studni może utopić się kot albo
kawka.
Od krowiego mleka mogą być uporczywe biegunki a od wiejskiego sera
zaparcia.
W związku z tym wieś zdecydowanie odradzam.

Data: 2009-12-31 15:54:43
Autor: Piotr NetExpert
Przeprowadzka z dzieckiem
b.k. pisze:
[...]

Co masz mediować? Zapewne "musisz" iść do sądu. W końcu wygląda na to, że masz silniejszą pozycję. Możesz pozwolić sobie na rozwiązanie siłowe - sąd. Jak to wpłynie na dziecko (nawet pośrednio poprzez was - rodziców)? Jak to wpłynie na wasze relacje (tak, nadal jesteście rodzicami - wspólnie)?

Decyzję o kupnie domu i przeprowadzce podjęłaś tak teraz, np. 3 dni temu? Zwróć uwagę, że to Ty powodujesz konieczność ustaleń. To Ty czekasz z tym do ostatniej chwili. Tobie jest trudno rozmawiać. Ty nie chcesz oglądać "jego gęby".

Zanim się zaperzysz na powyższy akapit, dodam, że być może także ojcu trudno z Tobą rozmawiać i nie chce oglądać ... Ciebie.

Może jednak, skoro jesteście o 3 lata starsi, jesteście o 3 lata doroślejsi? Może uda wam się wspólnie ustalić kwestię zamieszkania dziecka? To do tego sąd was zobowiązał dając wam obojgu prawo w tej kwestii.

Co Sąd może zdecydować? Już zdecydował, że dziecko mieszka przy mnie i ograniczył mu władzę rodzicielską. Dziecka za granicę nie wywożę, jedynie się przeprowadzam, do czego mam prawo. Do tego dziecko wyniesie

Zawsze możesz się wyprowadzić. Nawet za granicę. Tylko co do przeprowadzki dziecka nie decydujesz wyłącznie Ty.

się z dużego miasta, będzie miało swój większy pokój, ogród, świeże powietrze itd itp...

Dostęp do dobrych szkół, ośrodków kultury itp. (to tylko aby pokazać, że można patrzeć inaczej).

Sąd może podjąć decyzję (co do przeprowadzki) za was jeżeli jedno z was uzna, że nie jest możliwe wspólne podjęcie decyzji w tej kwestii.

Piotr Szafarczyk

http://www.netexpert.pl

Data: 2010-01-03 13:00:07
Autor: zly
Przeprowadzka z dzieckiem
Dnia Thu, 31 Dec 2009 15:05:01 +0100, b.k. napisał(a):

[...]

Jeśli wiesz lepiej i znasz odpowiedź, to po co zadajesz pytania?

--
marcin

Data: 2010-01-02 05:37:03
Autor: tokaj1
Przeprowadzka z dzieckiem
ojciec biologiczny widuje się z córką co 2 tygodnie, odbiera je z
przedszkola i odwozi pod dom w niedzielę.<<

On jest ojcem nie tylko biologicznym bo Twoje jedyne prawo do dziecka
to takie, że dzicko może u Ciebie nocować. Sąd naturalnie może to
kiedyś zmienić w odwrotnym kierunku. Warunek: sędzią musi być facet.

Sprzedaję swoje mieszkanie i wraz z nowym mężem planuję się przeprowadzić w inny rejon Polski, ok. 300 km stąd i tyleż samo od ojca biologicznego dziecka.

Uciekając z nowym gachem zapominasz o dziecku, które 300km będzie się
też wlec z ojcem tylko dlatego abyś się mogła bezkarnie gzić z innym.

dziecko jest aktualnie na wakacjach świątecznych u niego.

Widać, że to dziecko jest dla Ciebie balastem ale potrzebne Ci bo
"staremu" trzeba robić na złość. No i zapewne jeszcze są alimenty aby
było na wódę.

nie potrafię się z nim porozumieć w żadnej linii i też nie chcę.

