Przepuszczanie pieszych

Data: 2018-04-23 12:16:55
Autor: radekp@konto.pl
Przepuszczanie pieszych
Sat, 21 Apr 2018 23:23:27 +0200, w <pbga4i$3d2$1@node2.news.atman.pl>, Janusz
<janusz_kk@o2.pl> napisał(-a):

Tak a propo dyskusji o pierszeństwie pieszych na przejściu,
kierowca przepuścił pieszą z wózkiem i dostał opierdol
http://joemonster.org/filmy/90368/Reprymenda_policjanta_Po_ciul_sie_zatrzymujesz_

Piesza weszła na pasy, chociaż nie powinna. Zapewne nie widziała policjansta.
Kierowca zatrzymał się, bo piesza była już na przejściu.
Reakcja policjanta błędna, po prostu zła organizacja -- takie przejście w ogóle
powinno być zamknięte na czas "serwisu".

Data: 2018-04-23 19:17:48
Autor: Alf/red/
Przepuszczanie pieszych
W dniu 23.04.2018 o 12:16, radekp@konto.pl pisze:
takie przejście w ogóle
powinno być zamknięte na czas "serwisu".

A piesi niech idą na sąsiednie skrzyżowanie?

--
Alf/red/

Data: 2018-04-23 20:19:51
Autor: radekp@konto.pl
Przepuszczanie pieszych
Mon, 23 Apr 2018 19:17:48 +0200, w <pbl4fs$h4j$2@node2.news.atman.pl>, Alf/red/
<alf_1803@ump.waw.pl> napisał(-a):

W dniu 23.04.2018 o 12:16, radekp@konto.pl pisze:
> takie przejście w ogóle
> powinno być zamknięte na czas "serwisu".

A piesi niech idą na sąsiednie skrzyżowanie?

Dookoła. Skoro samochód stoi w taki sposób, że nie widać policjanta to albo
dookoła, albo policjant zorganizuje sobie kolegę.

Data: 2018-04-23 20:31:13
Autor: Shrek
Przepuszczanie pieszych
W dniu 23.04.2018 o 20:19, radekp@konto.pl pisze:

A piesi niech idą na sąsiednie skrzyżowanie?

Dookoła.

Ale na drugim przejściu też robili światła.

Skoro samochód stoi w taki sposób, że nie widać policjanta to albo
dookoła, albo policjant zorganizuje sobie kolegę.

Kolegę też miał.

Shrek

Data: 2018-04-26 22:24:40
Autor: __Maciek
Przepuszczanie pieszych
Mon, 23 Apr 2018 20:19:51 +0200 "radekp@konto.pl" <radekp@konto.pl>
napisał:

Dookoła.

To proponuję zamknąć dla samochodów, niech one sobie jadą "dookoła".
Szczerze mówiąć to jak czytam tego typu "tfurczość", to mam ochotę
wziąć młotek i rozjebać "tfurcy" czaszkę.
Na jakiej podstawie (powstrzymałem się od dodania należnych epitetów)
każesz pieszym iść dookoła, pieszy to ktoś gorszy? Dlaczego ma aż trzy
razy czekać na światłach?

Całe szczęscie że miasta się wreszcie po trochu cywylizują jeżeli
chodzi o ruch pieszych, szkoda że tak powoli i że tyle jest jeszcze
osób o mentalności przedpiścy.

Data: 2018-04-26 22:58:26
Autor: przemek.jedrzejczak
Przepuszczanie pieszych
-- Całe szczęscie że miasta się wreszcie po trochu cywylizują jeżeli chodzi o ruch pieszych, szkoda że tak powoli i że tyle jest jeszcze osób o mentalności przedpiścy.

prawidlowa (tymczasowa) organizacja ruchu w tym kraju to dramat, gamonie (od lokalnych po gddkia) nie ogarniaja najprostszych rozwiazan i nie potrafia prawidlowo tego oznakowac, przyklady ? A6 Kolbaskowo granica ograniczenie 120 km/h potem 3 znaki w odstepie 25m i 40 km/h :-) zero informacji wczesniej o konczacym sie pasie. Efekt ? heblowanie na prawym bo co chwile jakis zaskoczony kierowca wbija sie pod TIR-a, tego kretyna ktory to zatwierdzil powinni wyslac do Niemiec na szkolenie bo tam przy prawidlowym oznakowaniu ruch jest plynny

Data: 2018-04-27 10:08:16
Autor: Realek
Przepuszczanie
Użytkownik <przemek.jedrzejczak@gmail.com> napisał w wiadomości news:1062b87c-40aa-4102-843c-887dad4df940googlegroups.com...

prawidlowa (tymczasowa) organizacja ruchu w tym kraju to dramat,

A6 Kolbaskowo granica ograniczenie 120 km/h

tego kretyna ktory to zatwierdzil powinni wyslac do Niemiec na szkolenie

Przejscie graniczne Kołbaskowo jest na terenie Niemiec.

Sprawdź, czy na pewno piszesz o terytorium Polski.

Data: 2018-04-27 09:48:43
Autor: radekp@konto.pl
Przepuszczanie pieszych
Thu, 26 Apr 2018 22:24:40 +0200, w
<npc4eddbktht27n1rh97uv5e7dtibkdb74@4ax.com>, __Maciek <i80c586@cyberspace.org>

napisał:

>Dookoła.

To proponuję zamknąć dla samochodów, niech one sobie jadą "dookoła".
Szczerze mówiąć to jak czytam tego typu "tfurczość", to mam ochotę
wziąć młotek i rozjebać "tfurcy" czaszkę.

Gdy widzę takiego nieumiejącego czytać i myśleć, mam te same odczucia.
Logiczne, że jeżeli prowadzi się prace to przejściu, to należy je albo zamknąć,
albo wyznaczyć w innym miejscu.
Proste? Proste, ale jak widać dla niektórzych nawet logika na poziomie
podstawówki jest za trudna.

[...]

Nazwać ciebie deklem to byłoby potężne niedopowiedzenie.

Przepuszczanie pieszych