Przepuściłem to.

Data: 2010-03-26 05:03:42
Autor: zbig
Przepuściłem to.
Umknął mi jakoś wywiad Polski the Times z Wiesławem Walendziakiem. To
co mówi o rządach PiS , o tym polowaniu na spółki grupy Prokom układa
mi się w końcu w całość.
http://www.polskatimes.pl/opinie/wywiady/231958,dla-kaczynskiego-tylko-koty-sa-dobre-ludzie-sa-z-natury-zli,id,t.html

Data: 2010-03-26 13:25:22
Autor: cztery
Przepuściłem to.
http://www.polskatimes.pl/opinie/wywiady/231958,dla-kaczynskiego-tylko-koty-sa-dobre-ludzie-sa-z-natury-zli,id,t.html

Dzieki za linka. Bardzo ciekawe spojrzenie na wspolczesna polityke przez bylego jednego z rozgrywajacych polskiej polityki.

Data: 2010-03-26 13:47:05
Autor: Piotr
Przepuściłem to.
Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:b4c53a78-f323-4453-ab62-ba8d5411d961z11g2000yqz.googlegroups.com...
[...]

Chciałoby się rzec, jaki doktor, taka diagnoza.
A Krauzego to mi się zrobiło żal, taki uczciwy bidulek pognębiony przez jakiegoś kociarza.
Walendziak, to nie robił kiedyś u tego Krauzego?
Piotr
--
Godwin's Law:
"As an online discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches 1."

Data: 2010-03-26 05:58:39
Autor: zbig
Przepuściłem to.
On 26 Mar, 13:47, "Piotr" <p...@wp.pl> wrote:
U ytkownik "zbig" <zbigni...@gazeta.pl> napisa w wiadomo cinews:b4c53a78-f323-4453-ab62-ba8d5411d961z11g2000yqz.googlegroups.com...
Robił i chyba nadal robi. Stąd wie o czym mówi. Te iwigilacje,
podsłuchy. Pisałem o tym, ze układa mie się to w całość, bo z
pierwszej ręki znam relecje ze spółek grupy Prokom, jak otwartym
tekstem otrzymywali ze spółek skrabu państwa informacje o tym, ze z
Prokomem mają skończyć interesy bez względu na konsekwencje prawne i
ekonomiczne.

Data: 2010-03-26 08:15:56
Autor: Mariusz Merta
Przepuściłem to.

[...]

Sikorski na prezia z ramienia po też ci się układał...
ach ten krauze taki bidny, tępiony przez wredne kaczory, nękany
niczym...Sumliński ?
Zbyszek, opamiętaj się człowieku...
nie wiem czy też przepuścisz...ale zdaje się, że wp.pl ma inne
wytyczne co do po...
jest nawet tekst w którym o zgrozo stoi napisane, że Polska jest
znudzona po...
qrka kawecki widzi i nie grzmi jeszcze bo tam sondaż jest inny jak
kaweckiego
a swoją drogą jak po przerżnie wybory prezydenckie to co wy ze sobą
zrobicie
:-))))) pewnikiem zalejecie się z rozpaczy... :-)))))
a komorowski jest taaaaaakiiii europejski jak cholera...
a te dziwne smrody które się ciągną to nie ze wsi przypadkiem :-))))
Mariusz Merta

Data: 2010-03-26 09:02:27
Autor: zbig
Przepuściłem to.
On 26 Mar, 16:15, Mariusz Merta <gumis...@wp.pl> wrote:

[...]
Dyskusja z Tobą jest nieco irytująca. Nawrzucasz mi jakiś bzdur
sugerując chorobę umysłową albo niewiedzę i jak przytaczam ci źródła,
albo ripostuję na Twoje zarzuty to jakoś  zazwyczaj zapominasz się do
tego odnieść. Co z papieżem Hitlera? Przeczytałeś już prace na ten
temat Cornwella?
A co do Prokomu to dobrze wiesz, ze materię tej sprawy znam bardzo
dobrze a kontakty z tym srodowiskiem mam do dziś, nie próbuj więc
sobie jaj z pogrzebu robić nie znając tematu bo to niesmaczne i
aroganckie.
A czy wybory przerżnie to zobaczymy. Gdyby sie tak stało , byłby to
powód , żeby sie zalać i mówie to całkiem serio.

Data: 2010-03-26 20:47:33
Autor: PaPi
Przepuściłem to.
A czy wybory przerżnie to zobaczymy. Gdyby sie tak stało , byłby to
powód , żeby sie zalać i mówie to całkiem serio.

