Przerażajšcy felieton Michalkiewicza

Data: 2009-10-08 14:45:07
Autor: Obywatelskie nieposłuszeństwo
Przerażajšcy felieton Michalkiewicza
Michalkiewicz analizuje ostatnie wydarzenia na świecie i łączy je z
wydarzeniami w Polsce. Dziwne Ĺźe go jeszcze nie zamordowali -
http://tiny.pl/hqlfp
Materiał z serwisu Obywatelskie nieposłuszeństwo (zał. w 1999 r.) - www.obnie.info

Data: 2009-10-08 14:55:11
Autor: jadrys
Przera����������� ���������������� ���
Obywatelskie niepos����������������������������� pisze:
[...]

Przerażająca to jest twoja fascynacja tekstami tego matoła..

Data: 2009-10-08 14:57:14
Autor: Slawomir Stoff
Przera??????????????????????????????

"jadrys" <CHE@yahoo.com> schrieb im Newsbeitrag news:haknfe$aej$2news.onet.pl...
Obywatelskie niepos????????????????????????????? pisze:
Michalkiewicz analizuje ostatnie wydarzenia na swiecie i laczy je z
wydarzeniami w Polsce. Dziwne ze go jeszcze nie zamordowali -
http://tiny.pl/hqlfp
Material z serwisu Obywatelskie nieposluszenstwo (zal. w 1999 r.) - www.obnie.info

Przerazajaca to jest twoja fascynacja tekstami tego matola..

-- Kapitalizm jest choroba (zaraza) z która nalezy walczyc..
Instalujac Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

   tylko nie matol!
   to zydowski podpierdalacz.

   ar

Data: 2009-10-08 15:12:12
Autor: Piotr
Przera??????????????????????????????
Dnia Thu, 8 Oct 2009 14:57:14 +0200, Slawomir Stoff napisał(a):

 tylko nie matol!
   to zydowski podpierdalacz.

To samo o tobie mówi panslav... Jest jakiś konkurs na najważniejszego
zydowskiego podpierdalacza?
Piotr

Data: 2009-10-08 15:18:22
Autor: Slawomir Stoff
Przera??????????????????????????????

"Piotr" <pnat@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:s2ibzqwlrqlh.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

   ten durny goj nieokreslonej etni?

   ar

Data: 2009-10-08 15:28:57
Autor: Piotr
Przera??????????????????????????????
Dnia Thu, 8 Oct 2009 15:18:22 +0200, Slawomir Stoff napisał(a):

To samo o tobie mówi panslav... Jest jakiś konkurs na najważniejszego
zydowskiego podpierdalacza?
Piotr

   ten durny goj nieokreslonej etni?

He, he, charakterystyka jak z notatek judejskiej policji politycznej.
Ale, w zasadzie, trafna...

Data: 2009-10-08 16:55:40
Autor: Prawusek
Przera??????????????????????????????

"Piotr" <pnat@wp.pl> wrote in message

>    ten durny goj nieokreslonej etni?

He, he, charakterystyka jak z notatek judejskiej policji politycznej.
Ale, w zasadzie, trafna...

Określonej, a populi nie musi wiedzieć...

Data: 2009-10-08 16:50:30
Autor: mkarwan
Przera??????????????????????????????

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:s2ibzqwlrqlh.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Na niewygodnego im rzucają podejrzenie,  że jest Żydem licząc na to, że w oczach innych będzie negatywnie odbierany.
To stara zagrywka, stosowana przez nich gdy inne działania okazują się nieskuteczne.

Data: 2009-10-08 16:56:38
Autor: Prawusek
Przera??????????????????????????????

"mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> wrote in message

> [...]

oczach innych będzie negatywnie odbierany.
To stara zagrywka, stosowana przez nich gdy inne działania okazują się

Dokładnie. Czasem dodaja paski na chuja i szantaż, ale ja byłem szybszy...

Data: 2009-10-08 17:03:56
Autor: Piotr
Przera??????????????????????????????
Dnia Thu, 8 Oct 2009 16:50:30 +0200, mkarwan napisał(a):

Na niewygodnego im rzucają podejrzenie,  że jest Żydem licząc na to, że w oczach innych będzie negatywnie odbierany.
To stara zagrywka, stosowana przez nich gdy inne działania okazują się nieskuteczne.

