Przerażające stężenie jadu w TVN

Data: 2010-07-16 13:19:44
Autor: abc
Przerażające stężenie jadu w TVN
Włączyłem na chwilę TVN24, jakaś stara prukwa (w roli autorytetu?) wieszała
psy na Kaczyńskim cierpiącym po śmierci brata bliźniaka i piała z zachwytu
nad Palikotem. Stężenie jadu było nie do wytrzymania, wyłączyłem po 5
minutach. Bałem się, że ekran tego nie wytrzyma.

Mój Boże, co te merdia porobiły z ludźmi....

Data: 2010-07-16 04:24:35
Autor: dexth
On 16 Lip, 13:19, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
[...]

Przestan ogladac TVN, moze Ci sie polepszy.

Data: 2010-07-16 13:28:14
Autor: jadrys
  W dniu 2010-07-16 13:24, dexth pisze:
[...]

Masz rację - TVN24 to typowa partyjniacka, propagandowa gadzinówka plująca jadem..

Data: 2010-07-16 13:31:29
Autor: Zahir

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i1pfp7$j9b$1news.onet.pl...
[...]

Mam odmienne zdanie. DO TVN24 zapraszani są zwolennicy obu opcji, do TVPiS tylko zwolennicy prezesa. Jeżeli dopadła cię skleroza mogę odswieżyć ci pamięc.

Zahir

Data: 2010-07-16 13:41:20
Autor: jadrys
  W dniu 2010-07-16 13:31, Zahir pisze:

[...]

A tak, w czasie gdy była bombardowana Jugosławia i mordowani Serbowie przez NATO, TVN24 w osobie p. B. Rymanowskiego zaprosił również do studia przeciwnika tych bombardowań. Facet tak się jąkał i mówił chaotycznie że nie można nic było z jego mowy zrozumieć. W odróżnieniu od orędowników tych bombardowań którzy mówili zrozumiale i okrąglutkimi zdaniami.. tak TVN24 to "obiektywna" telewizja...

Data: 2010-07-16 14:12:56
Autor: Zahir

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i1pgnm$ma9$1news.onet.pl...
[...]

Sam piszesz, ze facet sie jąkał. Co to ma wspólnego z obiektywnością TVN? Mylisz pojęcia kryptopisowcze.

Zahir

Data: 2010-07-16 14:29:15
Autor: jadrys
  W dniu 2010-07-16 14:12, Zahir pisze:

[...]

To że z setek tysięcy (o ile nie milionów) przeciwników bombardowania Jugosławii p. Rymanowski wybrał niezgułę niezdolnego do spokojnego wypowiedzenia się . Ten jąkała był zaproszony tylko dla potwierdzenia tego co cały czas lansowała ta stacja.

PS. zauważyłeś że również CNN w czasie tej wojny pokazywał Serbki - stare rozwrzeszczane bezzębne babsztyle, i Bośniaczki - spokojnie mówiące piękności..

Data: 2010-07-16 14:06:31
Autor: Tomek

Użytkownik "Zahir" <zahir@gmail.com> napisał w wiadomości news:4c40430d$0$19170$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Chyba nie do końca tak jest... Uwierzę, że TVN jest obiektywny, jeśli tam będą zapraszani nie tylko goście z "przeciwnej" do właścicieli opcji, ale jeśli będą tam pracowali dziennikarze nie podzielajacy poglądów Waltera/Michnika.
W TVP są także zapraszani goście z innych opcji, zwłaszcza w dyskusjach nadawanych w TVP Info. Przypominam też, że w TVP ma swój program i Lis, i Żakowski - to raczej nie są sympatycy PiS. Czy TVN zatrudni Sakiewicza albo Wildsteina?
Tomek

Data: 2010-07-16 14:24:25
Autor: Zahir

Użytkownik "Tomek" <tentom@tlen.pl> napisał w wiadomości news:4c404cc1$0$17103$65785112news.neostrada.pl...

[...]

 Oglądam od czasu do czasy TVN24 i sa tam zapraszani zarówno PiS i PO. Także inny plankton polityczny. Nie masz racji.
 Co do TVPiS - Lis znikł z TVP-2. Wildstein ma niejasny tzw. okres paryski. W mojej ocenie TVP-1 to PiS, TVP Info to SLD.

Zahir

Data: 2010-07-16 14:26:12
Autor: Bogdan Idzikowski
Przerażające stężenie jadu w TVN

Nie pierdol, wczoraj widziałem jak Kępa nadawała bez przerwy nie pozwalając dojść do głosu prowadzącemu i drugiemu gościowi.

Data: 2010-07-16 13:28:29
Autor: abc
[...]

Normalnie nie oglądam. Przełączałem z kanału na kanał, coś mnie podkusiło i
zatrzymałem się na 5 minut na TVN24.

Data: 2010-07-16 13:33:06
Autor: Zahir

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:4c404260$0$2596$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Skoczyła ci adrenalinka? Bluzgałeś? No marsz do spowiedzi! I żałuj za grzechy, obiecaj poprawę!

Zahir

Data: 2010-07-16 04:26:18
Autor: zbig
Przerażające stężenie jadu w TVN
On 16 Lip, 13:19, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
Jak mi umarł ojciec to probowalem przewrócić do góry nogami życia
politycznego w Polsce i nie użalałem sie publicznie jakie to
nieszęście mnie spotkało. Ni próbowałem obwiniac lekarzy ani nie
postawiłem krzyż przed szpitalem w którym umarł albo jeszce lepiej
przed domem w którym mieszkam.
może jestem nienormalny?

