Przerażony

Data: 2017-07-03 19:13:52
Autor: Lewis
Przerażony
W dniu 2017-07-03 o 14:39, t-1 pisze:
Kiedy jadę jednym z najbardziej niebezpiecznych odcinków autostrad w
Polsce, z Warszawy do Łodzi, to zaczynam walczyć o życie, bo liczba
idiotów szalejących prawym pasem ruchu między tirami i spokojnie
jadącymi samochodami jest tak ogromna, że życie ich - co mnie obchodzi
mniej - ale i moje, i normalnych kierowców jest poważnie zagrożone.

http://www.newsweek.pl/plus/felietony/krzysztof-materna-odwaga-w-zastraszonej-polsce-pis-felieton,artykuly,412498,1,z.html

Trzeba dopisać, spokojnie jadących lewym pasem ruchu.

A mnie niesamowicie wkurwiają zwiedzający na lewym pasie.
Nawet jeśli jadą dokładnie 140km/h to ktoś może jechać szybciej nie ważne z jakiego powodu. Prawy pas jest wolny to należy nim jechać.

Lewis

Data: 2017-07-04 08:34:27
Autor: Miroo
Przerażony
W dniu 2017-07-03 o 19:13, Lewis pisze:
[...]

Zadziwia mnie obłuda niektórych :)
Jazda lewym pasem to wykroczenie, a zapier* 200+ jest zupełnie ok?

Pozdrawiam

Data: 2017-07-04 01:15:53
Autor: sczygiel
PrzeraĹźony
W dniu wtorek, 4 lipca 2017 08:34:33 UTC+2 użytkownik Miroo napisał:

> [...]

Zadziwia mnie obłuda niektórych :)
Jazda lewym pasem to wykroczenie, a zapier* 200+ jest zupełnie ok?

Nie jesteś sam. Też mnie to dziwi. Takie "Kali ukraść pięć krowa - dobrze, Kalemu ukraść jednak krowa - olarum-lamentum, źle, makabrycznie, niegodnie!"

No i chyba między poznaniem, łodzią i wawą całe stado specjalnych buraków sie przemieszcza bo jakoś na odcinku częstochowa-łódź-toruń jakoś takiego buractwa nie widuje.

Data: 2017-07-08 09:59:43
Autor: jerzu.xyz
Przerażony
On Tue, 4 Jul 2017 01:15:53 -0700 (PDT), sczygiel@gmail.com wrote:

No i chyba między poznaniem, łodzią i wawą

Krytyczny jest odcinek Stryków - Konotopa. Często jeżdżę za Stryków z
Warszawy i za bramkami w stronę Poznania jest już pusto.

http://jerzu.waw.pl GG:129280
Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

Data: 2017-07-04 12:47:17
Autor: J.F.
Przerażony
Użytkownik "Miroo"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:595b36f6$0$5151$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Jazda lewym pasem z predkoscia 120 to wykroczenie :-)

A o 200 mozesz spytac Niemcow. Albo popatrzec na rodakow. Zupelnie ok :-)

J.

Data: 2017-07-05 01:37:18
Autor: re
Przerażony

Użytkownik "Lewis"

A mnie niesamowicie wkurwiają zwiedzający na lewym pasie.
Nawet jeśli jadą dokładnie 140km/h to ktoś może jechać szybciej nie
ważne z jakiego powodu. Prawy pas jest wolny to należy nim jechać.
-- -
To w Niemczech, w Polsce zjeżdżają

Data: 2017-07-08 09:58:25
Autor: jerzu.xyz
Przerażony
On Mon, 3 Jul 2017 19:13:52 +0200, Lewis
<"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> wrote:

Prawy pas jest wolny to należy nim jechać.

Tylko na A2 Stryków - Konotopa rzadko kiedy ten prawy jest wolny. Ale
co tam, kilka lat i bedą trzy pasy ;)