Przerabianie foteli w autach osobowych - gdzie ???

Data: 2010-10-05 08:33:41
Autor: Yogi\(n\)
Przerabianie foteli w autach osobowych - gdzie ???
Użytkownik "Mario vel Trybik " <mtrybik@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i8d8ck$nks$1inews.gazeta.pl...
Jestem osobą na wózku  i mam ochotę na zakup auta hyundai i20 ale mam pewien
problem, który chcę opisać:
A może wystarczy demontaż oparcia i pozostawienie siedziska? Jeżeli nikt tam nie będzie jeździł z Tobą, oczywiście, no i o ile samo siedzisko wystarczy Ci podczas operacji wsiadania/wysiadania.
Rozważ jednak także inny samochód, tj taki, który ma większy prześwit w tym miejscu a jego szerokość pozwoli na operowanie wózkiem z siedzenia kierowcy - może aygo/c1/107 ? Albo coś większego, co pozwoli trzymać wózek w miejscu nóg pasażera (nie wiem, czy to możliwe). Albo takie z przesuwanymi bocznymi drzwiami, jak w kangoo, mam znajomą, która samodzielnie na wózku właśnie w kangoo śmiga, a wózek wkłada z tyłu dzieki przesuwnym drzwiom. Siada na siedzeniu dla pasażera bokiem (nogi ma opuszczone przez drzwi pasażera), składa wózek, wrzuca do tyłu, przesiada się na fotel kierowcy, a drzwi zamyka przy pomocy linki czy sznurka już z siedzenia kierowcy - i udaje się to jej dość sprawnie. Narzeka tylko na idiotów, którzy dojeżdżają do jej auta w ten sposób, że uniemożliwiają odpowiednio szerokie otwarcie drzwi. No i oczywiście na zajmujących miejsce dla inwalidy na parkingach.

--
Yogi(n)
http://www.cartoonstock.com/directory/l/lemming.asp

Przerabianie foteli w autach osobowych - gdzie ???