Przerobienie Xbox 360

Data: 2009-04-22 04:33:22
Autor: Wojtas
Przerobienie Xbox 360
Witam chcialbym przerobic xboxa ale niewiem czy z dysku twardego
zewnetrznego podlaczonego do usb na ktory wgram gry np z torentow beda
one dzialaly pozdrawiam i prosze o szybka odpowiedz wojtas

Data: 2009-04-22 13:51:25
Autor: Paweł Tyll
Przerobienie Xbox 360
On Wed, 22 Apr 2009 13:33:22 +0200, Wojtas <proinstal@wb.onet.pl> wrote:
Witam chcialbym przerobic xboxa ale niewiem czy z dysku twardego
zewnetrznego podlaczonego do usb na ktory wgram gry np z torentow beda
one dzialaly pozdrawiam i prosze o szybka odpowiedz wojtas
Chyba nie do końca wiesz o co chodzi w przerabianiu klocka, więc może
najpierw dla rozgrzewki przerób coś innego? ;)

Data: 2009-04-22 05:11:21
Autor: Wojtas
Przerobienie Xbox 360
On 22 Kwi, 13:51, Paweł Tyll <p...@wytnij.75.pl> wrote:
On Wed, 22 Apr 2009 13:33:22 +0200, Wojtas <proins...@wb.onet.pl> wrote:
> [...]

Chyba nie do końca wiesz o co chodzi w przerabianiu klocka, więc może
najpierw dla rozgrzewki przerób coś innego? ;)

chodzi o to aby chodzily piraty z gieldy itp ale czy pojda z np
pendriva

Data: 2009-04-22 14:17:08
Autor: Paweł Tyll
Przerobienie Xbox 360
On Wed, 22 Apr 2009 14:11:21 +0200, Wojtas <proinstal@wb.onet.pl> wrote:
chodzi o to aby chodzily piraty z gieldy itp ale czy pojda z np
pendriva
Oczywiście, Ĺźe nie pojdą, a to, Ĺźe pytasz oznacza, Ĺźe nie masz pojęcia o  co chodzi w przerabianiu klocka. PĂłjdą tylko z DVD, bo to napęd DVD się  "przerabia". Zresztą, niech ci piraci na giełdzie pomagają, przecieĹź to  oni będą na tym zarabiać.

Data: 2009-04-22 14:21:31
Autor: Jan Strybyszewski
Przerobienie Xbox 360
Wojtas pisze:
[...]

Dajesz rade... ale tak publicznie na wieki wieków i dla archiwów googla nakleic sobie na czoło "Jestem Złodziejem" nono beznadziejne te dzieci

Data: 2009-04-22 14:28:03
Autor: Catalyst
Przerobienie Xbox 360

"Jan Strybyszewski" <ktos@w.pl> wrote in message news:gsn25r$fbu$1inews.gazeta.pl...
Dajesz rade... ale tak publicznie na wieki wieków i dla archiwów googla nakleic sobie na czoło "Jestem Złodziejem" nono beznadziejne te dzieci

A grupowe anioły tak mocno się chcą dowartościować, że nie czają nawet trolla

Data: 2009-04-22 14:46:44
Autor: froggers
Przerobienie Xbox 360

Użytkownik "Catalyst" <ca3tal12ys2t@interia.pl> napisał w wiadomości news:gsn2fu$h9n$1inews.gazeta.pl...

[...]

 hahah dobrze prawisz kolego, trza kielicha Ci nalac jakiego przedniego trunku ;)
pozdr

Data: 2009-04-22 15:58:24
Autor: Cezar
Przerobienie Xbox 360
[...]

To nie troll - to najprawdziwszy przykład dziecka Neo. Miałem napisać dosadniejsze epitety, ale kulturny jestem...

--
Pozdr.
Cezar. PSN: Caesar_PL

Data: 2009-04-22 22:05:48
Autor: KuFeL
Przerobienie Xbox 360
Catalyst pisze:

[...]

ech... w latach '90 gralem na pc w piraty, bo innych nie bylo. PS2 kupilem w 2002 juz jako osoba aktywna zawodowo i niezalezna. Ani razu przez mysl nie przeszla mi kwestia 'przerobienia' konsoli. Nie wiem 'czemu', bo przeciez kiedys nie mialem oporow zeby korzystac z tych zasobow. Tylko ze jak siegam pamiecia to w Wawie gielda na Grzybowskiej jakies 15 lat temu to bylo miejsce kultowe, wygladajace bardziej jak zloty demo sceny niz nielegalny biznes. Zreszta w tamtych czasach nie bylo legalnego zrodla gier, poza IPS na okreznej, ktory mial w ofercie doslownie kilka tytulow.

