Przerażony

Data: 2017-07-03 20:12:52
Autor: 007
Przerażony
t-1 w <news:ojddsq$l8c$1node1.news.atman.pl>:

liczba idiotów szalejących prawym pasem ruchu między tirami i spokojnie jadącymi samochodami lewym pasem ruchu.

Czyli da się idiotów wyprzedzić (zgodnie z przepisami z prawej) -- więc, te
na lewym pasie to rzeczone idioty.

Ot, podobny przypadek miałem w zeszłym tygodni, nie na dwupasówce, ot zwyła
jednojezdniowa droga:
30km/h ograniczenie, zakaz wyprzedzania. I znak odwołanie zakazów (B-42),
przerywana się pojawiłą
Wyprzedziłem towarzystwo (pociąg z pięciu osobówek), dwóch "trąbiło",  hoc
nie mam pojęcia dlaczego. Najgorsze, że wychowywana od lat baba tez miała jakieś ale -- zgadnijcie
jakie...

Acha -- Lacetti 122KM... Jest lepszy niż Mitsu 143KM na krótkich dystansach
:D

--
'Tom N'

Przerażony