Data: 2010-07-16 13:30:19
Autor: abc
[...]

Jesteś zawodowym politykiem?

Data: 2010-07-16 04:40:05
Autor: zbig
On 16 Lip, 13:30, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
> [...]
> nieszęście mnie spotkało. Ni próbowałem obwiniac lekarzy ani nie
> postawiłem krzyż przed szpitalem w którym umarł albo jeszce lepiej

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Kościoła jest sztuczny..

To polityk ma wpisane w swoim kodeksie zawodowym publiczne użalanie
nad zmarłymi członkami rodziny?
Politycy PiS być może tak. Dowodem na to może być proces, który
wytoczył lekarzom Ziobro po śmierci swojego ojca.
Jak zmarła matka Tuska, która była ciężko chora przez wiele lat to sie
jakoś z tym premier nie afiszował.
A bracia Kaczyńscy z choroby matki robili spektakl dla gawiedzi grając
rolę przykładnych synow co to zmieniają się przy łóżku chorej..
Matka Tuska była w okropnym stanie, lekarze amputowali jej nogę, ale
Tusk normalnie pracowal, oczywiście często matkę odwiedzał, ale nie
robił z tego przedstawienia, ani nie zaniedbywał obowiązków.

Data: 2010-07-16 14:28:38
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:2d7ece77-56c4-4c73-8c9c-93736e154599q12g2000yqj.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Otóż to, jak taki normalny człowiek może być dobrym premierem?
Zapytaj picowców, oni znają odpowiedź.

Data: 2010-07-16 13:31:38
Autor: jadrys
  W dniu 2010-07-16 13:26, zbig pisze:
[...]

Sorry, za pytanie na taki temat, ale nie mogę się powstrzymać - czy Twój Ojciec zginął w jakiejś katastrofie, i w mocno niejasnych okolicznościach?

Data: 2010-07-16 04:55:20
Autor: zbig
On 16 Lip, 13:31, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:
> [...]

Ojciec zginął w jakiejś katastrofie, i w mocno niejasnych okolicznościach?
Niejasne okoliczności?
A co tu niejasnego?
Próbowali wylądować w warunkach absolutnie nie pozwalajacych na taką
procedurę i nie udało się.
Próbowali bo odczuwali olbrzymią presję. Nie wiemy, kto taką presję
wywierał ale , że była to jest bezsporne, opierając się na fragmentach
zapisów czarnej skrzynki.

Data: 2010-07-16 14:17:02
Autor: jadrys
  W dniu 2010-07-16 13:55, zbig pisze:
[...]

Jednak nie znamy prawdy, jedynie się domyślamy.  Myślę że jednak p. Kaczyński w tej sprawie zasługuje na wyrozumienie. -  Ma prawo być zdenerwowany.

Data: 2010-07-16 21:09:28
Autor: PaPi
Przerażające stężenie jadu w TVN
Jednak nie znamy prawdy, jedynie się domyślamy. Myślę że jednak p.
Kaczyński w tej sprawie zasługuje na wyrozumienie. - Ma prawo być
zdenerwowany.

Co w tym co napisal zbig podpada pod "jednak nie znamy prawdy" ?
Przeciez to najbardziej suche z suchych faktow.
1. Proba ladowania w warunkach, ktore na to nie pozwalaja.
2. Presja wywierana na pilotow.

Data: 2010-07-16 21:15:11
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "PaPi" <raz@dwa.trzy> napisał w wiadomości news:4c40ae72$1news.home.net.pl...
[...]

Nie zgodzę się z punktem 1.
To nie była próba lądowania.
powinno brzmieć:
1. Lądowanie wbrew rozsądkowi i procedurom.

Data: 2010-07-16 21:24:57
Autor: jadrys
  W dniu 2010-07-16 21:09, PaPi pisze:
[...]

No ale skąd znamy tą "prawdę"? - czy aby nie tylko zapisu czarnych skrzynek które nam przysłali Rosjanie, po dwumiesięcznej manipulacji w owych skrzynkach.

Data: 2010-07-16 13:34:15
Autor: Zahir

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i1pfv6$k0m$1news.onet.pl...
[...]

A co to ma wspólnego? Dlaczego cały kraj ma mieć wciąż posmoleńską sraczkę?

Zahir

Data: 2010-07-16 14:16:39
Autor: jadrys
  W dniu 2010-07-16 13:34, Zahir pisze:

[...]

Ma wiele, -  być może jest ktoś winny śmierci L. Kaczyńskiego i towarzyszących mu osób.

Data: 2010-07-16 14:29:52
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i1pike$s0s$1news.onet.pl...
A co to ma wspólnego? Dlaczego cały kraj ma mieć wciąż posmoleńską sraczkę?

Zahir

Ma wiele, -  być może jest ktoś winny śmierci L. Kaczyńskiego i towarzyszących mu osób.

To już wiadomo - on sam.

Data: 2010-07-16 14:57:16
Autor: jadrys
[...]

Jednak jest to wiedza/wiara która posiadasz chyba tylko ty.

Data: 2010-07-16 17:16:50
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i1pngk$agd$2news.onet.pl...

[...]

Nie jestem tak zadufany w sobie. Sądzę, że jest wiele osób podzielających moje przekonaie.

Data: 2010-07-16 21:08:58
Autor: jadrys
[...]

Przekonanie to trochę za mało, zwłaszcza że bierze się ono z niechęci do braci Kaczyńskich.

Data: 2010-07-17 17:35:00
Autor: konus

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i1qaon$um0$1news.onet.pl...

[...]