Mam nadzieje, ze do tego nie dojdzie. A wtedy powod do zalania znajdzie sie calkiem inny.

Pozdrawiam
PaPi

Data: 2010-03-26 14:19:50
Autor: zbig
Przepuściłem to.
On 26 Mar, 20:47, PaPi <r...@dwa.trzy> wrote:
> [...]
> powód , żeby sie zalać i mówie to całkiem serio.

Mam nadzieje, ze do tego nie dojdzie. A wtedy powod do zalania znajdzie

Witam. Już Cię tu niektórzy opłakali. mam nadzieję ,ze wesprzesz tu
nielicznych, którzy odpierają zdziczałe ataki pisolubów.

Data: 2010-03-26 22:47:37
Autor: PaPi
Przepuściłem to.
Witam. Już Cię tu niektórzy opłakali. mam nadzieję ,ze wesprzesz tu
nielicznych, którzy odpierają zdziczałe ataki pisolubów.

Czasami pisalem jako "cztery" z komputera przenosnego. Teraz mam odrobine wiecej wolnego czasu na czytanie roznosci, wiec pewno i popisze co nieco na psp.
Milo, ze w zalewie durnoty jest tu nadal kilku ludzi, ktorzy sensownie pisza - Ty, Anatol, foe.

Pozdrawiam
PaPi

Data: 2010-03-27 11:39:11
Autor: Piotr
Przepuściłem to.
Dnia Fri, 26 Mar 2010 22:47:37 +0100, PaPi napisał(a):

[...]

Żebyś o twoim mniej udanym wekslarskim klonie nie zapomniał Papusiu.
Bo się zgrzesio obrazi.
Piotr --
Od onanizmu to potrafi bezrobotnemu nieźle odp...:
http://www.youtube.com/watch?v=9ooBuTETnGI -gupi wałkun usunął, ale jakby kto chciał, to mogę podesłać na priv.

Data: 2010-03-27 10:52:20
Autor: Mariusz Merta
Przepuściłem to.
On 26 Mar, 16:02, zbig <zbigni...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

A czy wybory przerżnie to zobaczymy. Gdyby sie tak stało , byłby to
powód , żeby sie zalać i mówie to całkiem serio.

no tu masz link
jeśli ci chodzi o Johna Cornwella
czy może o Bernarda Cornwella
http://en.wikipedia.org/wiki/Hitler's_Pope
tak, tak wiem, wikipedia to dziadostwo...ale
pomyślałem, żeby wybrać się do British Library i zrobić kwerendę
nt. Piusa XII tyle, że troche czasu ostatnio malutko
wracjąc do linku, jest tam punkt krytykujący prace w/w pana

całe szczęście, żeś nie podał mi za przykład Dana Browna
tfu, tfu, tfu tfurcy kodu... :-))))

wracjąc do krauzego...
jaaaasneeeeee, w końcu byłeś przy nim cały czas, pewnikiem cały czas
chodzisz z nim na piffffkoooo
no i pewnikiem on podejmuje decyzje po konsultacji z tobą
np. w sprawie pól roponośnych w Kazachstanie :-))
znasz bardzo dobrze :-))))

czy ja cie nazwałem idiotą, durniem, kretynem etc ?
bo wyrzucałeś mi kiedyś, że tu nikt nie chce ze mną rozmawiać
a czytałeś odpowiedzi kaweckiego, pietrzykowskiego etc.
czy to sa ludzie do rozmowy ???
to są członkowie jaczejki...nic więcej...
wykonują zadanie...a ty im pomagasz...
proszę tylko o to, żebyś się opamiętał...
kibicujesz bandzie politycznych oszustów
ale ty tego uparcie nie chcesz zauważyć...
trudno, jesteś dorosły, morałów ci prawić nie będę...
dostaniesz to co chcesz, tylko żebyś potem nie płakał...
ze szczęścia rzecz jasna...

Mariusz Merta

Data: 2010-03-27 11:46:04
Autor: zbig
Przepuściłem to.
On 27 Mar, 18:52, Mariusz Merta <gumis...@wp.pl> wrote:

[...]

