Przerażony

Data: 2017-07-03 22:51:33
Autor: Tomasz Pyra
Przerażony
Dnia Mon, 3 Jul 2017 14:39:03 +0200, t-1 napisał(a):

http://www.newsweek.pl/plus/felietony/krzysztof-materna-odwaga-w-zastraszonej-polsce-pis-felieton,artykuly,412498,1,z.html

Trzeba dopisać, spokojnie jadących lewym pasem ruchu.

Też kiedyś będziesz pod 70-tkę i przestaniesz ogarniać autostradowe tempo
;)

Data: 2017-07-04 17:51:05
Autor: PiteR
Przerażony
na  ** p.m.s **  Tomasz Pyra pisze tak:

[...]

 :)

Jako rehab (bo tu nie jeżdzę już 7 miesiąc) oglądałem w pracy na przerwie nagrania z Polski z mojego rejestratora a kolega Hindus podchodzi i mówi

Ooo oglądasz wyścig? Pasjonujesz się wyścigami? Bo ja też? ;)

No i rozmowa zeszła na to czy Kubika wróci do Formuły 1 ;)
Nie mogłem mu powiedzieć, że to była obwodnica Trojmiasta koło Auchan.

--
Piter

http://piterpro.private.pl/xnews/

Data: 2017-07-04 22:48:59
Autor: J.F.
Przerażony
Dnia Tue, 04 Jul 2017 17:51:05 +0100, PiteR napisał(a):
na  ** p.m.s **  Tomasz Pyra pisze tak:
[...]

Az tak tesknota ciagnie ? :-)

[...]

Mnie fascynuje ten film
https://www.youtube.com/watch?v=9N_p56mdfkM

fotomontaz, film fabularny, policjant/karetka, czy po prostu policji
tam nie ma ? :-)

J.

Data: 2017-07-05 02:34:02
Autor: Tomasz Pyra
Przerażony
Dnia Tue, 4 Jul 2017 22:48:59 +0200, J.F. napisał(a):

Mnie fascynuje ten film
https://www.youtube.com/watch?v=9N_p56mdfkM

fotomontaz, film fabularny, policjant/karetka, czy po prostu policji
tam nie ma ? :-)

Po pierwsze to ten film jest dwukrotnie przyspieszony (na podstawie
szybkości migania kierunkowskazów w innych pojazdach).

Na Youtube można sobie w ustawieniach zażyczyć dwukrotne spowolnienie i
wtedy już się nie wydaje tak strasznie. "Nasz" Frog bardziej kozacki ;)

Data: 2017-07-05 08:37:55
Autor: J.F.
Przerażony
Użytkownik "Tomasz Pyra"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:1huty22t8yr0z$.d6j35prpfpfe$.dlg@40tude.net...
[...]

Jest przyspieszony, tym niemniej widac, ze jedzie znacznie szybciej nic inni.
I pare razy sie niebepiecznie wciska.

A policja nic z tym nie robi :-)

J.

Data: 2017-07-05 08:58:36
Autor: RadoslawF
Przerażony
W dniu 2017-07-05 o 08:37, J.F. pisze:

[...]

Cała masa "zmieniaczy pasów" tak jeździ i u nas.
Spytaj nasza policję dlaczego nic z tym nie robi ?
:-)

Pozdrawiam

Data: 2017-07-05 07:14:49
Autor: Pszemol
Przerażony
na  ** p.m.s **  Tomasz Pyra pisze tak:
[...]

Policja jest bardzo rzadko, duża szansa ze mu się udalo bez mandatu.

A swoja droga Zenek tu pisal ze w USA wszyscy na limicie prędkości jezdzą.

Data: 2017-07-05 10:44:09
Autor: t-1
Przerażony
W dniu 2017-07-05 o 09:14, Pszemol pisze:

A swoja droga Zenek tu pisal ze w USA wszyscy na limicie prędkości jezdzą.

Czyli na granicy prawa.
Ale mniejsze limity i to w milach/h mają.

Data: 2017-07-05 18:48:16
Autor: PiteR
Przerażony

na  ** p.m.s **  Tomasz Pyra pisze tak:
[...]

Toć ba :) Spróbuj nie jezdzć pół roku.

Mnie fascynuje ten film
https://www.youtube.com/watch?v=9N_p56mdfkM

fotomontaz, film fabularny, policjant/karetka, czy po prostu
policji tam nie ma ? :-)

Jeden ciepły moment. Policja po tajniaku ;)