Przerażony

Data: 2017-07-03 14:39:03
Autor: t-1
Przerażony
Kiedy jadę jednym z najbardziej niebezpiecznych odcinków autostrad w Polsce, z Warszawy do Łodzi, to zaczynam walczyć o życie, bo liczba idiotów szalejących prawym pasem ruchu między tirami i spokojnie jadącymi samochodami jest tak ogromna, że życie ich - co mnie obchodzi mniej - ale i moje, i normalnych kierowców jest poważnie zagrożone.

http://www.newsweek.pl/plus/felietony/krzysztof-materna-odwaga-w-zastraszonej-polsce-pis-felieton,artykuly,412498,1,z.html

Trzeba dopisać, spokojnie jadących lewym pasem ruchu.

Data: 2017-07-03 15:40:52
Autor: Pszemol
Przerażony
t-1 <t-1@todlaspamu.pl> wrote:
[...]

Nie jezdze ta autostrada, ale moze spokojnie jezdzacy powinni jezdzic prawa
strona a lewy pas powinni zostawic dla szybszych?

Data: 2017-07-03 19:21:45
Autor: z
Przerażony
W dniu 2017-07-03 o 17:40, Pszemol pisze:
Nie jezdze ta autostrada, ale moze spokojnie jezdzacy powinni jezdzic prawa
strona a lewy pas powinni zostawic dla szybszych?

Ale tira trzeba co jakiś czas wyprzedzić.
W końcu to moje prawo obywatelskie.:-)
Nie mam namyśli uporczywego blokowania lewego pasa ale normalne zwykłe kulturalne wyprzedzanie i powrót na prawy pas.
Niestety jest wielu zapier...czy który nawet to się nie podoba bo przecież kradnę ich cenne sekundy.

A moje sekundy?
Co? Gorsze? :-)

Data: 2017-07-03 19:37:16
Autor: Tomasz Gorbaczuk
PrzeraĹźony
W dniu .07.2017 o 19:21 z <z@z.pl> pisze:

A moje sekundy?
Co? Gorsze? :-)

Ja często jestem takim "zapierdalaczem" ale nikogo nie poganiam, nie  mrugam, grzecznie czekam.
Zazwyczaj "czekam" w sytuacji w której kierowca osobówki jedzie na  tempomacie 110-120km/h i na tym samym tempomacie wyprzedza tira/kolumnę  tirów. Jak kolumna długa to i czasami schodzi się parę minut (bo na  horyzoncie są kolejne i nie opłaca mu się wskakiwać na prawy pas).
Ci kierowcy, a nie kierowcy tirów robią zatory na autostradach..

TG

Data: 2017-07-03 10:53:48
Autor: przemek.jedrzejczak
PrzeraĹźony
Zapierdalanie zaczyna się od dwójki na budziku :-)

Data: 2017-07-03 20:01:27
Autor: Tomasz Gorbaczuk
PrzeraĹźony
W dniu .07.2017 o 19:53 <przemek.jedrzejczak@gmail.com> pisze:

Zapierdalanie zaczyna się od dwójki na budziku :-)

No i?

TG

Data: 2017-07-03 21:16:58
Autor: Pszemol
Przerażony
Tomasz Gorbaczuk <gorbi@adres.pl> wrote:
[...]

Niestety mam podobne obserwacje.

Data: 2017-07-03 17:36:05
Autor: radekp@konto.pl
Przerażony
Mon, 3 Jul 2017 14:39:03 +0200, w <ojddsq$l8c$1@node1.news.atman.pl>, t-1
<t-1@todlaspamu.pl> napisał(-a):

[...]

Nie czytałem, ale niestety osoby jadące 110-120mk/h mają najbardziej
przechlapane na polskich autostradach :)

Data: 2017-07-04 16:02:05
Autor: Maciek
Przerażony
Dnia Mon, 03 Jul 2017 17:36:05 +0200, radekp@konto.pl napisał(a):

Nie czytałem, ale niestety osoby jadące 110-120mk/h mają najbardziej
przechlapane na polskich autostradach :)

To jest niestety prawda. Nie tylko na polskich zresztą. Tiry musisz
wyprzedzać, a dla świrów na lewym pasie jesteś przeszkodą.

--
//\/\aciek
docktor(a)poczta.onet.pl

Data: 2017-07-08 09:56:45
Autor: jerzu.xyz
Przerażony
On Tue, 4 Jul 2017 16:02:05 +0200, Maciek <docktor@poczta.onet.pl>
wrote:

dla świrów na lewym pasie jesteś przeszkodą

Dal nich jesteś przeszkodą nawet jak wyprzedzasz ciężarówkę jadąc
lewym 150 kmh.

http://jerzu.waw.pl GG:129280
Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

Data: 2017-07-03 19:13:52
Autor: Lewis
Przerażony
W dniu 2017-07-03 o 14:39, t-1 pisze:
[...]