Czyli z powyższego dyszla tylko Cezary jest zydoskim podpierdalaczem?
:-))
Piotr

Data: 2009-10-08 15:16:34
Autor: jadrys
Przerażający

Obywatelskie niepos????????????????????????????? pisze:

[...]

A w kwestii "żydowskiego podpierdalacza"  to zdania są podzielone, natomiast o do jego "matolstwa", to tylko bardzo nieliczne jednostki je kwestionują.

Data: 2009-10-08 15:21:00
Autor: HaMMeR
Przerażający

--
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- --

Masz jakies dane w tej materii, bezdenny glupku grupowy??
Jestes niekwestionowanym MATOLEM na psp i z czasem bedziesz sie
sam utwierdzal w tej niemilej dla ciebie prawdzie!

Data: 2009-10-08 15:51:21
Autor: jadrys
Przerażający
HaMMeR pisze:
Obywatelskie niepos????????????????????????????? pisze:
[...]

Nawet sobie nie zdajesz sprawy Hammer jak mi przykro że uraziłem twoje uczucia którymi darzysz tego twórczego impotenta M. Jednak jak już wcześniej wspominałem - prawda jest dla mnie sprawą nadrzędną, głoszę ją bez względu na konsekwencję.
A moje dane (i z pewnością dane zdecydowanej większości czytelników) pochodzą z kilkukrotnej próby przeczytania tych chorobliwych głupot które wypisuje pan M.... właśnie jego teksty pozwalają mi nazwać go matołem.

Data: 2009-10-08 15:24:31
Autor: Piotr
Przerażający
Dnia Thu, 08 Oct 2009 15:16:34 +0200, jadrys napisał(a):

A w kwestii "żydowskiego podpierdalacza"  to zdania są podzielone, natomiast o do jego "matolstwa", to tylko bardzo nieliczne jednostki je kwestionują.

Dobry, zręczny publicysta. Może i niegenialny prorok, ale nie można
mieć wszystkiego, he, he...
I tak lepszy niż te gwniane wyrobniki.
Piotr

Data: 2009-10-08 15:52:15
Autor: jadrys
Przerażający
Piotr pisze:
[...]

Rozumiem Piotrze że tym postem chcesz się przypodobać Hammerowi.

Data: 2009-10-08 16:59:29
Autor: Prawusek
Przerażający

"jadrys" <CHE@yahoo.com> wrote in message news:hakqqf$ned$2news.onet.pl...
Piotr pisze:

> [...]
> I tak lepszy niż te gwniane wyrobniki.
> Piotr

Rozumiem Piotrze że tym postem chcesz się przypodobać Hammerowi.

Nie musi czerwony pajączku, tow. Jądryś, nawet tow.Mauser wam nie pomoże,
gdy przemówi tow Kałach.

Data: 2009-10-08 18:40:09
Autor: jadrys
Przerażający

Piotr pisze:

[...]

Wiesz co zrobię? Nie utoczę ci nawet twojej hrabiowskiej krwi... po prostu oćwiczę płazem mojej szabli i puszczę wolno. Nie jesteś dla mnie żadnym godnym przeciwnikiem.

Data: 2009-10-08 22:36:44
Autor: VicAbarca
Przerażający
jadrys пишет:
Nie utoczę ci nawet twojej hrabiowskiej krwi...

Hrabiowskiej? Ha, ha, ha :) Nie slyszalem o hrabiach Dabrowskich :) I to z domu Kilgenstein...

--
Vic

Data: 2009-10-09 05:36:02
Autor: cirrus
Przerażający
Użytkownik "VicAbarca" <bjorgul@o2.pl> napisał w wiadomości news:halilg$t3t$2atlantis.news.neostrada.pl...
jadrys ?????:
Nie utoczę ci nawet twojej hrabiowskiej krwi...
Hrabiowskiej? Ha, ha, ha :) Nie slyszalem o hrabiach Dabrowskich :) I to z domu Kilgenstein...

A powiedzenie " że to hrabia co psy obrabia?". ;)

--
stevep

Data: 2009-10-09 08:07:24
Autor: jadrys
Przerażający
VicAbarca pisze:
jadrys пишет:
Nie utoczę ci nawet twojej hrabiowskiej krwi...

Hrabiowskiej? Ha, ha, ha :) Nie slyszalem o hrabiach Dabrowskich :) I to z domu Kilgenstein...

Tytuł hrabiowski Panslava jest znacznie bardziej prawdopodobny od tego że jego nazwiska brzmi Dąbrowski.

