Przerabianie foteli w autach osobowych - gdzie ???

Data: 2010-10-04 23:40:01
Autor: Tomasz Pyra
Przerabianie foteli w autach osobowych - gdzie ???
W dniu 2010-10-04 21:02, Mario vel Trybik pisze:

Zależy mi na tym modelu, ale jeśli nie rozwiążę problem z fotelem to
niestety chyba będę musiał sobie go odpuścić.

Nie wiem czy dobrze zrozumiałem Twój sposób wsiadania, ale czy nie dałoby się po prostu wywalić tego prawego fotela?
A jeżeli potrzebujesz go przy przesiadaniu się, to można pozbawić go oparcia.
Stracisz jedno miejsce, ale wydaje mi się, że zyskasz sporo wygody.
Jak wieziesz pasażera, to najwyżej będzie siedział z tyłu - za to będzie mógł wyciągnąć nogi :)

Może szłoby jakoś skrócić ten fotel albo ciut zwęzić i wydłużyć szyny by mógł
się głebiej przesuwać do przodu.

Fotel można zamienić na jakikolwiek inny, pasujący. Zmiana rozmiaru obecnego będzie raczej trudna ze względu na jego stelaż.

Przerabianie foteli w autach osobowych - gdzie ???