Teraz namietnie sciagam dema gier, zeby ich zasmakowac. Ale nie pelne... Moze tak jest z dziecmi Neo. Chca zasmakowac w kazdej z gier, miec wszystkie tytuly ale tak naprawde w nic konkretnego nie graja. Nie wiem. Sam smakuje w grach. Z reguly do upadlego siedze nad kazdym kolejnym tytlem i rzadko siegam po nowy przed ukonczeniem poprzedniego. I tak przez ostatnie 7 lat przygody z PS2 na polce uzbieralo mi sie ca 25 gier. Bo na wiecej nie bylo czasu. A ze za kazda zaplacilem ca 200 pln to przez sam szacunek do wlasnej kasy chcialem z nich wyciagnac ile sie da. A gdybym je sciagnal z sieci do przerobionej konsoli...to byloby inaczej....

"Jestem zlodziejem" moglbym sobie przykleic na czolo z powodu mp3, ktore sciagam. Ale na tu mam wytlumaczenie ktore juz kiedys napisalem na swoim blogu:

http://kufel.bloog.pl/id,4296404,title,Dlaczego-w-Polsce-muzyka-w-formacie-mp3-nie-jest-legalna,index.html

Pzdr,
KuFeL
--
gg:71218 / http://kufel.bloog.pl
http://www.zachody.pl / skype:kufel78

Data: 2009-04-23 01:04:04
Autor: buraxta
Przerobienie Xbox 360
KuFeL wrote:
"Jestem zlodziejem" moglbym sobie przykleic na czolo z powodu mp3, ktore sciagam. Ale na tu mam wytlumaczenie ktore juz kiedys napisalem na swoim blogu:

Sorry, ale argumenty, które podałeś na blogu są po prostu śmieszne...

--
|=> GG: 421503
|=> buraxta@gmail.com

Data: 2009-04-23 10:52:59
Autor: KuFeL
Przerobienie Xbox 360
buraxta pisze:
KuFeL wrote:
[...]

Twoje kontr argumenty sa jeszcze smieszniejsze. Ciekawe czy w pracy DJ wykorzystujesz tylko legalne kawalki / sample i placisz autorom nalezne tantiemy? Jestem otwarty na dyskusje wiec jak nie na grupie to na priv zapraszam...

Pzdr,
KuFeL

Data: 2009-04-23 18:42:58
Autor: buraxta
Przerobienie Xbox 360
KuFeL wrote:
[...]

Po pierwsze nie podałem żadnych kontr argumentów - to tak dla formalności :)

Po drugie nie pracuję jako DJ, ale dzięki że wpadłeś na stronkę :)

Po trzecie chcąc nie chcąc wszystkie płyty mam legalne, ponieważ nie ma nawet możliwości nagrywania płyt winylowych w rozsądnych kosztach.

Po czwarte wyjaśnij proszę jakim cudem próbujesz uzasadnić legalność pirackich mp3 używając argumentu o zarobkach dystrybutorów i wytwórni?

To, ile ktoś zarabia na dystrybucji, albo nie zarabia, jest jego sprawą - Ty masz wybór: albo kupujesz w takiej cenie jaka jest oferowana, albo nie kupujesz.
Jeśli zdecydujesz się kupić to oznacza, że akceptujesz cenę, jeśli nie kupisz i postąpi tak więcej osób - dystrybutor obniży ceny albo zwinie biznes.
Artysty nikt nie zmusza do wydawania płyt za pośrednictwem tej konkretnej wytwórni - jak mu nie pasuje to można ją zmienić. Najwyraźniej jednak wszystko mu pasuje, skoro tego nie robi. Nie ma co bawić się w Janosika :)

Wracając do argumentu za legalnością pirackich mp3 o wiele lepszym argumentem jest to, że:
-kopia jest na użytek osobisty (ergo nie masz z tego tytułu wymiernych finansowo korzyści)
-robiąc kopię nie masz bezpośredniego wpływu na uszczuplanie dochodu wytwórni/artysty/dystrybutora
-w świetle polskiego prawa do póki nie udostępniasz takich mp3 są one całkowicie legalne

Podałbym więcej ale muszę wychodzić :)

--
|=> GG: 421503
|=> buraxta@gmail.com

Data: 2009-04-23 16:22:12
Autor: fv
Przerobienie Xbox 360
buraxta pisze:
KuFeL wrote:
[...]