Być może i Bernarda, dawno już do tej ksiązki  nie zagladałem. Robi
wrażenie rzetelnej. Opinię najlepiej sobie wyrobić samemu.

całe szczęście, żeś nie podał mi za przykład Dana Browna
tfu, tfu, tfu tfurcy kodu... :-))))

Przesadziłeś, to nie ta liga

[...]
 Z Krauzem zdarzyło mi sie ze dwa razy rozmawiać, ale kolegą jego jak
wiesz nie byłem nigdy. Znam jednakże ludzi z byłego Prokomu, obecnie
pracujących w Asseco i wiem jaki tam jes teraz miódt. Mój były
kierownik, który przepracował tam 20 lat został wyrzucony na 3
miesiące przed okresem ochronnym
Nie wspominam, ze po upadku Prokomu  ze względu na pewne biznesowe
związki moja obecna firma nieomal  padła.
Atak na Prokom był celowym działaniem konkurencji, która
wykorzystywała przy tym oszołomów z PiS.

czy ja cie nazwałem idiotą, durniem, kretynem etc ?
Cytuję z pamięci, "Czy ty upadeś na głowę". "czy się dobrze czujesz'
"opamiętaj się"i takie tam pieszczotliwe uwagi

[...]

Działam na własny rachunek.
W polityce trzeba trochę czasmi pobujac,, jeśli jednak sprawy idą do
przodu to ja tym ludziom
daje swój mandat

Data: 2010-03-28 01:23:01
Autor: Mariusz Merta
Przepuściłem to.

Być może i Bernarda, dawno już do tej ksiązki  nie zagladałem.. Robi
wrażenie rzetelnej. Opinię najlepiej sobie wyrobić samemu.
a przeczytałeś uważnie link który ci podałem ? bo tam pada słowo
"manipulacja"
druga sprawa, np. gw tez sprawia wrazenie rzetelnie przygotowanej
może troche z innej beczki, holocaust był przez niemców rzetelnie
przygotowany...

> całe szczęście, żeś nie podał mi za przykład Dana Browna
> tfu, tfu, tfu tfurcy kodu... :-))))

Przesadziłeś, to nie ta liga

takk, żebyś się nie zdziwił, odsyłam do linku

> [...]

związki moja obecna firma nieomal  padła.
Atak na Prokom był celowym działaniem konkurencji, która
wykorzystywała przy tym oszołomów z PiS.

no taaaak, jak pis robić pod górę a przynajmniej wyjaśniać pewne
sprawy
(choćby w/w pola roponośne...) to oszołomy ale jak po
wykorzystuje materiały operacyjne służb specjalnych w procesie
cywilym to być mnóstwa bardzo cacy
sam zresztą widzisz, że krauze to człowiek bez skrupułów

> czy ja cie nazwałem idiotą, durniem, kretynem etc ?

Cytuję z pamięci, "Czy ty upadeś na głowę". "czy się dobrze czujesz'
"opamiętaj się"i takie tam pieszczotliwe uwagi

woooow...qrka wodna, szkoda że nie użyłem świńskiego ryja wobec ciebie
czy wibratora
w końcu sam coś bredziłeś o przydatności palikota czy raczej
palikocizmu

Działam na własny rachunek.
W polityce trzeba trochę czasmi pobujac,, jeśli jednak sprawy idą do
przodu to ja tym ludziom
daje swój mandat

no jasne, że trzeba pobujać...jak tam finanse publiczne rostowskiego
uważaj, żeby się nie bujnęło zdrowiej jak myślisz...
koniec marca sie zbliża
a z ta irlandią to tez takie bujanie było ? :-)))
no i z tym by żyło się lepiej to też takie bujanie :-)))
a kompetencje sikorskiego jako szefa msz to niezłe bujanie
a ztym popychaniem spraw do przodu to najlepiej szło na cmentarzach
 i stacjach benzynowych
a propos popychania spraw do przodu, zubrzyckiemu odebrano koncesję
pewnikiem oszołomy z pisu to zrobiły
ciekawi mnie kiedy sędzia który popełnił ten nietakt poleci
gwoli przypomnienia, zubrzyckiego ludzie pałowali ludzi przy ataku na
halę
i jeszcze jedno słynny film pt "towarzysz generał" to wściekły atak
pisowskich oszołomów
coś w tym stylu rzekł junior mazowiecki
a z euro to też trzeba nam do przodu ?? czy może lepiej dać na
wstrzymanie ??
koniec marca sie zbliża...może być ciekawie...
Mariusz Merta

Data: 2010-03-26 14:02:54
Autor: Piotr
Przepuściłem to.
Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:380c2919-7503-4866-8a8a-13f4160051ac19g2000yqu.googlegroups.com...
[...]