Jest takie piekne polskie porzekadlo : " nie ma dymu bez ognia" .
Nikt normalny nie deprecjonuje dla zasady tego czego nie da sie deprecjonowac . Taki stan musi wynikac z jakichs przeslank . W przypadku Kaczyunskich wywodza sie one z ich osobistych cech a takze z wynikajacych z nich sposobow zarzadzania Polska .
Jesli na tysiac jedna osoba ma zdanie inne mozna przyjac , ze sie myli , jesli 1 na 100 , zaczyna byc to zastanawiajace , jesli jednak na 1000 osob 700 ma jedno zdanie to na ogol nie oni sie myla , tylko ci , ktorzy sa w mniejszosci . Jesli wezmie sie nadto pod uwage fakt , ze pochlebcow wokol ludzi znanych i znaczacych ( takim niewatpliwie jest Kaczynski ) jest znacznie wiecej niz szczerych wyznawcow a takze jakosc tego szczerego elektoratu Kaczynskich ( nie mozna pominac faktu , ze jest to elktorat wywodzacy sie z najmniej wyksztalconej grupy spoleczenstwa - to sa statystyczne fakty a nie propaganda ) , to obraz prawdy o nich jest jednoznacznie negatywny i to w sposob uzasadniony , chyba ,ze przyjmiemy ze Polska samymi durniami stoi .

kwakwa

Data: 2010-07-18 09:50:19
Autor: jadrys
  W dniu 2010-07-17 17:35, konus pisze:
[...]

Daj spokój konusie, jeszcze nie zauważyłeś że większość ludzi to bezmyślne samodzielnie stado baranów? Takim wystarczy jakieś chwytliwe hasło usłyszane w mediach zeby zaczynali przysięgać na grób matki że to jest ich własna opinia..

Data: 2010-07-18 10:48:58
Autor: konus

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i1uboa$l4m$1news.onet.pl...
[...]

i wlasnie na nich oparty jest elektorat Kaczynskiego .

kwakwa

Data: 2010-07-16 14:43:15
Autor: Zahir
[...]

Pytam: DLACZEGO CAŁY KRAJ MA MIEĆ POSMOLEŃSKĄ SRACZKĘ?

Zahir

Data: 2010-07-16 14:57:02
Autor: jadrys
  W dniu 2010-07-16 14:43, Zahir pisze:

[...]

Lech Kaczyński był Prezydentem tego kraju.

Data: 2010-07-16 13:33:51
Autor: konserwator

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:c994f96e-9e6d-4f05-9cf7-070e1e216154q12g2000yqj.googlegroups.com...
[...]

czy Twoj ojciec byl prezydentem Polski?
moze chociaz jakims marszalkiem wojewodztwa?

Data: 2010-07-18 10:33:54
Autor: HaMMeR
On 2010-07-16 13:26, zbig wrote:
[...]
-- -- -- -- -- -- -- -

Tobie bylo latwiej, bo jestes taki kawal sukinsyna,
ze ci bylo wszystko jedno... Jak Pavce Morozowowi...

Data: 2010-07-16 13:26:22
Autor: Zahir

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:4c404053$0$2595$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Przełącz na TVPiS. Słowa miłości, pojednania, bracia Rosjanie, lewica, a nie postkomunisci, koledzy z lewicy, a nie organizacja przestępcza. Tak się składa, że też oglądam TVN i zauważyłem intersujące zjawisko: zwolennicy PO wypowiadają się spokojnie, rzeczowo argumentują, natomiast zwolennicy PiS aż pienią się w swoich zarzutach o byle co. W ich ocenie winę za ich klęskę wyborczą ponosi PO. Wczoraj jeden z dziennikarzy PiS omal się nie zachłysnął w swoim zacietrzewieniu, przerywał, wtrącał się do wszystkiego. Zenada. Podobno na wściekłego psa nie ma innego lekarstwa tylko kij.

Zahir

Data: 2010-07-16 13:32:56
Autor: abc
Przerażające stężenie jadu w TVN
Przełącz na TVPiS.

Tak naprawdę, to w ogóle nie oglądam telewizji. Przełączam pilotem z kanału na kanał, a potem wyłączam.

Data: 2010-07-16 13:37:44
Autor: Zahir

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:4c40436c$0$2599$65785112news.neostrada.pl...
Przełącz na TVPiS.

Tak naprawdę, to w ogóle nie oglądam telewizji. Przełączam pilotem z kanału na kanał, a potem wyłączam.

Skoro tak dlaczego masz pretensję do TVN? Pooglądaj TVN wieczorem, zobaczysz jak pisowscy zwolennicy dyszą z nienawiści do wszystkich. Rzucając takie oszczerstwa jako katolik powinieneś się wstydzić.

Zahir

Data: 2010-07-16 13:38:57
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Fri, 16 Jul 2010 13:32:56 +0200, abc napisał(a):

Przełącz na TVPiS.

Tak naprawdę, to w ogóle nie oglądam telewizji. Przełączam pilotem z kanału na kanał, a potem wyłączam.

I pewnie cię wołami ciągnęli byś biedaku podpisał umowę na
kablówkę/satelitę.

A abonament radiowo-telewizyjny płacisz, czy lefebrystom ich wiara na to
nie pozwala?

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Data: 2010-07-16 14:23:00
Autor: Bogdan Idzikowski
[...]

Jak mogłeś popełnić taki grzech?
Tylko TV Trwam

Data: 2010-07-16 15:15:30
Autor: mkałrwan jest debilem
[...]