Pamiętaj, że twoje argumenty świadczą o tobie.

Napisałbym tak dokładniej co myślę o takich ludziach jak ty, ale
ostatnio się okazało, że internet nie jest anonimowy i bardzo się boję
procesu za obrazę dóbr osobistych i jeszcze tego spotu z przemocą w sieci.

--
fv

Data: 2009-04-23 07:08:16
Autor: Jan Strybyszewski
Przerobienie Xbox 360
KuFeL pisze:
Catalyst pisze:

[...]

Przy okazji wtedy handlowano softem w budynku szkoły legalnie.
Tyle ze chyba do 1994r.(pierwsza ustawa) było to "legalne" z punktu widzenia prawa karnego

Data: 2009-04-23 10:51:54
Autor: KuFeL
Przerobienie Xbox 360
Jan Strybyszewski pisze:
KuFeL pisze:
Catalyst pisze:

[...]

wlasnie skojarzylem ze pierwszym legalnym tytulem jaki mialem bylo Robbo :) Alez to byla gra... bodajze od LK avalon...

Pzdr,
KuFeL

Data: 2009-04-23 12:01:03
Autor: Jan Strybyszewski
Przerobienie Xbox 360
KuFeL pisze:

wlasnie skojarzylem ze pierwszym legalnym tytulem jaki mialem bylo Robbo :) Alez to byla gra... bodajze od LK avalon...

Janusz Pelc, Avalon był wydawca.

A ptrzy okazji wersja na PC nieco pozniej wymagała do odpalenia podania wyrazów z instrukcji str 8 2 wierz 3 wyraz :)  ot takie "zabezpieczenie"

Data: 2009-04-23 12:31:22
Autor: KuFeL
Przerobienie Xbox 360
Jan Strybyszewski pisze:
KuFeL pisze:

[...]

taka wlasnie wersje mialem. Jak gdzies przepadla mi ksiazeczka to sie zgadywalo... co jak okazalo sie w praktyce nie bylo trudne.

Pzdr,
KuFeL

Data: 2009-04-23 14:10:06
Autor: alcd
Przerobienie Xbox 360
Dnia Thu, 23 Apr 2009 12:31:22 +0200, KuFeL napisał(a):

[...]

Do jednej z polskich gier na amige (chyba Project Intercalaris) dolaczona
byla spora plachta papieru z ok. 1000 kodow. Najsmieszniejsze, ze kody te
wydrukowane byly na czarnym tle - czarne literki na czarnym tle :] Tlo
matowe, literki lekko blyszczace, trzeba bylo pod swiatlo odczytywac :>

Data: 2009-04-23 14:22:01
Autor: KuFeL
Przerobienie Xbox 360
alcd pisze:
[...]

pewnie po to zeby na ksero nie puscic... ;)

Pzdr,
KuFeL

Data: 2009-04-23 14:39:38
Autor: Greg McRazy
Przerobienie Xbox 360
Jan Strybyszewski pisze:

Janusz Pelc, Avalon był wydawca.

Mieszkał u mnie we wsi i pamiętam jak zaopatrywaliśmy się z kolegą u źródła (u Janusza w domu); za darmo nam przegrał grę na kasetę do atarynki :)

--
Pozdrawiam - Greg McRazy
Zdanie poniżej jest prawdziwe

Data: 2009-04-23 15:09:01
Autor: Catalyst
Przerobienie Xbox 360

"Greg McRazy" <a.czy.to@wazne.pl> wrote in message news:49f0613f$1news.home.net.pl...
Mieszkał u mnie we wsi i pamiętam jak zaopatrywaliśmy się z kolegą u źródła (u Janusza w domu); za darmo nam przegrał grę na kasetę do atarynki :)
Fajnie się przegrywało jamnikiem 2 kasetowym :)

I pomyśleć że były też programy do kopiowania :D

Data: 2009-04-23 13:48:17
Autor: Catalyst
Przerobienie Xbox 360

"KuFeL" <kufel@o2.pl> wrote in message news:gspa6u$hik$3inews.gazeta.pl...
wlasnie skojarzylem ze pierwszym legalnym tytulem jaki mialem bylo Robbo :) Alez to byla gra... bodajze od LK avalon...