Okropny ten kaczyzm. Odwrotną dyrektywę od dotychczasowej wydał. :-)
bo do tamtej pory było:
"Z Prokomem macie robić interesy bez względu na konsekwencje prawne i
ekonomiczne."
I Wiesio mniej się nażarł?

Piotr

Data: 2010-03-26 14:05:22
Autor: cztery
Przepuściłem to.
Okropny ten kaczyzm. Odwrotną dyrektywę od dotychczasowej wydał. :-)
bo do tamtej pory było:

Skad wiesz, ze tak bylo ?

Data: 2010-03-26 14:29:05
Autor: Piotr
Przepuściłem to.
Użytkownik "cztery" <raz@dwa.trzy> napisał w wiadomości news:4bacb112$1news.home.net.pl...
Okropny ten kaczyzm. Odwrotną dyrektywę od dotychczasowej wydał. :-)
bo do tamtej pory było:

Skad wiesz, ze tak bylo ?

A jakiś antywalendziak mówił.
Piotr

Data: 2010-03-26 08:09:23
Autor: zbig
Przepuściłem to.
On 26 Mar, 14:29, "Piotr" <p...@wp.pl> wrote:
Użytkownik "cztery" <r...@dwa.trzy> napisał w wiadomościnews:4bacb112$1news.home.net.pl...

> Skad wiesz, ze tak bylo ?

A jakiś antywalendziak mówił.
Piotr

Warto wspomnieć,że Walendziak był współzałożycielem PiS i posłem tej
partii.
Co do antyProkomu to kaczyzm rzeczywiście pod tym względem okropny.
Dzięki bezzasadnej kampanii oczerniania obywatela prowadzącego
działalność gospodarczą pracę straciły setki Bogu ducha winnych osób.
Ciekawe czy byś też był taki uchachany wobec rodzin ludzi wyrzucanych
z roboty po 30 latach pracy. Współczucie macie zawsze  tylkon dla
stoczniowców, pielęgniarek i górników, Potrzebny był na rzeź oligarcha
z cygarem, Kulczyk się dał ruszyć to poszukano oligarchy nawet wśród
własnych przyjaciół. - Krauze i walendziak do dobrzy znajomi Lecha
Kaczyńskiego. To była moralnie wstrętna akcja i prowadzona tylko
dlatego żeby zdobyć poklask i udowodnić swoje chore urojenia.

Data: 2010-03-26 16:35:25
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Przepuściłem to.
zbig wrote:

[...]

Walendziak jest Wiceprezesem u Rycha w Prokomie i prawą jego ręką w radzie nadzorczej spółki kontrolowanej przez niego.

To jest też kumpel Tuska, wiec jak by nie mógł splunąć na tych wstrętnych Kaczorów.

Oni wszyscy tak w ogóle, to powinni założyć sobie jakieś Towarzystwo Osób Pokrzywdzonych przez Braci Kaczyńskich - TOPPBK, albo nawet MTOPPBK.

#v+
Z Tuskiem też jest Pan na ty? Trudno nie być na ty, jak się kiedyś razem malowało kominy i żurawie stoczniowe. #v-

Najwyraźniej jest to gość z układu i przyjaciel Tuska, który nienawidzi Kaczyńskich i boi się, by Kaczyński znów nie wygrał wyborów prezydenckich.
Ot zwykły WSI-ok i tyle.

Polecam komentarze pod tym artykułem. :)
--
Pit

Data: 2010-03-26 18:54:02
Autor: u2
Przepuściłem to.
W dniu 2010-03-26 16:35, Pit Kowalski albo Nowak pisze:
Oni wszyscy tak w ogóle, to powinni założyć sobie jakieś Towarzystwo Osób Pokrzywdzonych przez Braci Kaczyńskich - TOPPBK, albo nawet MTOPPBK.

Dorwali się do koryta i trudno ich stamtąd oderwać :]

Data: 2010-03-26 19:03:07
Autor: u2
Przepuściłem to.
W dniu 2010-03-26 18:54, u2 pisze:
[...]

Dobry kawałek :

"Kogo chciał stuknąć?
Kolegę, z którym się zderzył. Najśmieszniejsze jest to, że Bielecki,
który nie jest za duży, zabrał się do bicia dwumetrowego faceta."

Po raz kolejny widać, że mali gracze są bardzo ambitni, niestety kosztem
innych i nie mam tutaj na myśli Kaczyńskch :]

Data: 2010-03-26 17:15:31
Autor: cirrus
Przepuściłem to.
[...]

A tu ani jednej opinii znawców kręcenia lodów.

--
stevep

Przepuściłem to.