Przeróbka samochodu na elektryczny

Data: 2011-10-21 18:40:12
Autor: Agent
Przeróbka samochodu na elektryczny

Użytkownik "z" <zch280672@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j7s609$872$1inews.gazeta.pl...
Właśnie w telewizorni pokazywali Suzuki Swift przerobione na prąd.
Przeróbka 80 tys. Drogo ale w perspektywie użytkowania przez 10 lat może warto. Firma daje 2-letnią gwarancję i obiecuje min. 300 tys. km przebiegu. Może robi ktoś takie cuda taniej? :-)
Przymierzał się ktoś do takiej kalkulacji jak na tej stronie:
http://www.autocentrum.pl/benzyna-czy-diesel/

W Gdańsku mieszka człowiek który już od wielu lat zajmuje się przeróbka smaochodów na elektryczne i ma fioła na tym punkcie. Nie reklamuje się zbytnio bo chyba nie ma kasy, strona też zrobiona bardzo amatorsko i nawet nie wiem czy to ta właściwa http://www.samochodyelektryczne.pl/

Data: 2011-10-23 22:00:14
Autor: N1
W dniu 2011-10-21 18:40, Agent pisze:

[...]
Faktycznie ma fioła (cytat z jego strony o firmach robiących samochody elektryczne):
Taka firma powinna mieć "ZAŚWIADCZENIE o odbytym szkoleniu w mojej firmie w zakresie konwersji napędu samochodów na elektryczny".

Przeróbka samochodu na elektryczny