Moje to "Kwadryk" i "Gabi" :)
Obie polskie, był nawet konkurs w którym mozna bylo wygrac amige - wyczailem wtedy sposob na nieskonczone nabijanie pkt. w Kwadryku ale atari sprzedalem zanim zdążyłem nabić tyle ile chciałem :)

Data: 2009-04-22 14:11:30
Autor: Marcin Gardela
Przerobienie Xbox 360
Wojtas wrote:
Witam chcialbym przerobic xboxa ale niewiem czy z dysku twardego
zewnetrznego podlaczonego do usb na ktory wgram gry np z torentow
beda one dzialaly pozdrawiam i prosze o szybka odpowiedz wojtas

Ales dal po garach!

--
Diobeu
NT650V Deauville '98

Data: 2009-04-22 14:15:56
Autor: Dape
Przerobienie Xbox 360
Wojtas pisze:
Witam chcialbym przerobic xboxa ale niewiem czy z dysku twardego
zewnetrznego podlaczonego do usb na ktory wgram gry np z torentow beda
one dzialaly pozdrawiam i prosze o szybka odpowiedz wojtas

Tak oczywiście bez problemów będą chodziły.

D.

:) Oczywiście jaja sobie robie :) Ale jak chce piracić niech sie nadzieje ;>

Data: 2009-04-22 14:27:17
Autor: Marcin Gardeła
Przerobienie Xbox 360
Dape wrote:
Wojtas pisze:
[...]

Ale dysk musi być na Master ustawiony.

--
Diobeu
NT650V Deauville '98

Data: 2009-04-22 14:31:01
Autor: Catalyst
Przerobienie Xbox 360

"Wojtas" <proinstal@wb.onet.pl> wrote in message news:530cd28c-c6f3-4f00-b918-4408e86a51aez5g2000yqn.googlegroups.com...
Witam chcialbym przerobic xboxa ale niewiem czy z dysku twardego
zewnetrznego podlaczonego do usb na ktory wgram gry np z torentow beda
one dzialaly pozdrawiam i prosze o szybka odpowiedz wojtas

Beda chodzily ale trzeba wgrac iso na mp3'ke (dowolna byle miala duzo pamieci). Potem do xboxa podlaczasz Wi-Fi.
Mp3ke podlaczasz do transmitera fal radiowych i ustawiasz na czestotliwosc taka jaka masz w Wi-Fi. Teraz to juz tylko wchodzisz w marketplace i wchodzisz w pobieranie DEMO. Wybierasz sobie pozycje MP3XXXHackz (tak najlepiej nazwac) i pobierasz sobie na dysk twardy zhackowane ISO. I normalnie uruchamiasz jak gre demo NAWET NIE TRZEBA MIEC PLYTKI!!!

Data: 2009-04-22 14:33:47
Autor: Paweł Tyll
Przerobienie Xbox 360
On Wed, 22 Apr 2009 14:31:01 +0200, Catalyst <ca3tal12ys2t@interia.pl>  wrote:
[crap]
I jak to się ma do czajenia trolli? ;)

Data: 2009-04-22 14:44:30
Autor: ursynek
Przerobienie Xbox 360
Catalyst pisze:

[...]

Chciałem wykorzystać tę właśnie metodę, ale niestety nie mam XBOX-a, czy mogę zamiast niego wykorzystać telewizor marki grundig?

Data: 2009-04-22 19:17:12
Autor: Paweł Tyll
Przerobienie Xbox 360
On Wed, 22 Apr 2009 14:44:30 +0200, ursynek <ffilip@poczta.onet.pl> wrote:
Chciałem wykorzystać tę właśnie metodę, ale niestety nie mam XBOX-a, czy  mogę zamiast niego wykorzystać telewizor marki grundig?
MoĹźesz, ale wtedy niektĂłre gry mogą się wyświetlać do gĂłry nogami, jak  rĂłwnieĹź przerĂłbka jest bardziej inwazyjna ze względu na konieczność  wycięcia dziury na płytę w lewym gĂłrnym rogu ekranu. Ze względu na  zapotrzebowanie na moc telewizor moĹźe się wtedy rĂłwnieĹź zacząć w nocy  świecić na zielono, nawet gdy nie będzie uĹźywany. Po dłuĹźszym czasie moĹźe  to rĂłwnieĹź dotknąć innych przedmiotĂłw w bezpośrednim sąsiedztwie  telewizora.