To fakt, przerażające:

INCYDENTY KSENOFOBICZNE I MOWA NIENAWIŚCI W RADIU MARYJA
Wybór obejmuje najważniejsze incydenty ksenofobiczne i nieliczne inne incydenty, które można zaklasyfikować jako mowę nienawiści. Wybrałem małą liczbę przypadków (13, połączonych w 8 opisów dla r. 2008, przy 133 zarejestrowanych incydentach ze strony redakcji albo zaproszonych gości) głównie dla opublikowania w 17-tym numerze magazynu "Nigdy Więcej". Wybór dla roku 2009 jest w mniejszym stopniu przesiany, chociaż również stanowi tylko małą część zarejestrowanych incydentów (32 z 209), których lista i tak nie jest kompletna. Metodologia nie jest wystarczająco precyzyjna żeby można było przywiązywać jakieś znaczenie do różnicy w liczbie przypadków między kolejnymi latami (133 i 209). Porównania mogą być bardziej precyzyjne przy wzięciu pod uwagę wielu kolejnych lat.

2008
15 stycznia w nadanym przez redakcję RM nagraniu tekstu ks. dr. hab. Jerzego Bajdy (wcześniej publikowanym w "Naszym Dzienniku") można było usłyszeć, że "tzw. orientacje seksualne" są "nie tylko zboczeniem popędu, ale także dewiacją umysłową i społeczną." oraz, że "Homoseksualizm jest zaburzeniem o charakterze psychicznym lub mentalnym uwarunkowanym czynnikami biologicznymi i jeśli taki człowiek jest świadom swego cierpienia, zasługuje na tolerancję i współczucie. Ale jeżeli taki człowiek walczy o tzw. prawo do orientacji seksualnej, to jest to bardzo niebezpieczny objaw aberracji umysłowej. A jeśli nadto społeczeństwo czy jakaś władza publiczna deklaruje prawo do orientacji seksualnej jako podstawowe prawo człowieka, to jest to objaw daleko posuniętej choroby społecznej, która być może jest nieuleczalna. Zdrowa część społeczeństwa powinna się bronić przed tą chorobą ze wszystkich sił, gdyż w przeciwnym razie ściąga na siebie wyrok nieuniknionej śmierci." (publikowane w "NW" nr 17)

6 kwietnia Radio Maryja gościło Andrzeja Kołakowskiego, który śpiewał piosenki o słowach "niechaj jak pies wierny czołga się bez końca za żydowskim biczem, który go potrąca" oraz "amerykański pisze Żyd o waszej za Holocaust winie obce Żydowi słowo wstyd choć w polskiej chował się rodzinie". (publikowane w "NW" nr 17)

20 kwietnia dyrektor Radia Maryja nadał kolejny tekst ks. prof. Czesława Bartnika (wcześniej publikowany w "Naszym Dzienniku"), polecając słuchaczom jego nagranie. Słuchacze mogli się dowiedzieć m.in., że "To trzecie stanowisko [sprzedanie Ojczyzny Unii Europejskiej] jest reprezentowane najczęściej przez PO, przez postkomunistów, przez kosmopolitów i różne mniejszości narodowe. Dla bezmyślnych i bez serca nic nie znaczy, że Bruksela krępuje nas kajdankami we wszystkich dziedzinach: patriotycznej, politycznej, gospodarczej, kulturowej i innych." Oraz: "Kto będzie decydował o naszym życiu w Polsce, widać dobrze po wizycie premiera Donalda Tuska w Izraelu. Premier zobowiązał się, że nasi biedacy zapłacą bogatym dziś Żydom za mienie zabrane im bądź przez Niemców, bądź przez bolszewików, bądź przez żydowskich dygnitarzy z PZPR." Tego rodzaju teksty nadawane są regularnie przez RM. 27 grudnia 2007 r. można było usłyszeć o polskich dyplomatach, że "po roku 1989 również wysyłano u nas najchętniej postkomunistów, masonów lub Polaków pochodzenia żydowskiego, i do roku 2005 nie chciano dawać Polaków otwarcie katolickich. Stąd np. i Anna Fotyga na stanowisku ministra spraw zagranicznych spotkała się z tak silną krytyką i w Polsce, i za granicą." 1 marca 2008 r. tekst ks. Bartnika w RM mówił: "Oto i dziś nie brak liberałów, postkomunistów i różnych mniejszości, którzy - świadomie czy nieświadomie - dokonują reakcji antypaństwowej i antychrześcijańskiej. Chcą osłabić państwo, zburzyć dawny porządek prawny i obyczajowy, wyrzucić z forum publicznego Kościół katolicki i ogólnoludzki kodeks etyczny, podzielić kraj na landy i oddać się w opiekę Niemcom, jakby oddać - jak Bezprym - koronę polską cesarstwu.", 31 marca RM przestawiło zawartą w kolejnym tekście opinię, że "Może on [trybunał w Strasburgu] w procesach indywidualnych zażądać <<zwrotu>> majątku, nie tylko Niemcom, ale także volksdeutschom, Żydom, Ukraińcom, emigrantom wojennym i powojennym, i wszelkim dawnym właścicielom majątków, nie mówiąc już o zabużanach." 2 października nadany tekst informował, że ateizm to patologia, a "Po wojnie [jest obecny] ateizm i silny antykatolicyzm, którze szerzą niektóre lobby żydowskie bardzo wpływowe w świecie zachodnim ze względu na znaczenie finansowe, polityczne i dominację nad mediami w wielu krajach." (publikowane w "NW" nr 17)

8 października Stanisław Michalkiewicz twierdził, że "Gazeta Wyborcza" jest "żydowską gazetą dla Polaków". Podobnie mówił m.in. 19 grudnia 2007 r. ("<<GW>> przedstawia żydowski punkt widzenia nie jako żydowski, ale jako obiektywny") i 23 stycznia 2008 r. ("<<GW>>" nie "będzie się kierowała interesem państwowym" ze względu na "konflikt między majątkowymi i politycznymi celami części diaspory żydowskiej, a polskim interesem państwowym").