Data: 2009-10-09 11:33:16
Autor: cirrus
Przerażający
Użytkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hamjv2$8at$1news.onet.pl...
VicAbarca pisze:
jadrys ?????:
[...]

Miałem w technikum kolegę o nazwisku Dąbrowski- straszny chlajus i już go nie ma.

--
stevep

Data: 2009-10-09 14:23:27
Autor: jadrys
Przerażający
cirrus pisze:
Użytkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hamjv2$8at$1news.onet.pl...

VicAbarca pisze:

jadrys ?????:

[...]

Wszyscy mieliśmy chyba kolegów o nazwisku Dąbrowski.. Najpopularniejsze nazwisko po Nowaku i Kowalskim w Polsce.. i jeszcze po Kaczmarku w Wielkopolsce.

Data: 2009-10-09 21:19:05
Autor: VicAbarca
Przerażający
jadrys пишет:
Tytuł hrabiowski Panslava jest znacznie bardziej prawdopodobny od tego że jego nazwiska brzmi Dąbrowski.

To wspaniale, bo Jurek nigdy nie wypieral sie swojego nazwiska Dabrowski :) Spytaj go.
Cos ci sie pomerdalo. On sie wypieral ale szkoly podoficerskiej SB, nie nazwiska...

--
Vic

Data: 2009-10-09 21:33:23
Autor: jadrys
Przerażający
VicAbarca pisze:
jadrys пишет:
[...]

Bo nie chciał wyprowadzać z błędu - jest to wbrew pozorom facet kuty na dwa kopyta.  A tak wogĂłle było coś takiego jak "szkoła podoficerska SB"?

Data: 2009-10-09 07:23:08
Autor: Piotr
Przerażający
Dnia Thu, 08 Oct 2009 18:40:09 +0200, jadrys napisał(a):

Wiesz co zrobię? Nie utoczę ci nawet twojej hrabiowskiej krwi... po prostu oćwiczę płazem mojej szabli i puszczę wolno. Nie jesteś dla mnie żadnym godnym przeciwnikiem.

To wy komunizdy macie szable? Czy też "pożyczycie" z jakiegoś
wyzwalanego muzeum?
Piotr

Data: 2009-10-08 23:47:30
Autor: Antenka
Przerażający
On 9 Paź, 08:07, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
Piotr pisze:

> To wy komunizdy macie szable? Czy też "pożyczycie" z jakiegoś
> wyzwalanego muzeum?
> Piotr

Mamy swoje :-P

O o o....to mi pachnie jakimś pojedynkiem :-((. Chcesz się koniecznie
dorobić trzeciej blizny...O dwóch już wspominałeś, a nawet chciałeś je
komuś pokazywać :D.

Antenka

Data: 2009-10-09 09:17:42
Autor: jadrys
Przerażający

Piotr pisze:

[...]

Nie żartuj Antenka :-)  Z pojedynku z Panslavem nie będzie żadnych blizn... Najprawdopodobniej stchórzy i nie stanie na "ubitej ziemi", facet jest mocny tylko w gębie :-( .
No chciałem pokazać, i może kiedyś komuś pokażę, pod warunkiem że tym kimś będziesz Ty ;-) .

Data: 2009-10-09 00:39:46
Autor: Antenka
Przerażający

[...]

Oj Jadryś, każdy facet ma swoje sposoby :D, a Ty bierzesz kobitki na
blizny hm? :D Miłego dnia uciekaaam...:D

Antenka

Data: 2009-10-09 14:20:36
Autor: jadrys
Przerażający
Antenka pisze:
[...]

Jakie blizny? Kobitki najbardziej cenią sobie we mnie intelekt.. i błękit mych oczu. ;-)

Miłego dnia :-)

Data: 2009-10-08 17:55:22
Autor: HaMMeR
Przerażający
jadrys wrote:
Piotr pisze:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- --

Raczej, jest delikatny i wyrozumialy wobec ciebie, bo moglby ci prosto z mostu powiedziec, ze umyslowo nie nadazasz za tekstami Michalkiewicza bo ci nie staje.., inteligencji.

Data: 2009-10-08 18:38:46
Autor: jadrys
Przerażający
HaMMeR pisze:
jadrys wrote:
Piotr pisze:
[...]