Data: 2009-04-23 16:26:05
Autor: fv
Przerobienie Xbox 360
ursynek pisze:
Chciałem wykorzystać tę właśnie metodę, ale niestety nie mam XBOX-a, czy
mogę zamiast niego wykorzystać telewizor marki grundig?

Ja próbowałem tej metody z Wi-Fi i nie działa. O dziwo zadziałało z
kryształkami Bluetooth, tylko musiałem je wydłubać z telefonu.

--
fv

Data: 2009-04-22 15:17:01
Autor: kamil
Przerobienie Xbox 360

"Catalyst" <ca3tal12ys2t@interia.pl> wrote in message news:gsn2ld$i39$1inews.gazeta.pl...

[...]

Smiej sie smiej, swego czasu Papa Dance bodajze (nie pytaj, dlaczego mialem ich nagrania;) na jednej z plyt dodalo sciezke z szumem. Przegrywales to na kasete, ladowales w C64 i voila - quiz z pytaniami na temat zespolu gotowy.

Mialem tez ksiazke o programowaniu, pierwsza w zyciu ojciec mi sprawil jakos tak we wczesnej podstawowce, ledwo czytac potrafilem. Pamietam tylko, ze miala zolta okladke. W kazdym badz razie ksiazka nie wymagala komputera, jesli ktos nie mial, mogl sobie wyciac kartonowy z zalaczonych arkuszy i do niego rozne paski papieru z kawalkami listingow. W ten sposob bez komputera mozna bylo "uruchamiac" proste programy i ogladac ich wynik przestawiajac odpowiednio paski zgodnie z instrukcjami.

Gdyby tak polaczyc dwie metody, mozna by H4XX0r0W4C winyle i odpalac je bez komputera!

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-04-23 07:06:21
Autor: Jan Strybyszewski
Przerobienie Xbox 360

[...]

Alez spokojnie ... odtwarzacz mp3 \  i plik WAV pozwała na wczytanie do mikrokomputera np Atari 800xl co prawda poki co bez turbo ale jaki lans:) cos w stylu Atarynki na karty "SD" z wwyswietlaczem

Wyglada to tak http://atarionline.pl/cn/data/upimages/Lotharek_rozszerzenia03.jpg

Data: 2009-04-23 10:50:44
Autor: KuFeL
Przerobienie Xbox 360
Jan Strybyszewski pisze:

[...]

alez czad... szkoda ze malo kiedy czlowiek ma czas na realizacje takih sentymentow kiedy jest dorosly...

Pzdr,
KuFeL

Data: 2009-04-23 16:28:07
Autor: fv
Przerobienie Xbox 360
Jan Strybyszewski pisze:
[...]

OMG! Respekt!
Miło wiedzieć, że prawdziwi hakerzy jeszcze nie wyginęli.

Ukłony.

--
fv

Data: 2009-04-22 16:18:31
Autor: Dysiek
Przerobienie Xbox 360
Witam chcialbym przerobic xboxa ale niewiem czy z dysku twardego
zewnetrznego podlaczonego do usb na ktory wgram gry np z torentow beda
one dzialaly pozdrawiam i prosze o szybka odpowiedz wojtas

To tak a'propo tematu, ze piractwo na konsole nie istnieje ;-)

Dysiek

Data: 2009-04-22 21:44:56
Autor: MrJiNks
Przerobienie Xbox 360
Wojtas pisze:
Witam chcialbym przerobic xboxa ale niewiem czy z dysku twardego
zewnetrznego podlaczonego do usb na ktory wgram gry np z torentow beda
one dzialaly pozdrawiam i prosze o szybka odpowiedz wojtas

Szkoda, z.e z google tak ?atwo wysy?a sie; posta na usenet. Tak to by baranki nie przy?azi?y:/. FAIL.

JiNx

Przerobienie Xbox 360