Przerobienie Xbox 360

Data: 2009-04-22 04:33:22
Autor: Wojtas
Przerobienie Xbox 360
Witam chcialbym przerobic xboxa ale niewiem czy z dysku twardego
zewnetrznego podlaczonego do usb na ktory wgram gry np z torentow beda
one dzialaly pozdrawiam i prosze o szybka odpowiedz wojtas

Data: 2009-04-22 13:51:25
Autor: Paweł Tyll
Przerobienie Xbox 360
On Wed, 22 Apr 2009 13:33:22 +0200, Wojtas <proinstal@wb.onet.pl> wrote:
Witam chcialbym przerobic xboxa ale niewiem czy z dysku twardego
zewnetrznego podlaczonego do usb na ktory wgram gry np z torentow beda
one dzialaly pozdrawiam i prosze o szybka odpowiedz wojtas
Chyba nie do końca wiesz o co chodzi w przerabianiu klocka, więc może
najpierw dla rozgrzewki przerĂłb coĹ› innego? ;)

Data: 2009-04-22 05:11:21
Autor: Wojtas
Przerobienie Xbox 360
On 22 Kwi, 13:51, Paweł Tyll <p...@wytnij.75.pl> wrote:
On Wed, 22 Apr 2009 13:33:22 +0200, Wojtas <proins...@wb.onet.pl> wrote:
> [...]
> one dzialaly pozdrawiam i prosze o szybka odpowiedz wojtas

Chyba nie do końca wiesz o co chodzi w przerabianiu klocka, więc może
najpierw dla rozgrzewki przerób co¶ innego? ;)

chodzi o to aby chodzily piraty z gieldy itp ale czy pojda z np
pendriva

Data: 2009-04-22 14:17:08
Autor: Paweł Tyll
Przerobienie Xbox 360
On Wed, 22 Apr 2009 14:11:21 +0200, Wojtas <proinstal@wb.onet.pl> wrote:
chodzi o to aby chodzily piraty z gieldy itp ale czy pojda z np
pendriva
OczywiĹ›cie, ĹĽe nie pojdÄ…, a to, ĹĽe pytasz oznacza, ĹĽe nie masz pojÄ™cia o  co chodzi w przerabianiu klocka. PĂłjdÄ… tylko z DVD, bo to napÄ™d DVD siÄ™  "przerabia". ZresztÄ…, niech ci piraci na gieĹ‚dzie pomagajÄ…, przecieĹĽ to  oni bÄ™dÄ… na tym zarabiać.

Data: 2009-04-22 14:21:31
Autor: Jan Strybyszewski
Przerobienie Xbox 360
Wojtas pisze:
[...]

Dajesz rade... ale tak publicznie na wieki wieków i dla archiwów googla nakleic sobie na czoło "Jestem Złodziejem" nono beznadziejne te dzieci

Data: 2009-04-22 14:28:03
Autor: Catalyst
Przerobienie Xbox 360

"Jan Strybyszewski" <ktos@w.pl> wrote in message news:gsn25r$fbu$1inews.gazeta.pl...
Dajesz rade... ale tak publicznie na wieki wieków i dla archiwów googla nakleic sobie na czoło "Jestem Złodziejem" nono beznadziejne te dzieci

A grupowe anioły tak mocno się chc± dowarto¶ciować, że nie czaj± nawet trolla

Data: 2009-04-22 14:46:44
Autor: froggers
Przerobienie Xbox 360

Użytkownik "Catalyst" <ca3tal12ys2t@interia.pl> napisał w wiadomo¶ci news:gsn2fu$h9n$1inews.gazeta.pl...

[...]

 hahah dobrze prawisz kolego, trza kielicha Ci nalac jakiego przedniego trunku ;)
pozdr

Data: 2009-04-22 15:58:24
Autor: Cezar
Przerobienie Xbox 360
[...]

To nie troll - to najprawdziwszy przykład dziecka Neo. Miałem napisać dosadniejsze epitety, ale kulturny jestem...

