Przerobiona PS3 - pytania laika

Data: 2011-05-14 21:31:03
Autor: BAREK
Przerobiona PS3 - pytania laika
Dobry wiecz贸r,

Przerobiona konsola PS3;
Jakie s膮 tego plusy i minusy?
Mo偶e pod poj臋ciem przerobienia mog膮 si臋 kry膰 r贸偶ne dzia艂ania?
--
Barek
barek[]plusnet pl

Data: 2011-05-14 22:03:22
Autor: Arkady
W dniu 2011-05-14 21:31, BAREK pisze:
Dobry wiecz贸r,

Przerobiona konsola PS3;
Jakie s膮 tego plusy i minusy?
Mo偶e pod poj臋ciem przerobienia mog膮 si臋 kry膰 r贸偶ne dzia艂ania?

Zalezy jak na pralke to pierze ubrania jak na wibrator to zadowala nimfomanki jak na piekarnik to piecze ciastka.

Data: 2011-05-14 22:12:27
Autor: Barteq (s.z.t.o.)
Przerobiona PS3 - pytania laika
W dniu 2011-05-14 21:31, BAREK pisze:
Dobry wiecz贸r,

Przerobiona konsola PS3;
Jakie s膮 tego plusy i minusy?

Odpalasz gry z dysku twardego dzi臋ki czemu oszcz臋dzasz laser, dane wczytuj膮 si臋 szybciej, nie musisz rusza膰 dupy z kanapy, aby zmieni膰/wyj膮膰 p艂yt臋 ;)

Z minus贸w (co w danej chwili brzmi dosy膰 艣miesznie) to brak dost臋pu do PlayStation Network.

pzdr,
dex
--
barteq.wordpress.com

Data: 2011-05-15 07:27:11
Autor: BAREK
Przerobiona PS3 - pytania laika

Z minus贸w (co w danej chwili brzmi dosy膰 艣miesznie) to brak dost臋pu do
PlayStation Network.
Czyli je艣li zasadniczo konsola mia艂a by s艂u偶y膰 do gry w sieci i nawet zakupu gier online, to nie mo偶e by膰 przerobiona? :-)
Taki proces da si臋 cofn膮膰?

--
Barek
barek[]plusnet pl

Data: 2011-05-15 09:12:18
Autor: Arkady
W dniu 2011-05-15 07:27, BAREK pisze:

[...]

Chlopie zmien grupe tu same frajerstwo siedzi.

Data: 2011-05-15 10:18:38
Autor: BAREK
W dniu 2011-05-15 09:12, Arkady pisze:
[...]

?
leszczem to tymczasem sam jestem...
Chc臋 kupi膰 PS3
Czy jak kupi臋 takow膮 przerobion膮, to ju偶 na zawsze odetn臋 si臋 od PS Network?
Chce kupi膰 zestaw z grami i dodatkami Pady, Move etc. Zestaw jest przerobiony;
-nie b臋de ukrywa艂, 偶e mam du偶膮 ochot臋 na gr臋 w sieci,ale to pewnie b臋dzie mniej ni偶 po艂owa u偶ywania PS3,
-poza tym PS3 ma s艂u偶y膰 jako odtwarzacz DVD/Blue Ray i do odtwarzania multimedi贸w z sieci LAN udost臋pnionych i z internetu,
-przegl膮danie WWW na TV

Pod tym kontem chc臋 zrozumie膰 w czym rzecz z przerabianiem PS3

--
Barek
barek[]plusnet pl

Data: 2011-05-15 10:56:22
Autor: Arkady
W dniu 2011-05-15 10:18, BAREK pisze:
[...]

Nie trzeba nic przerabiac poprostu wgrywasz oprogramowanie CFW i juz, PSN nie dziala od dobrych kilku dni i kiedy ruszy nie wiadomo.

Konsola z softem 3.60 i powyzej jest jak narazie bezuzyteczna do edukacji.
na przyszlosc zerknij na LAKI tu sie niczego nie dowiesz, jak napisalem same frajerstwo co nadstawia dupsko SONY.

Data: 2011-05-15 11:56:56
Autor: Barteq (s.z.t.o.)
W dniu 2011-05-15 10:56, Arkady pisze:
na przyszlosc zerknij na LAKI tu sie niczego nie dowiesz

LAKI?

jak napisalem
same frajerstwo co nadstawia dupsko SONY.

Og贸lnie to wog贸le ma艂o kto jeszcze tu siedzi.

pzdr,
dex
--
barteq.wordpress.com

Data: 2011-05-15 12:55:28
Autor: BAREK
Przerobiona PS3 - pytania laika

Og贸lnie to wog贸le ma艂o kto jeszcze tu siedzi.

To gdzie szuka膰 informacji/wsparcia w temacie PS3?

--
Barek
barek[]plusnet pl

Data: 2011-05-15 13:10:00
Autor: Arkady
W dniu 2011-05-15 12:55, BAREK pisze:

Og贸lnie to wog贸le ma艂o kto jeszcze tu siedzi.

To gdzie szuka膰 informacji/wsparcia w temacie PS3?

pzreciez napisalem LAKI  zapytaj wojka google

Data: 2011-05-15 15:07:20
Autor: BAREK
Przerobiona PS3 - pytania laika
Za艂贸偶my, 偶e kupuj臋 konsole u偶ywan膮 i tam na dysku s膮 ju偶 gry kupione przez PS network, to czy one s膮 do konsoli jako艣 przypisane, do u偶ytkownika, czy do jakiego艣 konta?
Chodzi o to, 偶e zak艂adaj膮c, 偶e kupuje konsole z grami, to czy potem legalnie ich mog臋 u偶ywa膰 i czy jakiego艣 pi臋knego dnia mi one nie znikn膮 albo nie przestan膮 dzia艂a膰?

--
Barek
barek[]plusnet pl

Data: 2011-05-15 16:45:08
Autor: Arkady
W dniu 2011-05-15 15:07, BAREK pisze:
[...]

Do konta i konsoli, mowilem ci zmien grupe tam juz wszystko masz opisane.

Data: 2011-05-16 08:54:44
Autor: Mirek Ptak
Przerobiona PS3 - pytania laika
Dnia 2011-05-15 09:12,  *Arkady* napisa, a mnie co podkusi硂, 縠by odpisa:

Chlopie zmien grupe tu same frajerstwo siedzi.

Co mi tu zakarmem zalatuje - no i racja, wobec czego wracaj do wora trollu, bo tylko trolle zmieniaj adres, 縠by wyskoczy komu z KF.

--
Mirek Ptak
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2011-05-15 12:01:41
Autor: Barteq (s.z.t.o.)
[...]

No nie mo偶e.

Taki proces da si臋 cofn膮膰?

Szczerze m贸wi膮c, to nie wiem, bo si臋 w to nie bawi艂em. Kiedy艣 to by艂a chyba tylko kwestia wpi臋cia dongle'a USB (tj. po jego wyj臋ciu konsola powraca艂a do "normalnego" stanu).

pzdr,
dex
--
barteq.wordpress.com

Data: 2011-05-15 00:44:16
Autor: SirMike
On 2011-05-14 21:31, BAREK wrote:
Dobry wiecz贸r,

Przerobiona konsola PS3;
Jakie s膮 tego plusy i minusy?
Mo偶e pod poj臋ciem przerobienia mog膮 si臋 kry膰 r贸偶ne dzia艂ania?

Z minus贸w to g艂贸wnie taki, 偶e w艂a艣nie trafi艂e艣 do mojego KF'a ;)

--
SirMike
http://dubscore.pl

Przerobiona PS3 - pytania laika