Przeróbka karty na naklejkę

Data: 2018-06-20 19:45:03
Autor: radekp@konto.pl
Przeróbka karty na naklejkę
Uszkodziła mi się karta -- fizycznie.

Pomyślałem sobie, że przecież do płatności wystarcza chip, więc przerobię sobie
na naklejkę (to kredytówka, więc w bankomacie i tak nie używam).

Obciąłem koło chipa (najmniejsza odl. od chipa to ok. 5mm), no i niestety nie
działa :). Na krawędziach cięcia nie widzę jakiejś elektroniki, więc co może
być przyczyną. Antena jest wtopiona w cały plastik?

Data: 2018-06-20 20:16:20
Autor: PiteR
radekp@konto.pl pisze tak:

[...]

 Nom. Odciąłeś antenę.

https://hackaday.com/2014/08/23/disabling-tap-to-pay-debit-cards/

--
Piotrek

Let me see your war face.

Data: 2018-06-20 22:14:08
Autor: radekp@konto.pl
Przeróbka karty na naklejkę
Wed, 20 Jun 2018 20:16:20 +0100, w
<XnsA907CE38884FAPanElektronik@localhost.net>, PiteR <email@fauszywy.pl>
napisał(-a):

radekp@konto.pl pisze tak:

> [...]
> niestety nie działa :). Na krawędziach cięcia nie widzę jakiejś
> elektroniki, więc co może być przyczyną. Antena jest wtopiona w

Lipa. Przerobić się więc nie da -- trzeba więc nową.
Dzięki.

PS. Nie wiecie czy Getin wydaje naklejki dla kredytówek?

Data: 2018-06-22 23:08:58
Autor: radekp@konto.pl
Przeróbka karty na naklejkę
Thu, 21 Jun 2018 06:43:01 -0700 (PDT), w
<2a5884d1-654b-452c-80e7-35fed47fb90e@googlegroups.com>, MK <macka@interia.pl>
napisał(-a):

W dniu czwartek, 21 czerwca 2018 09:20:56 UTC+2 użytkownik rad...@konto.pl napisał:
> Dzięki.

A może slyszales o czyms takim jak HCE, Google Pay lub Apple Pay :). Duzo lepsze od naklejek.

Patriotycznie popieram polskie rozwiązania :P

Na dodatek Google Pay jest niekompatybilne z moim telefonem, nie mam NFC, a
naklejka działa przy wyłączonym telefonie :)

Ale już wiem, że Getin wydaje naklejki i taką sobie zamówiłem.

Data: 2018-06-24 23:22:10
Autor: radekp@konto.pl
Przeróbka karty na naklejkę
Sat, 23 Jun 2018 01:25:46 -0700 (PDT), w
<11f77d47-d7f0-45f9-b4d6-37e0b7a8b95a@googlegroups.com>, Dawid Rutkowski
<drutkow1@wp.pl> napisał(-a):

W dniu piątek, 22 czerwca 2018 23:13:11 UTC+2 użytkownik rad...@konto.pl napisał: > Ale już wiem, że Getin wydaje naklejki i taką sobie zamówiłem.
O, to chyba przyjrzę się w końcu ich ofercie, choć wolałem trzymać się z daleka od klonów, choć idea pod postacią lion's juź mnie skusiła.
KK nadal są darmowe? A dodatkowe? I naklejki?

KK mam 100% darmową, dodatkowe nie wiem, wydanie naklejki 10zł (raz na kilka
lat przeżyję - tak mi obiecał konsultant).

Ciekawostka, że mają, myślałem, że tylko citek zrobił - brakuje mi tego, nadal mają, ale niestety wprowadzili opłaty.
A, a getout wydaje naklejki zarówno do KK visa jak i MC?

Chyba tak, bo pytali co chcę.

Citek daje tylko do MC - a jeśli brać z getoutu, to tylko visę.

Bo przewalutowanie 0%?

Ew. czas rzucić okiem na wschodni bank cukrownictwa, czyli tzw. noble ;>

Data: 2018-06-20 23:58:35
Autor: Olo
W dniu 2018-06-20 o 19:45, radekp@konto.pl pisze:
Antena jest wtopiona w cały plastik?

Obciąłeś cała antenę....

https://niebezpiecznik.pl/post/przeswietlona-zblizeniowa-karta-kredytowa-x-ray/

Olo

Data: 2018-06-24 23:23:52
Autor: radekp@konto.pl
Przeróbka karty na naklejkę
Sat, 23 Jun 2018 01:30:35 -0700 (PDT), w
<c80b1d66-9aa5-4d5b-8ca1-16b1ce35d2c2@googlegroups.com>, Dawid Rutkowski
<drutkow1@wp.pl> napisał(-a):

A w ogóle w jaki sposób uszkodziła się ta karta?

Postąpiłem z nią skrajnie nieodpowiedzialnie :))

Do korzystania z chipa w POSach wystarczy pół karty ;) - jedynie by chip dobrze ustawić w czytniku oraz mieć go potem za co wyciągnąć.

Miałem mniej, bo zabrałem się za modyfikację ;)

Np. lion's ma taką metalową wyciętą w kształt głowy lwa.
Jako metalowa nie ma oczywiście pikacza. Zresztą uszkodzony w jakikolwiek sposób plastik też zwykle przestanie pikaczować.

Przeróbka karty na naklejkę