--
Pozdr.
Cezar. PSN: Caesar_PL

Data: 2009-04-22 22:05:48
Autor: KuFeL
Przerobienie Xbox 360
Catalyst pisze:

[...]

ech... w latach '90 gralem na pc w piraty, bo innych nie bylo. PS2 kupilem w 2002 juz jako osoba aktywna zawodowo i niezalezna. Ani razu przez mysl nie przeszla mi kwestia 'przerobienia' konsoli. Nie wiem 'czemu', bo przeciez kiedys nie mialem oporow zeby korzystac z tych zasobow. Tylko ze jak siegam pamiecia to w Wawie gielda na Grzybowskiej jakies 15 lat temu to bylo miejsce kultowe, wygladajace bardziej jak zloty demo sceny niz nielegalny biznes. Zreszta w tamtych czasach nie bylo legalnego zrodla gier, poza IPS na okreznej, ktory mial w ofercie doslownie kilka tytulow.

Teraz namietnie sciagam dema gier, zeby ich zasmakowac. Ale nie pelne... Moze tak jest z dziecmi Neo. Chca zasmakowac w kazdej z gier, miec wszystkie tytuly ale tak naprawde w nic konkretnego nie graja. Nie wiem. Sam smakuje w grach. Z reguly do upadlego siedze nad kazdym kolejnym tytlem i rzadko siegam po nowy przed ukonczeniem poprzedniego. I tak przez ostatnie 7 lat przygody z PS2 na polce uzbieralo mi sie ca 25 gier. Bo na wiecej nie bylo czasu. A ze za kazda zaplacilem ca 200 pln to przez sam szacunek do wlasnej kasy chcialem z nich wyciagnac ile sie da. A gdybym je sciagnal z sieci do przerobionej konsoli...to byloby inaczej....

"Jestem zlodziejem" moglbym sobie przykleic na czolo z powodu mp3, ktore sciagam. Ale na tu mam wytlumaczenie ktore juz kiedys napisalem na swoim blogu:

http://kufel.bloog.pl/id,4296404,title,Dlaczego-w-Polsce-muzyka-w-formacie-mp3-nie-jest-legalna,index.html

Pzdr,
KuFeL
--
gg:71218 / http://kufel.bloog.pl
http://www.zachody.pl / skype:kufel78

Data: 2009-04-23 01:04:04
Autor: buraxta
Przerobienie Xbox 360
KuFeL wrote:
"Jestem zlodziejem" moglbym sobie przykleic na czolo z powodu mp3, ktore sciagam. Ale na tu mam wytlumaczenie ktore juz kiedys napisalem na swoim blogu:

Sorry, ale argumenty, które podałe¶ na blogu s± po prostu ¶mieszne...

--
|=> GG: 421503
|=> buraxta@gmail.com

Data: 2009-04-23 10:52:59
Autor: KuFeL
Przerobienie Xbox 360
buraxta pisze:
KuFeL wrote:
[...]

Twoje kontr argumenty sa jeszcze smieszniejsze. Ciekawe czy w pracy DJ wykorzystujesz tylko legalne kawalki / sample i placisz autorom nalezne tantiemy? Jestem otwarty na dyskusje wiec jak nie na grupie to na priv zapraszam...

Pzdr,
KuFeL

Data: 2009-04-23 18:42:58
Autor: buraxta
Przerobienie Xbox 360
KuFeL wrote:
[...]

Po pierwsze nie podałem żadnych kontr argumentów - to tak dla formalno¶ci :)

Po drugie nie pracuję jako DJ, ale dzięki że wpadłe¶ na stronkę :)

Po trzecie chc±c nie chc±c wszystkie płyty mam legalne, ponieważ nie ma nawet możliwo¶ci nagrywania płyt winylowych w rozs±dnych kosztach.

Po czwarte wyja¶nij proszę jakim cudem próbujesz uzasadnić legalno¶ć pirackich mp3 używaj±c argumentu o zarobkach dystrybutorów i wytwórni?

To, ile kto¶ zarabia na dystrybucji, albo nie zarabia, jest jego spraw± - Ty masz wybór: albo kupujesz w takiej cenie jaka jest oferowana, albo nie kupujesz.
Je¶li zdecydujesz się kupić to oznacza, że akceptujesz cenę, je¶li nie kupisz i post±pi tak więcej osób - dystrybutor obniży ceny albo zwinie biznes.
Artysty nikt nie zmusza do wydawania płyt za po¶rednictwem tej konkretnej wytwórni - jak mu nie pasuje to można j± zmienić. NajwyraĽniej jednak wszystko mu pasuje, skoro tego nie robi. Nie ma co bawić się w Janosika :)

Wracaj±c do argumentu za legalno¶ci± pirackich mp3 o wiele lepszym argumentem jest to, że:
-kopia jest na użytek osobisty (ergo nie masz z tego tytułu wymiernych finansowo korzy¶ci)
-robi±c kopię nie masz bezpo¶redniego wpływu na uszczuplanie dochodu wytwórni/artysty/dystrybutora
-w ¶wietle polskiego prawa do póki nie udostępniasz takich mp3 s± one całkowicie legalne

Podałbym więcej ale muszę wychodzić :)

--
|=> GG: 421503
|=> buraxta@gmail.com

Data: 2009-04-23 16:22:12
Autor: fv
Przerobienie Xbox 360
buraxta pisze:
KuFeL wrote:
[...]

