Data: 2011-09-30 12:02:15 | |
Autor: Mikolaj Jopczynski, Tychy Online | |
Przeróbka dowolnego samochodu na VAN | |
W dniu 2011-09-30 10:52, Marek pisze:
Witam Ja mam za soba przerobke una 1.4 fajer (5d) i escorta combi na ciezarowki. W przypadku fiaciora udalo mi sie dostac kratke, ale niestety byla do wersji 3d, wiec troche katownikow, szlifierki, wiertary - dniowka i voila. W przypadku escorta nie bylem w stanie w rozsadnych piniondzach znalezc, wiec kupilem 2 plyty osb, wyzynarke i dawaj. W kazdym z przypadkow kluczowym i bardzo pomocnym okazal sie punkt mocowania siedzen do samochodu - zarowno w essim i fiaciorze tam jest oparte i zamocowane mocowanie kratki (gora do uchwytow nad drzwiami). W essim mam plaska totalnie podloge, bo dziure z kanapy wypelnilem wlasnie podloga z osb oparta o pionowa przegrode grodziowa. Teraz tak - niektore stacje obslugi moga krecic nosem, ze przegroda jest z osb - dowiedz sie wczesniej czy beda krecic, jak tak - szukaj innej stacji - przejdzie ;) Co potrzebujesz formalnie: - zaswiadczenie oraz fv z warsztatu, ktory ma odpowiednie uprawnienia do zmiany "homologacji" pojazdu z osobowki na ciezarowke (zazwyczaj cos takiego kosztuje ~100 plnow) - wyprowasz z tylu wszystko, lacznie z pasami i ich mocowaniami - jedziesz na stacje, calosc okolo (oidp) 100-150 zl (dobrze zebys zalatwil sobie od razu nowe badania techniczne) - dostajesz pare kartek, ktore mowia o tym, ze masz ciezarowke (nie daj sobie wcisnac wazenia auta - nie jest to potrzebne) - z caloscia jedziesz na WK (ja to zalatwialem przed zarejestrowaniem furacza) i .... dostajesz adnotacje w DR albo (jak w moim przypadku) nowiutki DR z VAT-1, hakiem i gazem ;) czyli bajeczka ;) Tyle ;) Ufff M. |
|