23 października o. Tadeusz Rydzyk ponownie poinformował słuchaczy, że "Polską od 1939 r. nie rządzą Polacy", powołując się na nieżyjącego o. A. Krąpca. O. Rydzyk wygłaszał to stwierdzenie na falach Radia Maryja już wiele razy, m.in. 17 marca w czasie transmisji ze spotkania słuchaczy w Piotrkowie Trybunalskim.

16 listopada Radio Maryja nadało nagranie wystąpienia prof. Ryszarda Kozłowskiego w Kaliszu pt. "Energia geotermiczna i geotermalna szansą dla bezpieczeństwa energetycznego Polski i Europy", w którym prelegent wyraził nadzieję, że "może nadejdzie czas kiedy parlament będzie polski, prezydent będzie Polakiem, premier Polakiem", co spotkało się z długotrwałym aplauzem zgromadzonych słuchaczy RM. R. Kozłowski stwierdził również, że rząd jest prowadzony na smyczy, a "<<Rzeczpospolita>> jest własnością Żydów  norweskich". O. Piotr Andrukiewicz z redakcji RM, który nadał to nagranie, zachęcał do jego rozpowszechniania: "warto kopiować, nagrać na płytę [...] podzielić się tym treściami z innymi, niech to idzie dalej, również do młodych ludzi. Zachęcamy bardzo serdecznie."
Po południu nagranie tego wystąpienia wyemitował w swojej audycji inny pracownik rozgłośni, były prowincjał oo. redemptorystów o. Zdzisław Klafka. Następnego dnia referat został nadany ponownie - w audycji przez satelitę dla Ameryki, retransmitowanej również z nadajnika naziemnego w Chicago. 22 listopada referat R. Kozłowskiego opublikował "Nasz Dziennik", ale z opuszczeniem fragmentów antysemickich. (publikowane w "NW" nr 17)

14 grudnia o. Tadeusz Rydzyk opowiadał w Radiu Maryja o rodzinach polityków PO. Czyjś ojciec był w PZPR, w domu innego "mówiło się po niemiecku".

18 grudnia słuchacz RM, bez sprzeciwów prowadzącego audycję o. Jacka Cydzika mówił, że "wybrali warszawiacy Eskimoskę i Eskimosów do rządów", a Eskimosi, ironizował słuchacz "nie wtapiają się w inne narody, nie przejmują banków".

2009
6 stycznia o. Benedykt Cisoń wyrażał w RM radość, że trzej królowie "to byli poganie, a nie cyniczni i bezideowi ateiści" ani "ci przewrotni ateści współcześni".

11 stycznia w RM o. Jacek Cydzik prowadził audycję o Romanie Dmowskim, w której występował dr Krzysztof Kawęcki. O. Cydzik mówił w niej, że "wielu młodych Żydów ... pracowało na rzecz Lenina i Stalina", a Kawęcki usprawiedliwiał prześladowanie Żydów w II RP: "akcja bojkotu handlu żydowskiego ... ale to nie miało żadnego aspektu rasistowskiego, tylko i wyłącznie czynnik samoobrony przed konkurencja obcą".

16 stycznia RM nadało nagranie wypowiedzi dr. Marka Czachorowskiego, który mówił, że tylko Polacy mogą "oprzeć się faszystowskiej polityce wojujących gejów" i wzywał do powstrzymania "straszliwej nawałnicy homoseksualnej cywilizacji śmierci".

17 stycznia Witold Michałowski omawiając w RM sprawy energetyki wyraził się, że "Rosjanie są zdolni tylko do mordowania i picia wódki". Nie wywołało to żadnej reakcji prowadzącego audycję o. Dariusza Drążka, a ta sama wypowiedź była emitowana ponownie nazajutrz z nagrania.

31 stycznia prof. Bogusław Wolniewicz w ramach regularnych wypowiedzi w RM w programie dr. hab. Jerzego R. Nowaka twierdził, że jedynym powodem włączenia książek Bruna Schulza do spisu lektur było to, że był Żydem, potępiał włączenie się prezydenta w obchody święta Hanuki - "co nas, Polaków obchodzi Hanuka!? ... paskudnie to wygląda. ... Trwające u nas od 10 lat ... nachalne forsowanie kultury żydowskiej i żydowskiego punktu widzenia staje się już nie do zniesienia!". Mówił też, że spotkanie na Uniwersytecie Wrocławskim, na którym Nowak miał wygłosić swój referat "udaremnił Niemiec Klaus Bachman", który "poczuł się tutaj jak komtur". W ten samej audycji J. R. Nowak powtarzał tezę, że spotkanie we Wrocławiu zostało odwołane dzięki Bachmanowi "Niemcu, który dyrygował". Audycję prowadzili oo. Waldemar Gonczaruk i Jan Król.

9 lutego w RM o. Piotr Andrukiewicz odczytał informację o mszy i demonstracji organizowanych przez stowarzyszenie, które propaguje niezgodne z prawdą historyczną informacje o KL Warschau. Tego rodzaju informacje pojawiały się w RM wielokrotnie, a ich ostrze było skierowane głównie przeciwko Żydom. Komunikat odczytany przez o. Andrukiewicza zawierał stwierdzenie, że "Polacy są jedynymi spośród narodowości stolicy, których ofiar nie upamiętniono".