Nie chcę. To ważny argument. dziecko sie nie liczy.

widuje się
regularnie z dzieckiem i tego mu nie utrudniam.

Czy chcesz, czy też nie ten gość ZAWSZE będzie ojcem tego dziecka i
będzie mógł ZAWSZE się z nim widywać. Ty zaś zawsze będziesz mogła
mącić i oto chyba tutaj chodzi.

Do tego dziecko wyniesie się z dużego
miasta, będzie miało swój większy pokój, ogród, świeże powietrze itd
itp...

Tak. Stokrotki i mlecze zastąpią jej ojca. Wyrodna matka!

Z jakiej racji ja mam dowozić dziecko? A jeśli nie mam prawa jazdy? .......Czy problemem jest nocleg w hotelu?

A z jakiej racji on ma jeździć za ................ (tu nie wpiszę
określenia aby nie beknąć chociaż ciśnie mi się na usta kilka słów,
łacińskich i nawet jedno rosyjskie)?

A jeśli jestem w ciąży?

I chyba to jest najważniesze u Ciebie w życiu. Bo do seksu wystarczy
instynkt. Dopiero jak trzeba zacząć mysleć to zaczynają się u Ciebie
schody.
W takim przypadku aborcja powinna być dopuszczona

Nie, nie zamierzam, zamierzam się przeprowadzić i co 2 weekend ojciec
dziecka ma dziecko dla siebie, co 2 święta naprzemiennie i pół
wakacji
jednych i drugich.

Tak jak przedmiot. Troche tu niech pobedzie, trochę tam.

Widć, że jesteś niezłą specjalistka od tworzenia patologicznych
rodzin.
Biedny mężczyzna. Całe życie skazany na debiliozę.
AMEN

Data: 2010-01-02 14:59:36
Autor: Animka
Przeprowadzka z dzieckiem

Księżulku zboczony. Wyp*****laj!

--
animka

Data: 2010-01-02 15:53:23
Autor: Icek
Przeprowadzka z dzieckiem
Biedny mężczyzna. Całe życie skazany na debiliozę.
AMEN

Księżulku zboczony. Wyp*****laj!

==============

no ale tak szczerze czy nie ma racji? Matka chce na wies sie wyprowadzic i
to jeszcze 300km od ojca tylko dlatego, ze go nie lubi.

Interes dziecka tez sie powinien liczyc. Ja nie chcialbym na wies bo do
szkoly gimbusem, do domu nie mozna wrocic samemu bo autobusu/pociagu nie ma.
Wies to wies. Gorsza perspektywa (w mojej ocenie).

Icek

Data: 2010-01-02 16:39:27
Autor: Animka
Przeprowadzka z dzieckiem
Icek pisze:

no ale tak szczerze czy nie ma racji? Matka chce na wies sie wyprowadzic i
to jeszcze 300km od ojca tylko dlatego, ze go nie lubi.

Na jaką wieś. Nie pisała O żadnej wsi. Pisała o lepszych warunkach mieszkaniowych dla dziecka (dom, ogród).
Tu sie liczy dobro dziecka, a nie dobro jakiegoś bydlaka tatusia. Jak tatuś kocha to niech zasuwa nawet na drugi koniec Polski.

Interes dziecka tez sie powinien liczyc. Ja nie chcialbym na wies bo do
szkoly gimbusem, do domu nie mozna wrocic samemu bo autobusu/pociagu nie ma.
Wies to wies. Gorsza perspektywa (w mojej ocenie).

A pisała dziewczyna o tym?
Tak w ogóle to nie powinna tu o nic pytać, bo zaraz ją jakieś popaprańcy zboczone napadli.

--
animka

Data: 2010-01-02 16:56:13
Autor: Icek
Przeprowadzka z dzieckiem
[...]

========================

czy to zawsze facet jest winny ?

Nie wydaje mi sie.

