Przer贸bka anglika

Data: 2010-07-09 14:56:41
Autor: krzysiek82
Przer贸bka anglika
Tata pisze:
Ile, orientacyjnie, wynosz膮 koszty
fachowej i dok艂adnej przer贸bki, uwzgl臋dniaj膮c materia艂y i robocizn臋? Cz臋艣ci w bardzo dobrym stanie i dobrej jako艣ci, mog膮 by膰 ze szrotu.

Z powa偶aniem
MJ

Trzeba sprawdzi膰 czy 艣ciana grodziowa jest na sta艂e czy przykr臋cana, je艣li chcesz to komu艣 zleci膰 to musisz uwa偶a膰. Ja bym wola艂 samemu, chocia偶 jest to ogrom pracy. Robi艂em przek艂adk臋 golfa 3 i powiem tak to jest proste auto a roboty by艂a ca艂a masa co dopiero nowsze auto np taki pasek z CAN. Podstawa to zdoby膰 maglownic臋, serwo je艣li jest inne oraz kompletna instalacja elektryczna. Reszta to drobiazgi takie jak deska, mechanizm wycieraczek oraz boczki drzwiowe, siedzenia itp.

--
krzysiek82

Data: 2010-07-09 16:08:53
Autor: Przemys艂aw Czaja
Przer贸bka anglika

U偶ytkownik "krzysiek82"

[...]

My艣l臋, 偶e bardziej chodzi艂o o to, jakie auta nie wymagaj膮 przer贸bek grodzi, spawania gi臋cia i wiercenia - rozumiesz? zdejmujesz desk臋 i masz ju偶 gotowe otwory pod kolumn臋 kierownicz膮 i inne elementy wyposa偶enia - ja niestety nie znam takich modeli, ale chyba vectry w pierwszej  wersji takie by艂y

Data: 2010-07-09 16:31:28
Autor: krzysiek82
Przer贸bka anglika
Przemys艂aw Czaja pisze:
My艣l臋, 偶e bardziej chodzi艂o o to, jakie auta nie wymagaj膮 przer贸bek grodzi, spawania gi臋cia i wiercenia - rozumiesz?

Chyba nie ma takiego auta, bo czasami otwory na linki powierci膰 trzeba w miejscu do tego przeznaczonym po drugiej stronie jest 艣lad a nie ma otworu.

--
krzysiek82

Przer贸bka anglika