Przeróbka na wygodniejszy ?

Data: 2009-04-13 15:43:19
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Przeróbka na wygodniejszy ?
Panie dooh, prezesie pl.rec.rowery z siedzibą w
<news:130a3ag2kpn44$.yzxgelhsawwf$.dlg40tude.net> przy ul....

Niestety nie stać mnie na nowy rower dlatego zastanawiałem się nad
zwiększeniem komfortu u siebie - głównie chodzi mi o pozycję na rowerze. Ze
względu na wzrost i nienajzdrowszy kręgosłup chciałbym jeżdzić bardziej
wyprostowany. Jest szansa na jakąś prostą przeróbkę która jakoś mi to
załatwi ? (zmiana kierownicy/mostka) - może jakieś gotowe rozwiązania ?

Zainteresuj się kierownicą typu "jaskółka krakowska" (gięta do tyłu),
krótszym mostkiem (masz stery a-head czy klasyczne? Na zdjęciu nie widzę
dobrze, ale obstawiam klasyczne), dla wygody (wątpliwej) możesz dorzucić
amortyzowaną sztycę (ba, nawet Ci mogę taką sprzedać. Wal na priv jak coś.
Ale szczerze nie polecam takiego rozwiązania).
Cudów jednak nie zrobisz - jeżeli w tej chwili "leżysz" na rowerze w czasie
jazdy to dużo pozycji nie podniesiesz.

Przeróbka na wygodniejszy ?