"Do tego dziecko wyniesie się z dużego
miasta, będzie miało swój większy pokój, ogród, świeże powietrze itd itp..."

to chyba na wies ?

Icek

Data: 2010-01-02 17:04:03
Autor: RadoslawF
Przeprowadzka z dzieckiem
Dnia 2010-01-02 16:56, Użytkownik Icek napisał:

Nie wydaje mi sie.

"Do tego dziecko wyniesie się z dużego
miasta, będzie miało swój większy pokój, ogród, świeże powietrze itd itp..."

to chyba na wies ?

Jesteś typowy "warszawiak idiota" dla którego wszystko poza "stolycą"
to wiocha ?
Za przeproszeniem normalnych mieszkańców Warszawy.

Pozdrawiam

Data: 2010-01-02 17:18:41
Autor: Icek
Przeprowadzka z dzieckiem
> [...]

to wiocha ?
Za przeproszeniem normalnych mieszkańców Warszawy.

widze, ze Swieta Ci zaszkodzily.

Duze miasto to wieksze perspektywy, lepsza edukacja, bardziej powszechny
dostep do Internetu. Wszystko jest blizej i jest bardziej dostepne.

Musze Cie rozczarowac ale z Wawy nie jestem. A i od Idiotow Cie nie wyzywam
wiec przemysl swoje szczeniackie odzywki zanim nastepny raz cos napiszesz.

Icek

Data: 2010-01-03 11:53:18
Autor: RadoslawF
Przeprowadzka z dzieckiem
Dnia 2010-01-02 17:18, Użytkownik Icek napisał:

[...]

Podtrzymuje swoja opinię o tobie.
Duże miasto to większe perspektywy wpadnięcia w niewłaściwe
towarzystwo, łatwiejszy dostęp do narkotyków i przestępczości
zorganizowanej.
Do pracy półgodzinna jazda samochodem też dla takich jak ty
to bliżej od kilkuminutowego spaceru w małej miejscowości ?

Musze Cie rozczarowac ale z Wawy nie jestem. A i od Idiotow Cie nie wyzywam
wiec przemysl swoje szczeniackie odzywki zanim nastepny raz cos napiszesz.

Skoro potraktowałeś to jako wyzwisko to przepraszam.
Ale przynajmniej już wiesz jak niektórzy określają ludzi
z takimi poglądami.
Dla mnie szczeniackie odzywki to właśnie takie w stylu że
moje duże miasto jest naj, naj, naj a cała reszta to wiocha.
I nie obraź się znowu za określenie "szczeniackie".

Pozdrawiam

Data: 2010-01-04 13:49:58
Autor: Icek
Przeprowadzka z dzieckiem
[...]

1. idiota to niestety obelga. I co sadzisz nie ma tu znaczenia

2. nigdy nie pisalem, ze moje miasto to to i tamto.

Naucz sie czytac ze zrozumieniem io bedziesz mial problem z glowy

Icek

Data: 2010-01-04 15:00:24
Autor: RadoslawF
Przeprowadzka z dzieckiem
Dnia 2010-01-04 13:49, Użytkownik Icek napisał:
[...]

Sądzę że dla faktycznego idioty ma to znaczenie.

2. nigdy nie pisalem, ze moje miasto to to i tamto.

Wystarczy że uznałeś coś oddalonego o kilkaset kilometrów
od dużego miasta za wieś. Czyli jesteś z gatunku tych
rozumnych inaczej dla których istnieje jedno miasto
a cała reszta to wieś.

Naucz sie czytac ze zrozumieniem io bedziesz mial problem z glowy

Naucz się rozumieć to co sam piszesz oszczędzi ci to sporo
upokorzeń.

Pozdrawiam

Data: 2010-01-02 17:35:22
Autor: Animka
Przeprowadzka z dzieckiem
RadoslawF pisze:
[...]

Teraz te wszystkie "gwiazdy" (kto ich tak nazawał) telewizyjne i aktorskie, czyli bogacze zwiewają z Warszawy za Warszawę, do nowowybudowanych chałup.