A mnie niesamowicie wkurwiają zwiedzający na lewym pasie.
Nawet jeśli jadą dokładnie 140km/h to ktoś może jechać szybciej nie ważne z jakiego powodu. Prawy pas jest wolny to należy nim jechać.

Lewis

Data: 2017-07-04 08:34:27
Autor: Miroo
Przerażony
W dniu 2017-07-03 o 19:13, Lewis pisze:
[...]

Zadziwia mnie obłuda niektórych :)
Jazda lewym pasem to wykroczenie, a zapier* 200+ jest zupełnie ok?

Pozdrawiam

Data: 2017-07-04 01:15:53
Autor: sczygiel
PrzeraĹźony
W dniu wtorek, 4 lipca 2017 08:34:33 UTC+2 użytkownik Miroo napisał:

> [...]

Zadziwia mnie obłuda niektórych :)
Jazda lewym pasem to wykroczenie, a zapier* 200+ jest zupełnie ok?

Nie jesteś sam. Też mnie to dziwi. Takie "Kali ukraść pięć krowa - dobrze, Kalemu ukraść jednak krowa - olarum-lamentum, źle, makabrycznie, niegodnie!"

No i chyba między poznaniem, łodzią i wawą całe stado specjalnych buraków sie przemieszcza bo jakoś na odcinku częstochowa-łódź-toruń jakoś takiego buractwa nie widuje.

Data: 2017-07-08 09:59:43
Autor: jerzu.xyz
Przerażony
On Tue, 4 Jul 2017 01:15:53 -0700 (PDT), sczygiel@gmail.com wrote:

No i chyba między poznaniem, łodzią i wawą

Krytyczny jest odcinek Stryków - Konotopa. Często jeżdżę za Stryków z
Warszawy i za bramkami w stronę Poznania jest już pusto.

Data: 2017-07-04 12:47:17
Autor: J.F.
Przerażony
Użytkownik "Miroo"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:595b36f6$0$5151$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Jazda lewym pasem z predkoscia 120 to wykroczenie :-)

A o 200 mozesz spytac Niemcow. Albo popatrzec na rodakow. Zupelnie ok :-)

J.

Data: 2017-07-05 01:37:18
Autor: re
Przerażony

Użytkownik "Lewis"

A mnie niesamowicie wkurwiają zwiedzający na lewym pasie.
Nawet jeśli jadą dokładnie 140km/h to ktoś może jechać szybciej nie
ważne z jakiego powodu. Prawy pas jest wolny to należy nim jechać.
-- -
To w Niemczech, w Polsce zjeżdżają

Data: 2017-07-08 09:58:25
Autor: jerzu.xyz
Przerażony
On Mon, 3 Jul 2017 19:13:52 +0200, Lewis
<"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> wrote:

Prawy pas jest wolny to należy nim jechać.

Tylko na A2 Stryków - Konotopa rzadko kiedy ten prawy jest wolny. Ale
co tam, kilka lat i bedą trzy pasy ;)

Data: 2017-07-03 19:23:23
Autor: z
Przerażony
W dniu 2017-07-03 o 14:39, t-1 pisze:
http://www.newsweek.pl/plus/felietony/krzysztof-materna-odwaga-w-zastraszonej-polsce-pis-felieton,artykuly,412498,1,z.html

Może mi ktoś wytłumaczyć to tu do rzeczy ma ten tytuł?
www przemilczę ;-)

Data: 2017-07-03 20:12:52
Autor: 007
Przerażony
t-1 w <news:ojddsq$l8c$1node1.news.atman.pl>:

liczba idiotów szalejących prawym pasem ruchu między tirami i spokojnie jadącymi samochodami lewym pasem ruchu.

Czyli da się idiotów wyprzedzić (zgodnie z przepisami z prawej) -- więc, te
na lewym pasie to rzeczone idioty.

Ot, podobny przypadek miałem w zeszłym tygodni, nie na dwupasówce, ot zwyła
jednojezdniowa droga:
30km/h ograniczenie, zakaz wyprzedzania. I znak odwołanie zakazów (B-42),
przerywana się pojawiłą
Wyprzedziłem towarzystwo (pociąg z pięciu osobówek), dwóch "trąbiło",  hoc
nie mam pojęcia dlaczego. Najgorsze, że wychowywana od lat baba tez miała jakieś ale -- zgadnijcie
jakie...