10 lutego słuchacz RM określił posła Janusza Palikota jako "takiego żydokomunistycznego błazna Platformy". Prowadzący program o. Piotr Andrukiewicz skomentował tę wypowiedź: "używa pan mocnych słów, ale uzasadnionych".

21 lutego prof. Bogusław Wolniewicz zaproszony do kolejnego programu dr. hab. Jerzego R. Nowaka prowadzonego przez o. Piotra Andrukiewicza mówił, że sprzeciw wobec odwołanego wystapienia Nowaka na Uniwersytecie Wrocławskim wyrażali Klaus Bachman i "Wyborcza" "razem przeciwko polskiej konferencji w polskim Wrocławiu" i była to "oś germańsko-hebrajska".

5 marca RM transmitowało comiesięczne spotkanie słuchaczy RM w Kaliszu z udziałem lokalnych biskupów. O. Tadeusz Rydzyk powiedział się w jego trakcie, że "Myśmy wszyscy powinni dbać o media, uczyć się od ateistów, od tych którzy rozkradli Polskę."

8 marca o. Zdzisław Klafka nadał w RM tekst ks. prof. Czesława Bartnika opublikowany wcześniej w "Naszym Dzienniku", a nagrany przez lektora RM Marka Prałata. Można w nim było usłyszeć m.in.:
"Złoszczą się również nasi post-Polacy, że na metropolitę szczecińsko-kamieńskiego nie poszedł germanofil, a został nim ks. abp Andrzej Dzięga.",
"Znaczna część inteligencji niemieckiej i żydowskiej w Niemczech uprawia ciągle antypolonizm w polityce, prasie, sztuce, filmach, kabaretach, literaturze historycznej i pięknej, w satyrach, karykaturach itd.",
"Ale jedno jest istotne: narodem katolickim nie mogą rządzić sami niekatolicy, a nawet wrogowie katolicyzmu i Polski właściwej. To samo będzie się odnosiło i do wyborów do europarlamentu.",
i wiele innych ksenofobicznych uwag. W tym samy programie o. Tadeusz Rydzyk ogłosił autora tekstu "prorokiem naszych czasów".

16 kwietnia o. Benedykt Cisoń nadał w RM nagranie fonii audycji telewizji Trwam należącej do oo. Tadeusza Rydzyka i Jana Króla. Jeden z rozmówców opowiadał "co mówił poseł Bronisław w swoim wywiadzie": "opłaciło nam się doprowadzić zakłady do tej żałosnej ruiny, bo będą nam za darmo oddawać" i że "w Polsce ... starszy brat ... musi mieć lepiej niż Polak". Są to fragmenty odczytywanego już kiedyś w RM sfałszowanego przez Służbę Bezpieczeństwa "wywiadu" Bronisława Geremka dla Hanny Krall. Występujący w audycji o. Jacek Cydzik stwierdził tylko "no cóż, takie wywiady były".

8 i 9 maja RM nadało nagraną wypowiedź dr. Marka Czachorowskiego chwalącą propagandystę walczącego z homoseksualistami Paula Camerona, który wg niego "niczym Herakles zabrał się do czyszczenia dzisiejszych stajni". Czachorowski powtarza twierdzenie Camerona, że "średnia życia homoseksualisty w Stanach Zjednoczonych wynosi tylko 39 l." i chwali go za to, że "nikt lepiej niż P. Cameron nie pokazał związków praktyk homoseksualnych z rozmaitymi innymi patologiami, w tym także z mordami i przemocą."

13 i 14 maja RM nadało nagraną wypowiedź Stanisława Michalkiewicza, który określił homoseksualistów jako osoby, które "swoje potrzeby zaspokajają w sposób wynaturzony". Obrońców praw homoseksualistów określił jako fundamentalistów, fanatyków i sodomitów, bo, jak w Sodomie "tamtejsi sodomici usiłowali dokonać ... homoseksualnego gwałtu, zupełnie tak samo jak obecnie na nas wszystkich". Michalkiewicz twierdzi, że "dyrektywy KE w tej sprawie zmierzają do doprowadzenia nas do stanu bezbronności wobec roszczeń sodomitów", a żądanie równych praw to "tyrania hałaśliwej i bezczelnej mniejszości".

15 i 16 maja RM nadało nagraną wypowiedź dr. Marka Czachorowskiego (druga emisja była w programie dla Ameryki prowadzonym przez o. Dariusza Drążka), który ponownie chwalił występy Paula Camerona w Polsce i twierdził, że "idea zrównania homoseksualistów" to "totalitarna ideologia" i że "nie hańbi znalezienie się w gronie homofobów".

21 maja o. Benedykt Cisoń wyraził w audycji RM nadzieję, że "Kenia zostanie potwierdzona jako miejsce urodzenia I sekretarza, przepraszam, prezydenta Stanów Zjednoczonych".

22 i 23 maja RM nadało nagraną wypowiedź dr. Marka Czachorowskiego (druga emisja była w programie dla Ameryki prowadzonym przez o. Benedykta Cisonia), który twierdził, że małżeństwo homoseksualistów "nie byłoby czymś innym, [niż] tylko konsumpcyjnym traktowaniem współmałżonka dla własnego interesu, czyli własnej przyjemności" oraz, że "Plany jednopłciowego związku homoseksualnego wykluczają realizację prawa do rodziny jako wspólnoty uszanowującej ponadinstrumentalną wartość osoby."

