Przerabianie fotela

Data: 2010-01-12 01:18:16
Autor: Jarek
Przerabianie fotela
Witam!

Czy ktoś spotkał się z przerabianiem mechaniki foteli ?
Jestem dość wysoki i zakres regulacji fotela (sterowanie elektryczne)
jest za mały żeby ustawić go sobie wygodnie. Żeby było ok, musiałbym
podnieść przednią krawędź siedziska o kilka cm.
Tak na logikę to powinno dać się zrobić. Jak nie przez przerobienie
czegoś w mechanice, to może przez dołożenie jakieś gąbki.
Nie wiem tylko kogo do tego szukać. Google mechaników od foteli jakoś
nie znajdują...

Jarek

Data: 2010-01-12 07:43:47
Autor: MarcinJM
Przerabianie fotela
Jarek pisze:
[...]

Podluz odpowiednie dystanse pod szyny fotela, pomiedzy szyny a podloge.
Niestety, jak tylne uchwyty sa pod katem (nie plasko, rownolegle do podlogi) to pod nie nic nie podlozysz, bo wtedy ucieknie ci przednie mocowanie z otworow. Najlepiej wykrec fotel to zobaczysz co i jak :)

MarcinJM

Przerabianie fotela