Pamiętaj, że twoje argumenty ¶wiadcz± o tobie.

Napisałbym tak dokładniej co my¶lę o takich ludziach jak ty, ale
ostatnio się okazało, że internet nie jest anonimowy i bardzo się boję
procesu za obrazę dóbr osobistych i jeszcze tego spotu z przemoc± w sieci.

--
fv

Data: 2009-04-23 07:08:16
Autor: Jan Strybyszewski
Przerobienie Xbox 360
KuFeL pisze:
Catalyst pisze:

[...]

Przy okazji wtedy handlowano softem w budynku szkoły legalnie.
Tyle ze chyba do 1994r.(pierwsza ustawa) było to "legalne" z punktu widzenia prawa karnego

Data: 2009-04-23 10:51:54
Autor: KuFeL
Przerobienie Xbox 360
Jan Strybyszewski pisze:
KuFeL pisze:
Catalyst pisze:

[...]

wlasnie skojarzylem ze pierwszym legalnym tytulem jaki mialem bylo Robbo :) Alez to byla gra... bodajze od LK avalon...

Pzdr,
KuFeL

Data: 2009-04-23 12:01:03
Autor: Jan Strybyszewski
Przerobienie Xbox 360
KuFeL pisze:

wlasnie skojarzylem ze pierwszym legalnym tytulem jaki mialem bylo Robbo :) Alez to byla gra... bodajze od LK avalon...

Janusz Pelc, Avalon był wydawca.

A ptrzy okazji wersja na PC nieco pozniej wymagała do odpalenia podania wyrazów z instrukcji str 8 2 wierz 3 wyraz :)  ot takie "zabezpieczenie"

Data: 2009-04-23 12:31:22
Autor: KuFeL
Przerobienie Xbox 360
Jan Strybyszewski pisze:
KuFeL pisze:

[...]

taka wlasnie wersje mialem. Jak gdzies przepadla mi ksiazeczka to sie zgadywalo... co jak okazalo sie w praktyce nie bylo trudne.

Pzdr,
KuFeL

Data: 2009-04-23 14:10:06
Autor: alcd
Przerobienie Xbox 360
Dnia Thu, 23 Apr 2009 12:31:22 +0200, KuFeL napisał(a):

[...]

Do jednej z polskich gier na amige (chyba Project Intercalaris) dolaczona
byla spora plachta papieru z ok. 1000 kodow. Najsmieszniejsze, ze kody te
wydrukowane byly na czarnym tle - czarne literki na czarnym tle :] Tlo
matowe, literki lekko blyszczace, trzeba bylo pod swiatlo odczytywac :>

Data: 2009-04-23 14:22:01
Autor: KuFeL
Przerobienie Xbox 360
alcd pisze:
[...]

pewnie po to zeby na ksero nie puscic... ;)

Pzdr,
KuFeL

Data: 2009-04-23 14:39:38
Autor: Greg McRazy
Przerobienie Xbox 360
Jan Strybyszewski pisze:

Janusz Pelc, Avalon był wydawca.

Mieszkał u mnie we wsi i pamiętam jak zaopatrywali¶my się z koleg± u Ľródła (u Janusza w domu); za darmo nam przegrał grę na kasetę do atarynki :)

--
Pozdrawiam - Greg McRazy
Zdanie poniżej jest prawdziwe

Data: 2009-04-23 15:09:01
Autor: Catalyst
Przerobienie Xbox 360

"Greg McRazy" <a.czy.to@wazne.pl> wrote in message news:49f0613f$1news.home.net.pl...
Mieszkał u mnie we wsi i pamiętam jak zaopatrywali¶my się z koleg± u Ľródła (u Janusza w domu); za darmo nam przegrał grę na kasetę do atarynki :)
Fajnie się przegrywało jamnikiem 2 kasetowym :)

I pomy¶leć że były też programy do kopiowania :D

Data: 2009-04-23 13:48:17
Autor: Catalyst
Przerobienie Xbox 360

"KuFeL" <kufel@o2.pl> wrote in message news:gspa6u$hik$3inews.gazeta.pl...
wlasnie skojarzylem ze pierwszym legalnym tytulem jaki mialem bylo Robbo :) Alez to byla gra... bodajze od LK avalon...