25 maja o. Piotr Dettlaff nadał w RM tekst ks. prof. Czesława Bartnika opublikowany wcześniej w "Naszym Dzienniku", a nagrany przez lektora RM Marka Prałata. Można w nim było usłyszeć m.in.:
"Ważnych decydentów polskich nie obchodzi, że konstytucja niemiecka nie akceptuje granicy na Odrze i Nysie. Ciągle brak nam należytej obrony przed materialnymi roszczeniami Niemców i Żydów.",
"Platforma Obywatelska zgodnie ze swą ideologią kosmopolityczną nie broni odpowiednio naszych interesów w świecie, no i ciągle bardzo słabo przeciwstawia się wrogiej propagandzie ateistycznej, masońskiej i żydowskiej.",
"Mimo wypierania się narzucana jest nam cała ideologia zachodnia, łącznie z sekularyzmem, ateizmem i degeneracją moralną."
Autor tekstu ubolewał też nad brakiem kary banicji w polskim prawie.

20 czerwca o. Jan Król nadał w RM tekst ks. prof. Czesława Bartnika opublikowany wcześniej w "Naszym Dzienniku", a nagrany przez lektora RM Marka Prałata. Można w nim było usłyszeć m.in.:
że ludność żydowska w II RP "cierpiała za szerzenie komunizmu sowieckiego",
"Niemiecka pewnego rodzaju inwazja na Polskę postępuje różnymi drogami: przez ekonomię, akty polityczne, prawodawstwo, propagandę, kulturę, no i przez sowite nagradzanie tych Polaków, którzy opowiadają się za uległością wobec państwa niemieckiego. I tak Niemcy zaczynają coraz bardziej nad nami panować i kierować polityką polską.",
"Państwo budowane na ateizmie i nienawiści musi szybko upaść."

25 i 26 czerwca w nielegalnie nadawanej przez RM reklamie "Naszego  Dziennika" można było usłyszeć, że "przedsiębiorstwo Holocaust rusza pełną parą" oraz że "ambasada USA organizuje w Polsce fronm rewolucji homoseksualnej. Nie lepiej byłoby dać dać gejom zieloną kartę?".

27 czerwca w RM w audycji dr. hab. Jerzego R. Nowaka prowadzonej przez o. Dariusza Drążka, prof. Bogusław Wolniewicz, który zawsze w ramach tej audycji jest zapraszany do wypowiedzi, mówił on, że Żydzi "nas z całego serca nie znoszą" oraz że Muzeum Historii Żydów Polskich, "to pseudo-muzeum, które się teraz w Warszawie buduje, a które będzie centrum propagandy antypolskiej".

23 sierpnia RM transmitowało spotkanie w Wójcinie. W jego trakcie biskup Stanisław Napierała mówił, że "ziemia raz sprzedana staje się nie do odzyskania", bo "my, potomkowie, sprzedamy ją potomkom najeźdźców ... Niemców, Holendrów - im zawsze opłaca się kupno ziemi w Polsce". "Polacy będa parobkami u obcych ... o gospodarce w Polsce będą decydować obcy". W kolejnej wypowiedzi bp Napierała mówił, że "usłużne media polskojęzyczne, bo nie polskie, robią swoje", a my "będziemy we własnym kraju robotnikami, a inni będą kierowali". Chwalił RM i należącą do oo. T. Rydzyka i J. Króla telewizję Trwam jako "wspaniałe, wolne", podczas gdy "wielu z tych wielkich cudzoziemców by nie chciało tego".

21 i 22 września RM nadało tekst ks. prof. Czesława Bartnika opublikowany wcześniej w "Naszym Dzienniku", a nagrany przez lektora RM Marka Prałata. Pierwsza emisja była w programie dla Ameryki prowadzonym przez o. Grzegorza Moja. Można w nim było usłyszeć m.in.:
"Ale u czynników przywódczych [Ukrainy] ukształtowała się potworna mentalność azjatycka.",
"Obawiamy się, że lobby żydowskie, które ma istotny wpływ na politykę amerykańską, wzięło sobie Polskę na kieł z powodu niezapłacenia kontrybucji za mienie żydowskie, zniszczone przez Niemców, Rosjan i Żydów komunistycznych.",
"przygotowuje się nam stronniczego ambasadora [USA]",
"Polskość jest dziś zagrożona z wielu stron i przez wiele czynników, choć głównie przez postkomunizm, liberalizm i ateizm."

24 września o. Piotr Andrukiewicz z aprobatą cytował fanatycznego katolickiego publicystę Tomasza Terlikowskiego: "... uważam, że aborcja jest zamordowaniem człowieka, a ktoś kto robi na tym kasę niczym szczególnie istotnym nie różni się od nazistów. I dotyczy to nie tylko pani Alicji Tysiąc, ale i jej adwokatów, którzy zgrabnie wpisali się w tradycję nazistowskich i komunistycznych prawników, których celem nie była obrona prawa, ale wykluczanie pewnych grup ludzi z przestrzeni ochrony prawnej, a nawet odbieranie im praw ludzkich."

27 września w RM w audycji dr. hab. Jerzego Nowaka prowadzonej przez o. Piotra Andrukiewicza Nowak mówił, że "przecież Niemcy dybią na nasze tereny zachodnie i północne!" i snuł wizję kiedy może za kilka lat Rosja nas napadnie i osadzi swój rząd w Warszawie, a Niemcy wtedy zajmą Śląsk.

2 października w RM w nielegalnie nadawanej przez "nadawcę społecznego" reklamie tygodnika "Niedziela" można było usłyszeć wypowiedź redaktora naczelnego tej gazety ks. dr. Ireneusza Skubisia, że "ateiści się dobrze mają w Polsce, mają pieniądze i inne możliwości dojścia do mediów", a za to "kraj jest poddany nagonkom ateistycznym".

