Przerażające stężenie jadu w TVN

Data: 2010-07-17 02:41:56
Autor: MH
Przerażające stężenie jadu w TVN
Włączyłem na chwilę TVN24, jakaś stara prukwa (w roli autorytetu?) wieszała
psy na Kaczyńskim cierpiącym po śmierci brata bliźniaka i piała z zachwytu
nad Palikotem. Stężenie jadu było nie do wytrzymania, wyłączyłem po 5
minutach. Bałem się, że ekran tego nie wytrzyma.

Mój Boże, co te merdia porobiły z ludźmi....

--

Konkretnie , co mówiła n/t Kaczyńskiego i co mówiła n/t Palikota ??  Podaj
szczególy , to będzie podstawa do dyskusji. Przecież nia wszyscy oglądali ten

MH --

Przerażające stężenie jadu w TVN