Przerobiona PS3 - pytania laika

Data: 2011-05-14 22:12:27
Autor: Barteq (s.z.t.o.)
Przerobiona PS3 - pytania laika
W dniu 2011-05-14 21:31, BAREK pisze:
Dobry wieczór,

Przerobiona konsola PS3;
Jakie sÄ… tego plusy i minusy?

Odpalasz gry z dysku twardego dzięki czemu oszczędzasz laser, dane wczytują się szybciej, nie musisz ruszać dupy z kanapy, aby zmienić/wyjąć płytę ;)

Z minusów (co w danej chwili brzmi dosyć śmiesznie) to brak dostępu do PlayStation Network.

pzdr,
dex
--
barteq.wordpress.com

Data: 2011-05-15 07:27:11
Autor: BAREK
Przerobiona PS3 - pytania laika

Z minusów (co w danej chwili brzmi dosyć śmiesznie) to brak dostępu do
PlayStation Network.
Czyli jeśli zasadniczo konsola miała by służyć do gry w sieci i nawet zakupu gier online, to nie może być przerobiona? :-)
Taki proces da się cofnąć?

--
Barek
barek[]plusnet pl

Data: 2011-05-15 09:12:18
Autor: Arkady
W dniu 2011-05-15 07:27, BAREK pisze:

[...]

Chlopie zmien grupe tu same frajerstwo siedzi.

Data: 2011-05-15 10:18:38
Autor: BAREK
W dniu 2011-05-15 09:12, Arkady pisze:
[...]

?
leszczem to tymczasem sam jestem...
Chcę kupić PS3
Czy jak kupię takową przerobioną, to już na zawsze odetnę się od PS Network?
Chce kupić zestaw z grami i dodatkami Pady, Move etc. Zestaw jest przerobiony;
-nie będe ukrywał, że mam dużą ochotę na grę w sieci,ale to pewnie będzie mniej niż połowa używania PS3,
-poza tym PS3 ma służyć jako odtwarzacz DVD/Blue Ray i do odtwarzania multimediów z sieci LAN udostępnionych i z internetu,
-przeglÄ…danie WWW na TV

Pod tym kontem chcę zrozumieć w czym rzecz z przerabianiem PS3

--
Barek
barek[]plusnet pl

Data: 2011-05-15 10:56:22
Autor: Arkady
W dniu 2011-05-15 10:18, BAREK pisze:
[...]

Nie trzeba nic przerabiac poprostu wgrywasz oprogramowanie CFW i juz, PSN nie dziala od dobrych kilku dni i kiedy ruszy nie wiadomo.

Konsola z softem 3.60 i powyzej jest jak narazie bezuzyteczna do edukacji.
na przyszlosc zerknij na LAKI tu sie niczego nie dowiesz, jak napisalem same frajerstwo co nadstawia dupsko SONY.

Data: 2011-05-15 11:56:56
Autor: Barteq (s.z.t.o.)
W dniu 2011-05-15 10:56, Arkady pisze:
na przyszlosc zerknij na LAKI tu sie niczego nie dowiesz

LAKI?

jak napisalem
same frajerstwo co nadstawia dupsko SONY.

Ogólnie to wogóle mało kto jeszcze tu siedzi.

pzdr,
dex
--
barteq.wordpress.com

Data: 2011-05-15 12:55:28
Autor: BAREK
Przerobiona PS3 - pytania laika

Ogólnie to wogóle mało kto jeszcze tu siedzi.

To gdzie szukać informacji/wsparcia w temacie PS3?

--
Barek
barek[]plusnet pl

Data: 2011-05-15 13:10:00
Autor: Arkady
W dniu 2011-05-15 12:55, BAREK pisze:

Ogólnie to wogóle mało kto jeszcze tu siedzi.

To gdzie szukać informacji/wsparcia w temacie PS3?

pzreciez napisalem LAKI  zapytaj wojka google

Data: 2011-05-15 15:07:20
Autor: BAREK
Przerobiona PS3 - pytania laika
Załóżmy, że kupuję konsole używaną i tam na dysku są już gry kupione przez PS network, to czy one są do konsoli jakoś przypisane, do użytkownika, czy do jakiegoś konta?
Chodzi o to, że zakładając, że kupuje konsole z grami, to czy potem legalnie ich mogę używać i czy jakiegoś pięknego dnia mi one nie znikną albo nie przestaną działać?

--
Barek
barek[]plusnet pl

Data: 2011-05-15 16:45:08
Autor: Arkady
W dniu 2011-05-15 15:07, BAREK pisze:
Załóżmy, że kupuję konsole używaną i tam na dysku są już gry kupione
przez PS network, to czy one sÄ… do konsoli jakoÅ› przypisane, do
użytkownika, czy do jakiegoś konta?
Chodzi o to, że zakładając, że kupuje konsole z grami, to czy potem
legalnie ich mogę używać i czy jakiegoś pięknego dnia mi one nie znikną
albo nie przestaną działać?

Do konta i konsoli, mowilem ci zmien grupe tam juz wszystko masz opisane.

Data: 2011-05-16 08:54:44
Autor: Mirek Ptak
Przerobiona PS3 - pytania laika
Dnia 2011-05-15 09:12,  *Arkady* napisa³, a mnie co¶ podkusi³o, ¿eby odpisaæ:

Chlopie zmien grupe tu same frajerstwo siedzi.

Co¶ mi tu zakarmem zalatuje - no i racja, wobec czego wracaj do wora trollu, bo tylko trolle zmieniaj± adres, ¿eby wyskoczyæ komu¶ z KF.

--
Mirek Ptak
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2011-05-15 12:01:41
Autor: Barteq (s.z.t.o.)
[...]

No nie może.

Taki proces da się cofnąć?

Szczerze mówiąc, to nie wiem, bo się w to nie bawiłem. Kiedyś to była chyba tylko kwestia wpięcia dongle'a USB (tj. po jego wyjęciu konsola powracała do "normalnego" stanu).

pzdr,
dex
--
barteq.wordpress.com