Przerażające stężenie jadu w TVN

Data: 2010-07-16 04:26:18
Autor: zbig
Przerażające stężenie jadu w TVN
On 16 Lip, 13:19, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
Jak mi umarł ojciec to probowalem przewrócić do góry nogami życia
politycznego w Polsce i nie użalałem sie publicznie jakie to
nieszęście mnie spotkało. Ni próbowałem obwiniac lekarzy ani nie
postawiłem krzyż przed szpitalem w którym umarł albo jeszce lepiej
przed domem w którym mieszkam.
może jestem nienormalny?

Data: 2010-07-16 13:30:19
Autor: abc
[...]

Jesteś zawodowym politykiem?

Data: 2010-07-16 04:40:05
Autor: zbig
On 16 Lip, 13:30, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
> [...]
> nieszęście mnie spotkało. Ni próbowałem obwiniac lekarzy ani nie
> postawiłem krzyż przed szpitalem w którym umarł albo jeszce lepiej

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Kościoła jest sztuczny..

To polityk ma wpisane w swoim kodeksie zawodowym publiczne użalanie
nad zmarłymi członkami rodziny?
Politycy PiS być może tak. Dowodem na to może być proces, który
wytoczył lekarzom Ziobro po śmierci swojego ojca.
Jak zmarła matka Tuska, która była ciężko chora przez wiele lat to sie
jakoś z tym premier nie afiszował.
A bracia Kaczyńscy z choroby matki robili spektakl dla gawiedzi grając
rolę przykładnych synow co to zmieniają się przy łóżku chorej..
Matka Tuska była w okropnym stanie, lekarze amputowali jej nogę, ale
Tusk normalnie pracowal, oczywiście często matkę odwiedzał, ale nie
robił z tego przedstawienia, ani nie zaniedbywał obowiązków.

Data: 2010-07-16 14:28:38
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:2d7ece77-56c4-4c73-8c9c-93736e154599q12g2000yqj.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Otóż to, jak taki normalny człowiek może być dobrym premierem?
Zapytaj picowców, oni znają odpowiedź.

Data: 2010-07-16 13:31:38
Autor: jadrys
  W dniu 2010-07-16 13:26, zbig pisze:
[...]

Sorry, za pytanie na taki temat, ale nie mogę się powstrzymać - czy Twój Ojciec zginął w jakiejś katastrofie, i w mocno niejasnych okolicznościach?

Data: 2010-07-16 04:55:20
Autor: zbig
On 16 Lip, 13:31, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:
> [...]

Ojciec zginął w jakiejś katastrofie, i w mocno niejasnych okolicznościach?
Niejasne okoliczności?
A co tu niejasnego?
Próbowali wylądować w warunkach absolutnie nie pozwalajacych na taką
procedurę i nie udało się.
Próbowali bo odczuwali olbrzymią presję. Nie wiemy, kto taką presję
wywierał ale , że była to jest bezsporne, opierając się na fragmentach
zapisów czarnej skrzynki.

Data: 2010-07-16 14:17:02
Autor: jadrys
  W dniu 2010-07-16 13:55, zbig pisze:
[...]

Jednak nie znamy prawdy, jedynie się domyślamy.  Myślę że jednak p. Kaczyński w tej sprawie zasługuje na wyrozumienie. -  Ma prawo być zdenerwowany.

Data: 2010-07-16 21:09:28
Autor: PaPi
Przerażające stężenie jadu w TVN
Jednak nie znamy prawdy, jedynie się domyślamy. Myślę że jednak p.
Kaczyński w tej sprawie zasługuje na wyrozumienie. - Ma prawo być
zdenerwowany.

Co w tym co napisal zbig podpada pod "jednak nie znamy prawdy" ?
Przeciez to najbardziej suche z suchych faktow.
1. Proba ladowania w warunkach, ktore na to nie pozwalaja.
2. Presja wywierana na pilotow.

Data: 2010-07-16 21:15:11
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "PaPi" <raz@dwa.trzy> napisał w wiadomości news:4c40ae72$1news.home.net.pl...
[...]

Nie zgodzę się z punktem 1.
To nie była próba lądowania.
powinno brzmieć:
1. Lądowanie wbrew rozsądkowi i procedurom.

Data: 2010-07-16 21:24:57
Autor: jadrys
  W dniu 2010-07-16 21:09, PaPi pisze:
[...]

No ale skąd znamy tą "prawdę"? - czy aby nie tylko zapisu czarnych skrzynek które nam przysłali Rosjanie, po dwumiesięcznej manipulacji w owych skrzynkach.

