Przerejestrowanie auta a ubezpieczenie

Data: 2014-04-21 07:42:04
Autor: Ilkenau
Przerejestrowanie auta a ubezpieczenie
Kupiłem samochód który ma ważne ubezpieczenie OC do lipca. Co się
stanie po przerejestrowaniu samochodu na mnie? Stracę te trzy miesiące
i muszę od razu ubezpieczyć na siebie?

 --

Pozdr. _/_/_/_/
Ilkenau _/_/_/_/_/

Data: 2014-04-21 08:24:22
Autor: Big Jack
Przerejestrowanie auta a ubezpieczenie
W wiadomości
*Ilkenau* napisał(-a):

Kupiłem samochód który ma ważne ubezpieczenie OC do lipca. Co się
stanie po przerejestrowaniu samochodu na mnie? Stracę te trzy miesiące
i muszę od razu ubezpieczyć na siebie?

Ubezpieczenie jest ważne do końca, tak jak to określa polisa. Jeśli Ci na tym bardzo zależy, możesz się zgłosić do ubezpieczyciela żeby zrobił rekalkulację składki, wypisał aneks na zmianę właściciela i ewentualnie nr rej. Pamiętaj o zawarciu nowego ubezpieczenia od nastepnego dnia kiedy się skończy aktualna polisa, ponieważ w/g aktualnych przepisów nabywcy "z automatu" ubezpieczenie się nie wznawia.

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2014-04-21 08:26:16