--
animka

Data: 2010-01-02 15:02:15
Autor: tokaj1
Przeprowadzka z dzieckiem

Teraz te wszystkie "gwiazdy" (kto ich tak nazawał) telewizyjne i
aktorskie, czyli bogacze zwiewają z Warszawy za Warszawę, do
nowowybudowanych chałup.

Gwiazdy tak. Ale nie to to.

Data: 2010-01-08 13:00:40
Autor: Herald
Przeprowadzka z dzieckiem
Dnia Sat, 02 Jan 2010 17:35:22 +0100, Animka napisał(a):

Teraz te wszystkie "gwiazdy" (kto ich tak nazawał) telewizyjne i aktorskie

To celebryci moja droga, celebryci ;))))))

Data: 2010-01-02 17:15:38
Autor: Maverick
Przeprowadzka z dzieckiem
Icek pisze:
[...]

Pisala w ktoryms z postow - kilkunastotysieczne miasto - a wiec dojazd dopiero na studia.

--
Filcowisko
http://daffodilum.blogspot.com/

Data: 2010-01-02 17:32:05
Autor: Animka
Przeprowadzka z dzieckiem
Icek pisze:
[...]

Dla jakiegoś faceta-ojca i jego wygody nie jest wskazane dostosowywać dziecka.

"Do tego dziecko wyniesie się z dużego
miasta, będzie miało swój większy pokój, ogród, świeże powietrze itd itp..."

to chyba na wies ?

A jak ktoś w Twoim Wrocławiu wybuduje sobie dom w spokojniejszej części miasta to zaraz to musi być wieś?

--
animka

Data: 2010-01-02 15:00:44
Autor: tokaj1
Przeprowadzka z dzieckiem

> Tu sie liczy dobro dziecka, a nie dobro jakiegoś bydlaka tatusia. Jak
> tatuś kocha to niech zasuwa nawet na drugi koniec Polski.

Dla jakiegoś faceta-ojca i jego wygody nie jest wskazane dostosowywać dziecka.

Nie, to dziecko z ojcem maja się dopasować do rozwiązłej mamuni.

Data: 2010-01-03 00:11:18
Autor: Animka
Przeprowadzka z dzieckiem
tokaj1 pisze:
[...]

To, że tatuś (a może Ty też) jest impotentem to jest gorszy wstyd niż mamusia mająca drugiego męża.

--
animka

Data: 2010-01-03 00:48:23
Autor: tokaj1
Przeprowadzka z dzieckiem

To, że tatuś (a może Ty też) jest impotentem to jest gorszy wstyd niż
mamusia mająca drugiego męża.

Tatus i impotentencja. Może jeszcze dziadek i pradziadek byli
impotentami. :))))
Widzę dom wariatów.

Data: 2010-01-08 13:02:42
Autor: Herald
Przeprowadzka z dzieckiem
Dnia Sun, 3 Jan 2010 00:48:23 -0800 (PST), tokaj1 napisał(a):

[...]

A bo to mało przypadków kiedy "ojcami" zostawali mężczyźni całkowicie
niepłodni?
Najczęściej wydaje się to zupełnie przypadkowo, przy okazji np. badań
lekarskich kiedy nie można "zrobić kolejnego dzieciaka" z nową partnerką.

Data: 2010-01-08 13:03:43
Autor: Herald
Przeprowadzka z dzieckiem
Dnia Sat, 2 Jan 2010 15:00:44 -0800 (PST), tokaj1 napisał(a):

Nie, to dziecko z ojcem maja się dopasować do rozwiązłej mamuni.

Z czego wysnułeś wniosek że mamunia jest/była rozwiązła?
Przecież nie było wzmianki co było przyczyna rozwodu. Może to facet poszedł
w długą - nie wpadłeś na ten pomysł?