Moje to "Kwadryk" i "Gabi" :)
Obie polskie, był nawet konkurs w którym mozna bylo wygrac amige - wyczailem wtedy sposob na nieskonczone nabijanie pkt. w Kwadryku ale atari sprzedalem zanim zd±żyłem nabić tyle ile chciałem :)

Data: 2009-04-22 14:11:30
Autor: Marcin Gardela
Przerobienie Xbox 360
Wojtas wrote:
Witam chcialbym przerobic xboxa ale niewiem czy z dysku twardego
zewnetrznego podlaczonego do usb na ktory wgram gry np z torentow
beda one dzialaly pozdrawiam i prosze o szybka odpowiedz wojtas

Ales dal po garach!

--
Diobeu
NT650V Deauville '98

Data: 2009-04-22 14:15:56
Autor: Dape
Przerobienie Xbox 360
Wojtas pisze:
Witam chcialbym przerobic xboxa ale niewiem czy z dysku twardego
zewnetrznego podlaczonego do usb na ktory wgram gry np z torentow beda
one dzialaly pozdrawiam i prosze o szybka odpowiedz wojtas

Tak oczywiście bez problemów będą chodziły.

D.

:) Oczywiście jaja sobie robie :) Ale jak chce piracić niech sie nadzieje ;>

Data: 2009-04-22 14:27:17
Autor: Marcin Gardeła
Przerobienie Xbox 360
Dape wrote:
Wojtas pisze:
[...]

Ale dysk musi być na Master ustawiony.

--
Diobeu
NT650V Deauville '98

Data: 2009-04-22 14:31:01
Autor: Catalyst
Przerobienie Xbox 360

"Wojtas" <proinstal@wb.onet.pl> wrote in message news:530cd28c-c6f3-4f00-b918-4408e86a51aez5g2000yqn.googlegroups.com...
Witam chcialbym przerobic xboxa ale niewiem czy z dysku twardego
zewnetrznego podlaczonego do usb na ktory wgram gry np z torentow beda
one dzialaly pozdrawiam i prosze o szybka odpowiedz wojtas

Beda chodzily ale trzeba wgrac iso na mp3'ke (dowolna byle miala duzo pamieci). Potem do xboxa podlaczasz Wi-Fi.
Mp3ke podlaczasz do transmitera fal radiowych i ustawiasz na czestotliwosc taka jaka masz w Wi-Fi. Teraz to juz tylko wchodzisz w marketplace i wchodzisz w pobieranie DEMO. Wybierasz sobie pozycje MP3XXXHackz (tak najlepiej nazwac) i pobierasz sobie na dysk twardy zhackowane ISO. I normalnie uruchamiasz jak gre demo NAWET NIE TRZEBA MIEC PLYTKI!!!

Data: 2009-04-22 14:33:47
Autor: Paweł Tyll
Przerobienie Xbox 360
On Wed, 22 Apr 2009 14:31:01 +0200, Catalyst <ca3tal12ys2t@interia.pl>  wrote:
[crap]
I jak to siÄ™ ma do czajenia trolli? ;)

Data: 2009-04-22 14:44:30
Autor: ursynek
Przerobienie Xbox 360
Catalyst pisze:

[...]

Chciałem wykorzystać tę właśnie metodę, ale niestety nie mam XBOX-a, czy mogę zamiast niego wykorzystać telewizor marki grundig?

Data: 2009-04-22 19:17:12
Autor: Paweł Tyll
Przerobienie Xbox 360
On Wed, 22 Apr 2009 14:44:30 +0200, ursynek <ffilip@poczta.onet.pl> wrote:
ChciaĹ‚em wykorzystać tÄ™ wĹ‚aĹ›nie metodÄ™, ale niestety nie mam XBOX-a, czy  mogÄ™ zamiast niego wykorzystać telewizor marki grundig?
MoĹĽesz, ale wtedy niektĂłre gry mogÄ… siÄ™ wyĹ›wietlać do gĂłry nogami, jak  rĂłwnieĹĽ przerĂłbka jest bardziej inwazyjna ze wzglÄ™du na konieczność  wyciÄ™cia dziury na pĹ‚ytÄ™ w lewym gĂłrnym rogu ekranu. Ze wzglÄ™du na  zapotrzebowanie na moc telewizor moĹĽe siÄ™ wtedy rĂłwnieĹĽ zacząć w nocy  Ĺ›wiecić na zielono, nawet gdy nie bÄ™dzie uĹĽywany. Po dĹ‚uĹĽszym czasie moĹĽe  to rĂłwnieĹĽ dotknąć innych przedmiotĂłw w bezpoĹ›rednim sÄ…siedztwie  telewizora.