Acha -- Lacetti 122KM... Jest lepszy niż Mitsu 143KM na krótkich dystansach
:D

--
'Tom N'

Data: 2017-07-03 22:51:33
Autor: Tomasz Pyra
Przerażony
Dnia Mon, 3 Jul 2017 14:39:03 +0200, t-1 napisał(a):

http://www.newsweek.pl/plus/felietony/krzysztof-materna-odwaga-w-zastraszonej-polsce-pis-felieton,artykuly,412498,1,z.html

Trzeba dopisać, spokojnie jadących lewym pasem ruchu.

Też kiedyś będziesz pod 70-tkę i przestaniesz ogarniać autostradowe tempo
;)

Data: 2017-07-04 17:51:05
Autor: PiteR
Przerażony
na  ** p.m.s **  Tomasz Pyra pisze tak:

[...]

 :)

Jako rehab (bo tu nie jeżdzę już 7 miesiąc) oglądałem w pracy na przerwie nagrania z Polski z mojego rejestratora a kolega Hindus podchodzi i mówi

Ooo oglądasz wyścig? Pasjonujesz się wyścigami? Bo ja też? ;)

No i rozmowa zeszła na to czy Kubika wróci do Formuły 1 ;)
Nie mogłem mu powiedzieć, że to była obwodnica Trojmiasta koło Auchan.

--
Piter

http://piterpro.private.pl/xnews/

Data: 2017-07-04 22:48:59
Autor: J.F.
Przerażony
Dnia Tue, 04 Jul 2017 17:51:05 +0100, PiteR napisał(a):
na  ** p.m.s **  Tomasz Pyra pisze tak:
[...]

Az tak tesknota ciagnie ? :-)

[...]

Mnie fascynuje ten film
https://www.youtube.com/watch?v=9N_p56mdfkM

fotomontaz, film fabularny, policjant/karetka, czy po prostu policji
tam nie ma ? :-)

J.

Data: 2017-07-05 02:34:02
Autor: Tomasz Pyra
Przerażony
Dnia Tue, 4 Jul 2017 22:48:59 +0200, J.F. napisał(a):

Mnie fascynuje ten film
https://www.youtube.com/watch?v=9N_p56mdfkM

fotomontaz, film fabularny, policjant/karetka, czy po prostu policji
tam nie ma ? :-)

Po pierwsze to ten film jest dwukrotnie przyspieszony (na podstawie
szybkości migania kierunkowskazów w innych pojazdach).

Na Youtube można sobie w ustawieniach zażyczyć dwukrotne spowolnienie i
wtedy już się nie wydaje tak strasznie. "Nasz" Frog bardziej kozacki ;)

Data: 2017-07-05 08:37:55
Autor: J.F.
Przerażony
Użytkownik "Tomasz Pyra"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:1huty22t8yr0z$.d6j35prpfpfe$.dlg@40tude.net...
[...]

Jest przyspieszony, tym niemniej widac, ze jedzie znacznie szybciej nic inni.
I pare razy sie niebepiecznie wciska.

A policja nic z tym nie robi :-)

J.

Data: 2017-07-05 08:58:36
Autor: RadoslawF
Przerażony
W dniu 2017-07-05 o 08:37, J.F. pisze:

[...]

Cała masa "zmieniaczy pasów" tak jeździ i u nas.
Spytaj nasza policję dlaczego nic z tym nie robi ?
:-)

Pozdrawiam

Data: 2017-07-05 07:14:49
Autor: Pszemol
Przerażony
na  ** p.m.s **  Tomasz Pyra pisze tak:
[...]

Policja jest bardzo rzadko, duża szansa ze mu się udalo bez mandatu.

A swoja droga Zenek tu pisal ze w USA wszyscy na limicie prędkości jezdzą.

Data: 2017-07-05 10:44:09
Autor: t-1
Przerażony
W dniu 2017-07-05 o 09:14, Pszemol pisze:

A swoja droga Zenek tu pisal ze w USA wszyscy na limicie prędkości jezdzą.

Czyli na granicy prawa.
Ale mniejsze limity i to w milach/h mają.

Data: 2017-07-05 18:48:16
Autor: PiteR
Przerażony

na  ** p.m.s **  Tomasz Pyra pisze tak:
[...]

Toć ba :) Spróbuj nie jezdzć pół roku.

Mnie fascynuje ten film
https://www.youtube.com/watch?v=9N_p56mdfkM

fotomontaz, film fabularny, policjant/karetka, czy po prostu
policji tam nie ma ? :-)

Jeden ciepły moment. Policja po tajniaku ;)

Data: 2017-07-17 15:55:30
Autor: robot
Przerażony
[...]

Ten Materna, to jednak durny jest.
Ale czego się spodziewać po lekkoatlecie.

Przerażony