5 października o. Jacek Cydzik nadał w audycji nocnej RM artykuł ks. prof. Czesława Bartnika, który został potem powtórzony przez o. Zdzisława Klafkę, który stwierdził, że "w miejsce porannej katechezy pragniemy wysłuchać artykułu". Tekst, który wcześniej był drukowany w "Naszym Dzienniku" nagrał lektor RM Marek Prałat. Można się było z niego dowiedzieć, że:
"Ideologia unijna hołubi m.in. judaizm, islam, protestantyzm, prawosławie, hinduizm, buddyzm i wiele sekt, atakuje natomiast na różne, jawne i ukryte sposoby, jedynie Kościół katolicki."
"W Polsce dobrym przykładem wpływów liberalizmu antykatolickiego jest niedopuszczanie katolików do wyższych stanowisk publicznych i cywilizacyjnych."
"W każdym razie my, katolicy, nie mamy takich samych uprawnień w życiu publicznym, jakie mają niekatolicy, ateiści i nie-Polacy."
"Tymczasem media rządzą naszym krajem, przeważnie w imieniu Unii, Niemiec i lobby żydowskiego."

8 października RM nadało audycję z udziałem Wojciecha Reszczyńskiego prowadzoną przez o. Piotra Dettlaffa. Reszczyński stwierdził, że "Trybunał Konstytucyjny w Karlsruhe wielokrotnie potwierdzał istnienie Niemiec w granicach z 1937 r. ... w Europie nie ma nic trwałego, a granice na pewno nie są trwałe".

21 października redakcja nadała wypowiedź Stanisława Michalkiewicza, w której stwierdzał, że "obecna administracja USA traktuje Polskę już niemal wyłącznie jako skarbonkę żydowskich organizacji przemysłu Holocaust." Audycja została również nadana w programie dla Ameryki.

7 listopada w czasie imprezy reklamującej SKOK-i i fundację Lux Veritatis, która odbyła się w Nowym Sączu i była transmitowana przez Radio Maryja Jan Pietrzak opowiadał szowinistyczne dowcipy: "Kiedy krowy wydają ci się ładniejsze od kobiet - to znaczy: przejechałeś granicę na Odrze."

23 listopada o. Jacek Cydzik wyemitował nagranie tekstu ks. Czesława Bartnika opublikowanego wcześniej w "Naszym Dzienniku". Tekst czytał Marek Prałat. Można się z niego było dowiedzieć m.in., że:
Jerzy Buzek został przewodniczącym Parlamentu Europejskiego "nie za darmo", a przy tym "pomogło mu to, że jest protestantem i Ślązakiem.", Unia Europejska narzuca ideologię ateistyczną, która jest "głęboko niemoralna, antywartościowa i antykatolicka", a "bez chrześcijaństwa będzie chaos, bełkot ideowy, upadek moralny, bezsens życiowy."

26 listopada Witold Michałowski, wydający pismo "Rurociągi", w kolejnym swoim występie w Radiu Maryja mówił, że kupujemy od Rosji gaz, który ona kradnie. Rozmawiający z nim o. Grzegorz Moj nie skomentował tej wypowiedzi.

30 listopada o. Piotr Dettlaff wyemitował nagranie tekstu ks. Jerzego Bajdy opublikowanego wcześniej w "Naszym Dzienniku". Artykuł czytał Marek Prałat. Z tekstu można było się dowiedzieć, że podpisy posłów pod projektem uchwały przeciwko wyrokowi Europejskiego Trybunału Spraw Człowieka w sprawie umieszczenia oznak Kościoła Katolickiego we włoskiej szkole to "sprawdzian, kto z członków Sejmu czuje się Polakiem".

http://www.radiomaryja.pl.eu.org/incydenty.html

Przemysław Warzywny

--

""Wychodząc z samolotu, [prezydent] powiedział do mnie krótkie zdanie: >Jeszcze się policzymy <" - opowiadał "Gazecie" Pietruczuk. Napiętnowali go potem posłowie PiS. Karol Karski doniósł prokuraturze, że nie wykonał rozkazu prezydenta. Przemysław Gosiewski w interpelacji sejmowej zarzucił pilotowi tchórzostwo."

Data: 2010-07-16 17:47:35
Autor: konus
Przerażające stężenie jadu w TVN

przy truciznie wydobywajacej sie z ust sekciarza , to co slyszymy z TVN to leczniczy balsam .

kwakwa

Data: 2010-07-17 02:41:56
Autor: MH
[...]

Konkretnie , co mówiła n/t Kaczyńskiego i co mówiła n/t Palikota ??  Podaj
szczególy , to będzie podstawa do dyskusji. Przecież nia wszyscy oglądali ten
program , więc jak chcesz chłopie dyskutować? Aha! Jeżeli zdobędziesz się na
odpowiedź , to nie pisz o swoich subiektywnych odczuciach , jak to odebrałeś itd..
Napisz kropa w kropę co niewiasta gadała lub/i podaj link , następnie podaj swój
komentarz , no i  w tym momencie mamy podstawę do dyskusji. LOGICZNE ??

MH --

Data: 2010-07-18 10:01:08
Autor: u2
W dniu 2010-07-16 13:19, abc pisze:
[...]

To się teraz nazywa palikotyzacją polityki.

Wzorem we WSI 24 jest gość od szemranych byznesów, ale to nic nic
dziwnego. Swój swego zawsze pozna :)

Przerażające stężenie jadu w TVN