Data: 2009-04-23 16:26:05
Autor: fv
Przerobienie Xbox 360
ursynek pisze:
Chciałem wykorzystać tę właśnie metodę, ale niestety nie mam XBOX-a, czy
mogę zamiast niego wykorzystać telewizor marki grundig?

Ja próbowałem tej metody z Wi-Fi i nie działa. O dziwo zadziałało z
kryształkami Bluetooth, tylko musiałem je wydłubać z telefonu.

--
fv

Data: 2009-04-22 15:17:01
Autor: kamil
Przerobienie Xbox 360

"Catalyst" <ca3tal12ys2t@interia.pl> wrote in message news:gsn2ld$i39$1inews.gazeta.pl...

[...]

Smiej sie smiej, swego czasu Papa Dance bodajze (nie pytaj, dlaczego mialem ich nagrania;) na jednej z plyt dodalo sciezke z szumem. Przegrywales to na kasete, ladowales w C64 i voila - quiz z pytaniami na temat zespolu gotowy.

Mialem tez ksiazke o programowaniu, pierwsza w zyciu ojciec mi sprawil jakos tak we wczesnej podstawowce, ledwo czytac potrafilem. Pamietam tylko, ze miala zolta okladke. W kazdym badz razie ksiazka nie wymagala komputera, jesli ktos nie mial, mogl sobie wyciac kartonowy z zalaczonych arkuszy i do niego rozne paski papieru z kawalkami listingow. W ten sposob bez komputera mozna bylo "uruchamiac" proste programy i ogladac ich wynik przestawiajac odpowiednio paski zgodnie z instrukcjami.

Gdyby tak polaczyc dwie metody, mozna by H4XX0r0W4C winyle i odpalac je bez komputera!

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-04-23 07:06:21
Autor: Jan Strybyszewski
Przerobienie Xbox 360

[...]

Alez spokojnie ... odtwarzacz mp3 \  i plik WAV pozwała na wczytanie do mikrokomputera np Atari 800xl co prawda poki co bez turbo ale jaki lans:) cos w stylu Atarynki na karty "SD" z wwyswietlaczem

Wyglada to tak http://atarionline.pl/cn/data/upimages/Lotharek_rozszerzenia03.jpg

Data: 2009-04-23 10:50:44
Autor: KuFeL
Przerobienie Xbox 360
Jan Strybyszewski pisze:

[...]

alez czad... szkoda ze malo kiedy czlowiek ma czas na realizacje takih sentymentow kiedy jest dorosly...

Pzdr,
KuFeL

Data: 2009-04-23 16:28:07
Autor: fv
Przerobienie Xbox 360
Jan Strybyszewski pisze:
[...]

OMG! Respekt!
Miło wiedzieć, że prawdziwi hakerzy jeszcze nie wyginęli.

Ukłony.

--
fv

Data: 2009-04-22 16:18:31
Autor: Dysiek
Przerobienie Xbox 360
Witam chcialbym przerobic xboxa ale niewiem czy z dysku twardego
zewnetrznego podlaczonego do usb na ktory wgram gry np z torentow beda
one dzialaly pozdrawiam i prosze o szybka odpowiedz wojtas

To tak a'propo tematu, ze piractwo na konsole nie istnieje ;-)

Dysiek

Data: 2009-04-22 21:44:56
Autor: MrJiNks
Przerobienie Xbox 360
Wojtas pisze:
Witam chcialbym przerobic xboxa ale niewiem czy z dysku twardego
zewnetrznego podlaczonego do usb na ktory wgram gry np z torentow beda
one dzialaly pozdrawiam i prosze o szybka odpowiedz wojtas

Szkoda, z.e z google tak ?atwo wysy?a sie; posta na usenet. Tak to by baranki nie przy?azi?y:/. FAIL.

JiNx

Przerobienie Xbox 360