Raczej ma mniej przeżarty ideologią niż Ty i jeszcze potrafi myśleć samodzielnie.. czego nie można powiedzieć o Tobie.  Co ty byś biedaku (intelektualny) zrobił gdyby nie te wypociny Michalkiewicza, Mikke-go czy Ziemkiewicza? Byłbyś jak dziecko we mgle któremu trzeba wskazywać kierunek.

Data: 2009-10-08 20:07:02
Autor: HaMMeR
Przerażający
jadrys wrote:
HaMMeR pisze:
jadrys wrote:
Piotr pisze:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -

Owszem, czytam i cenie sobie wysoko ich diagnozy i komentarze,
ale nie odczuwam potrzeby ich intelektualnego wspomagania, mysle sam, natomiast jak ty robaczku na kontrakcie, bedziesz funkcjonowal bez wytycznych swoich sponsorow i prowadzacych..?

Data: 2009-10-08 20:30:29
Autor: jadrys
Przerażający
HaMMeR pisze:
jadrys wrote:
HaMMeR pisze:
jadrys wrote:
Piotr pisze:
[...]

Naprawdę trudno uwierzyć w Twoją samodzielność twórczość na psp.  Natomiast co do mnie to wyobraź sobie że nie korzystam nawet z Wikipedii. Całą prawdę o komunizmie, niesprawiedliwości społecznej, propagandzie  i o ludzkiej głupocie   nabyłem swoim doświadczeniem życiowym.

Data: 2009-10-09 10:35:23
Autor: HaMMeR
Przerażający
jadrys wrote:
HaMMeR pisze:
jadrys wrote:
HaMMeR pisze:
jadrys wrote:
Piotr pisze:
[...]

Aaaaa rozumiem, rozpracowywales komune... od srodka!

Data: 2009-10-09 14:27:06
Autor: jadrys
Przerażający
HaMMeR pisze:
jadrys wrote:
HaMMeR pisze:
jadrys wrote:
HaMMeR pisze:
jadrys wrote:
Piotr pisze:
[...]

Ależ skąd!! Gdybym miał możliwość to chętnie bym rozpracowywał antykomunę, niestety w tamtych czasach  byłem zbyt zapracowany, nie było czasu na takie odruchy patriotyczne.

Data: 2009-10-09 09:00:23
Autor: Marek
Przerażający
On 8 Paź, 15:16, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
Slawomir Stoff pisze:

> [...]

A w kwestii "żydowskiego podpierdalacza"  to zdania są podzielone,
natomiast o do jego "matolstwa", to tylko bardzo nieliczne jednostki je

"Nieliczne jednostki" z waszego oddzialu ?

Data: 2009-10-09 20:51:11
Autor: jadrys
Przerażający

Obywatelskie niepos????????????????????????????? pisze:

[...]

Umiesz już skonfigurować czytnik  e-zop? :-P

Data: 2009-10-08 16:53:18
Autor: mkarwan
Przera��������� ���������������� �����
Użytkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisał w wiadomości news:haknfe$aej$2news.onet.pl...
Obywatelskie niepos����������������������������� pisze:
[...]

Czy wszyscy lewicowcy, gdy nie maja żądnych argumentów, używają epitetów?
Czyżby ciebie uważano za matoła, a ty dla odreagowania tak nazywasz innych?
Nie porĂłwnuj innych do siebie, nie kaĹźdy jest ci podobny!

Data: 2009-10-08 15:18:02
Autor: cirrus
Przeraajcy felieton Michalkiewicza
Użytkownik "Obywatelskie nieposłuszeństwo" <obnie@obnie.info> napisał w wiadomości news:bknrc596amcr83q6atslolgthclui3d8ol4ax.com...
Michalkiewicz analizuje ostatnie wydarzenia na świecie i łączy je z
wydarzeniami w Polsce. Dziwne że go jeszcze nie zamordowali -
http://tiny.pl/hqlfp
Materiał z serwisu Obywatelskie nieposłuszeństwo (zał. w 1999 r.) -
www.obnie.info

A Judajczycy jeszcze go zachodzą od tyłu?

--
stevep

Data: 2009-10-08 15:25:25
Autor: HaMMeR
cirrus wrote:
[...]

Juz nie, trafili po drodze na ciebie i zagustowali...

Data: 2009-10-08 15:27:28
Autor: awe

Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisał w wiadomości news:hakm3q$fvn$1news.vectranet.pl...
[...]

a co juz ci sie znudzilo?