Data: 2010-01-04 02:20:14
Autor: ąćęłńóśźż
Przeprowadzka z dzieckiem
Caryca Katarzyna to przynajmniej z koniem się gziła, a Ty??
JaC

-- -- -

dobro jakiegoś bydlaka tatusia.

Data: 2010-01-08 13:04:42
Autor: Herald
Przeprowadzka z dzieckiem
Dnia Mon, 4 Jan 2010 02:20:14 +0100, ąćęłńóśźż napisał(a):

Caryca Katarzyna to przynajmniej z koniem się gziła, a Ty??

telewizja (filmy porno) kłamią!
Ale z drugiej strony, trafiły na twoje podatne podłoże łykania wszystkiego
:))

Data: 2010-01-02 17:05:47
Autor: krys
Przeprowadzka z dzieckiem
Icek wrote:

no ale tak szczerze czy nie ma racji? Matka chce na wies sie wyprowadzic i
to jeszcze 300km od ojca tylko dlatego, ze go nie lubi.

A skąd wyczytałeś, że tylko dlatego? Może jej nowy mąż pochodzi z miejsca, do którego ona ma sie wyprowadzić?

Interes dziecka tez sie powinien liczyc. Ja nie chcialbym na wies bo do
szkoly gimbusem, do domu nie mozna wrocic samemu bo autobusu/pociagu nie
ma. Wies to wies. Gorsza perspektywa (w mojej ocenie).

Demonizujesz. Moje dziecko ma 15 minut spacerkiem do szkoły, i jeszcze zerową szansę wpadnięcia pod tramwaj.
J.

Data: 2010-01-02 17:30:28
Autor: Henry(k)
Przeprowadzka z dzieckiem
Dnia Sat, 2 Jan 2010 05:37:03 -0800 (PST), tokaj1 napisał(a):

Tak. Stokrotki i mlecze zastąpią jej ojca. Wyrodna matka!

Dziecko ma już nowego ojca (znaczy ojczyma). Nie trzeba niczego zastępować. Stary i tak ma dużo przywilejów tylko z racji tego że był dawcą spermy.

Henry

Data: 2010-01-02 14:55:29
Autor: tokaj1
Przeprowadzka z dzieckiem

Dziecko ma już nowego ojca (znaczy ojczyma). Nie trzeba niczego
zastępować. Stary i tak ma dużo przywilejów tylko z racji tego
że był dawcą spermy.

Według najnowszych badań podobno wszystkie kolejne dzieci otrzymują i
tak geny tego, który pierwszy zapylił. Kod genetyczny pozostaje w
kobiecie na zawsze. Następny gość może kilka genów dorzucić ale
niekoniecznie.

Data: 2010-01-02 23:58:05
Autor: Liwiusz
Przeprowadzka z dzieckiem
tokaj1 pisze:
[...]

   Kolina, to Ty?

--
Liwiusz

Data: 2010-01-03 00:15:28
Autor: Animka
Przeprowadzka z dzieckiem
Liwiusz pisze:
tokaj1 pisze:
[...]

Być może to ten Leszek Ciszewski.

organisation:    ORG-CMA7-RIPE
org-name:        CONNECT SYSTEMY KOMPUTEROWE Sp.z o.o.
org-type:        LIR
address:         Sw. Rocha 6 lok. 19
                 15-879 BIALYSTOK
                 POLAND
phone:           +48857446272
fax-no:          +48857446272
abuse-mailbox:   abuse@net.bialystok.pl
abuse-mailbox:   abuse@csk.pl
admin-c:         MM18723-RIPE
admin-c:         RP3283-RIPE
mnt-ref:         RIPE-NCC-HM-MNT
mnt-ref:         MNT-CYBER-NET
mnt-by:          RIPE-NCC-HM-MNT
source:          RIPE # Filtered
role:            Cyber-Net ISP
address:         ul. Upalna 15 lok 1
address:         15-668 Bialystok
address:         Poland
abuse-mailbox:   abuse@net.bialystok.pl
admin-c:         RP3283-RIPE
tech-c:          RP3283-RIPE
tech-c:          KW853-RIPE
nic-hdl:         CI419-RIPE
mnt-by:          MNT-CYBER-NET
source:          RIPE # Filtered
% Information related to '91.145.128.0/18AS34611'
route:           91.145.128.0/18
descr:           CYBERNET-BIALYSTOK-PL
origin:          AS34611
mnt-by:          MNT-CYBER-NET
source:          RIPE # Filtered

