Przepychanki

Data: 2014-07-05 10:57:22
Autor: ToM
Przepychanki
W dniu 2014-07-05 00:06, Tomasz Pyra pisze:
Chyba nie było:
https://www.youtube.com/watch?v=v56oP-PnSWI

Ja tam nie rozumiem...
Widzę czasami różnych takich, wyprzedzam prawym pasem i jadę sobie dalej.

Też tak mam. Nie da się prawym to wyprzedzam go prawym i tyle w temacie.
Gość z BMW to kawał buca i takich powinno się na miejscu kastrować łącznie z obcinaniem łap, żeby nigdy już nie tknął więcej kierownicy...

Co innego mnie zastanawia. Dlaczego autor filmiku nie zatrzymał się udzielić pomocy? Na filmie nie widzimy co tam się stało, ale wyglądało to groźnie...

--
-- -
Berlingo 2.0HDi 90KM; Krosno

Data: 2014-07-05 11:02:11
Autor: tck
Przepychanki

Użytkownik "ToM" <trasher@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:lp8elf$h53$1node2.news.atman.pl...
[...]

moze gonil za beemka zeby numery nagrac

--
pozdr

tck(at)top.net.pl

Data: 2014-07-05 11:34:09
Autor: WOJO
Przepychanki
moze gonil za beemka zeby numery nagrac
To mu się chyba priorytety popierdzieliły...
Pozdrawiam.
WOJO

Data: 2014-07-05 11:16:30
Autor: NetiaAbonent
Przepychanki

[...]

Ale o co chodzi ? Przecież on to właśnie zrobił, tj wyprzedził prawym pasem. A że po wyprzedzeniu zjeżdżając na lewy zahaczył to zwykły błąd mógł być.

Co innego mnie zastanawia. Dlaczego autor filmiku nie zatrzymał się udzielić pomocy? Na filmie nie widzimy co tam się stało, ale wyglądało to groźnie...

Znajdziemy kolejną ofiarę ?

Data: 2014-07-05 16:19:16
Autor: ToM
Przepychanki
W dniu 2014-07-05 11:16, NetiaAbonent pisze:

[...]

Nie wyglądało to na zwykły błąd, raczej celowe działanie. Jak zahaczył to pewnie to poczuł, więc powinien się zatrzymać - gdyby owo zahaczenie było przypadkowe. Tak się zachowuje większość osób "przypadkowo zahaczających". Ten zahaczył i dalej pełny ogień do przodu. Jak dla mnie to była pełna i świadoma konfrontacja zahaczającego...

Co innego mnie zastanawia. Dlaczego autor filmiku nie zatrzymał się
udzielić pomocy? Na filmie nie widzimy co tam się stało, ale wyglądało
to groźnie...

Znajdziemy kolejną ofiarę ?

???
Facet z kamerą jedzie i widzi, że jeden drugiego wyhaczył z drogi. I nic z tym nie robi, jedzie dalej jak gdyby nic.

--
-- -
Berlingo 2.0HDi 90KM; Krosno

Data: 2014-07-05 22:20:01
Autor: Tomasz Pyra
Przepychanki
W dniu 2014-07-05 16:19, ToM pisze:

[...]

Działanie było celowe, ale obliczone raczej na zmuszenie Hondy do hamowania.
A że Hondziarz nie odpuścił no to się zderzyli.

Jak zahaczył
to pewnie to poczuł, więc powinien się zatrzymać - gdyby owo zahaczenie
było przypadkowe.

Manewr był planowany, ale zahaczenie raczej przypadkowe (mimo wszystko raczej nie planował nawet lakierowania zderzaka).
Ale jak już się stało, to trzeba uciekać - w końcu gość z Hondy jeździć dobrze nie umie, ale może umie się bić?

Facet z kamerą jedzie i widzi, że jeden drugiego wyhaczył z drogi. I nic
z tym nie robi, jedzie dalej jak gdyby nic.

Może poleciał dogonić kierowcę BMW i wymierzyć mu sprawiedliwość w jeszcze bardziej wymyślny sposób?

Data: 2014-07-05 23:42:25
Autor: ToM
Przepychanki
W dniu 2014-07-05 22:20, Tomasz Pyra pisze:
ciach..

[...]

Nie wiem co chciał osiągnąć gostek z bmki, pewnie tylko postraszyć, ale się przeliczył mocno. I powinien za to beknąć... Usprawiedliwiać go nie ma z czego.

[...]

Nie, powinien udzielić pomocy poszkodowanym w Hondzie. A przynajmniej ustalić czy jej nie potrzebują. Czyli zatrzymać się a co najmniej zwolnić,że by ocenić we wstecznym lusterku.  Przynajmniej ja bym tak zrobił. Na końcu przyszło by mi do głowy gonić BMW... i wymierzać sprawiedliwość.

--
-- -
Berlingo 2.0HDi 90KM; Krosno

Data: 2014-07-06 18:25:21
Autor: NetiaAbonent
Przepychanki

[...]

No celowe w sensie zajechania, sam tak robię bo klaksonu nie mam to jak mam gościowi pokazać, że przeszkadza, ale przecież nie spowoduję kolizji i wątpię by ten z beemki naprawdę tego chciał, po prostu pierdyknął się.

Data: 2014-07-06 21:23:21
Autor: MadMan
Przepychanki
Dnia Sun, 6 Jul 2014 18:25:21 +0200, NetiaAbonent napisał(a):

No celowe w sensie zajechania, sam tak robię bo klaksonu nie mam to jak mam gościowi pokazać

Napraw samochód (póki co jest niesprawny i kwalifikuje się do
odholowania) a potem uĹźyj klaksonu. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2014-07-06 22:22:26
Autor: NetiaAbonent
Przepychanki

UĹźytkownik "MadMan" <madman15@nie-spamo-wac.wp.pl>

[...]

A potem ?

Data: 2014-07-05 16:37:52
Autor: SW3
Przepychanki
W dniu 05.07.2014 o 11:16 NetiaAbonent <netia_abonent@abonent.invalid>  pisze:

A że po wyprzedzeniu zjeżdżając na lewy zahaczył to zwykły błąd mógł być.

Błąd w czym? W jakim innym celu mógł wjeżdżać na lewy pas skoro prawy był  pusty?
Chyba, że błąd w wyłudzaniu odszkodowania - chciał sobie naprawić tył a  tymczasem uderzył bokiem.

--
SW3
-- --

Data: 2014-07-05 22:01:38
Autor: NetiaAbonent
Przepychanki

Użytkownik "SW3" <sw3.spam.stop@poczta.fm.invalid>

[...]

By kontynuować jazdę lewym biorąc pod uwagę prędkość z jaką porusza się. Normalne zachowanie.

Chyba, że błąd w wyłudzaniu odszkodowania - chciał sobie naprawić tył a
tymczasem uderzył bokiem.
--
Tak, i pojechał prosto do ubezpieczalni by zgłosić gościa któremu drogę zajechał...

Przepychanki