Data: 2010-07-16 13:34:15
Autor: Zahir

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i1pfv6$k0m$1news.onet.pl...
[...]

A co to ma wspólnego? Dlaczego cały kraj ma mieć wciąż posmoleńską sraczkę?

Zahir

Data: 2010-07-16 14:16:39
Autor: jadrys
  W dniu 2010-07-16 13:34, Zahir pisze:

[...]

Ma wiele, -  być może jest ktoś winny śmierci L. Kaczyńskiego i towarzyszących mu osób.

Data: 2010-07-16 14:29:52
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i1pike$s0s$1news.onet.pl...
A co to ma wspólnego? Dlaczego cały kraj ma mieć wciąż posmoleńską sraczkę?

Zahir

Ma wiele, -  być może jest ktoś winny śmierci L. Kaczyńskiego i towarzyszących mu osób.

To już wiadomo - on sam.

Data: 2010-07-16 14:57:16
Autor: jadrys
[...]

Jednak jest to wiedza/wiara która posiadasz chyba tylko ty.

Data: 2010-07-16 17:16:50
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i1pngk$agd$2news.onet.pl...

[...]

Nie jestem tak zadufany w sobie. Sądzę, że jest wiele osób podzielających moje przekonaie.

Data: 2010-07-16 21:08:58
Autor: jadrys
[...]

Przekonanie to trochę za mało, zwłaszcza że bierze się ono z niechęci do braci Kaczyńskich.

Data: 2010-07-17 17:35:00
Autor: konus

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i1qaon$um0$1news.onet.pl...

[...]

Jest takie piekne polskie porzekadlo : " nie ma dymu bez ognia" .
Nikt normalny nie deprecjonuje dla zasady tego czego nie da sie deprecjonowac . Taki stan musi wynikac z jakichs przeslank . W przypadku Kaczyunskich wywodza sie one z ich osobistych cech a takze z wynikajacych z nich sposobow zarzadzania Polska .
Jesli na tysiac jedna osoba ma zdanie inne mozna przyjac , ze sie myli , jesli 1 na 100 , zaczyna byc to zastanawiajace , jesli jednak na 1000 osob 700 ma jedno zdanie to na ogol nie oni sie myla , tylko ci , ktorzy sa w mniejszosci . Jesli wezmie sie nadto pod uwage fakt , ze pochlebcow wokol ludzi znanych i znaczacych ( takim niewatpliwie jest Kaczynski ) jest znacznie wiecej niz szczerych wyznawcow a takze jakosc tego szczerego elektoratu Kaczynskich ( nie mozna pominac faktu , ze jest to elktorat wywodzacy sie z najmniej wyksztalconej grupy spoleczenstwa - to sa statystyczne fakty a nie propaganda ) , to obraz prawdy o nich jest jednoznacznie negatywny i to w sposob uzasadniony , chyba ,ze przyjmiemy ze Polska samymi durniami stoi .

kwakwa

Data: 2010-07-18 09:50:19
Autor: jadrys
  W dniu 2010-07-17 17:35, konus pisze:
[...]

Daj spokój konusie, jeszcze nie zauważyłeś że większość ludzi to bezmyślne samodzielnie stado baranów? Takim wystarczy jakieś chwytliwe hasło usłyszane w mediach zeby zaczynali przysięgać na grób matki że to jest ich własna opinia..

Data: 2010-07-18 10:48:58
Autor: konus

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i1uboa$l4m$1news.onet.pl...
[...]

i wlasnie na nich oparty jest elektorat Kaczynskiego .

kwakwa

Data: 2010-07-16 14:43:15
Autor: Zahir
[...]

Pytam: DLACZEGO CAŁY KRAJ MA MIEĆ POSMOLEŃSKĄ SRACZKĘ?

Zahir

Data: 2010-07-16 14:57:02
Autor: jadrys
  W dniu 2010-07-16 14:43, Zahir pisze:

[...]

Lech Kaczyński był Prezydentem tego kraju.

Data: 2010-07-16 13:33:51
Autor: konserwator

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:c994f96e-9e6d-4f05-9cf7-070e1e216154q12g2000yqj.googlegroups.com...
[...]

czy Twoj ojciec byl prezydentem Polski?
moze chociaz jakims marszalkiem wojewodztwa?

Data: 2010-07-18 10:33:54
Autor: HaMMeR
On 2010-07-16 13:26, zbig wrote:
[...]

Tobie bylo latwiej, bo jestes taki kawal sukinsyna,
ze ci bylo wszystko jedno... Jak Pavce Morozowowi...

Przerażające stężenie jadu w TVN