--
animka

Data: 2010-01-03 00:50:02
Autor: tokaj1
Przeprowadzka z dzieckiem
On 3 Sty, 00:15, Animka <ani...@to.nieja.wp.pl> wrote:
Liwiusz pisze:

> [...]

Być może to ten Leszek Ciszewski.

organisation:    ORG-CMA7-RIPE
org-name:        CONNECT SYSTEMY KOMPUTEROWE Sp.z o.o.
abuse-mailbox:   ab...@net.bialystok.pl
abuse-mailbox:   ab...@csk.pl
admin-c:         MM18723-RIPE
admin-c:         RP3283-RIPE
mnt-ref:         RIPE-NCC-HM-MNT
mnt-ref:         MNT-CYBER-NET
mnt-by:          RIPE-NCC-HM-MNT
source:          RIPE # Filtered
role:            Cyber-Net ISP
address:         ul. Upalna 15 lok 1
address:         15-668 Bialystok
address:         Poland
[...]

I co Ty masz z tych danych MIERNOTO?

Data: 2010-01-03 12:52:55
Autor: tokaj1
Przeprowadzka z dzieckiem

piles- nie pisz!

Nie masz za co -  pożycz albo stań pod sklepem

Data: 2010-01-08 11:20:49
Autor: Artur M. Piwko
Przeprowadzka z dzieckiem
In the darkest hour on Sun, 3 Jan 2010 12:52:55 -0800 (PST),
tokaj1 <tokaj1@poczta.onet.pl> screamed:
piles- nie pisz!

Nie masz za co -  poĹźycz albo stań pod sklepem

Tak... woda też ma pamięć... ehh... brednie.

--
[ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:233B ]
[ 11:20:32 user up 12311 days, 23:15,  1 user, load average: 0.99, 0.04, 0.68 ]

        How long was I in the army? Five foot eleven.  -- Spike Milligan

Data: 2010-01-04 23:57:27
Autor: Jackare
Przeprowadzka z dzieckiem
Użytkownik "b.k." <niedam@adr.em> napisał w wiadomości news:hhg1dm$4fd$1mx1.internetia.pl...

Jak to przeprowadzić bezkolizyjnie? Czy mam składać pozew o ustalenie nowych widzeń ze względu na odległość czy bazować na aktualnym wyroku?

Poprosisz proboszcza o wystawienie dla dziecka zaświadczenia o konieczności zaistnienia Życiowej i Duchowej Cezury Katechetycznej ze wskazaniem parafii docelowej. Zanosisz do sądu który musi to uznać i bez prawa sprzeciwu dostosować swoje ewentualne dalsze decyzje względem ocja dziecka. Można dodatkowo poprosić o skierowanie dziecka na Powtórny Katechumenat ze względu na przejścia z przeszłości. To dodatkowo obwaruje brak możliwości podejmowania jakiegokolwiek sprzeciwu przez ojca ale i zaangażuje ciebie w miejscu docelowym. Jeżeli miałabyś przeciw ojcu dowody na innowierstwo, apostazję lub chociaż herezję, ojciec otrzyma zakaz widzeń z dzieckiem a Ty dodatkowe środki na Ochronę Wiary w Rodzinie w wysokości 76% minimalnej krajowej przez okres trwania Powtórzonego Katechumenatu I już.
--
Jackare
;)

Data: 2010-01-05 02:25:19
[...]