Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   Przerost formy nad treÅ›ciÄ…

Przerost formy nad treścią

Data: 2012-04-19 01:31:15
Autor: Staszek Sosenko
Przerost formy nad treścią
Hej.

Kumpel wrzucił na "Fejsa" swój onboard z Autochip Tuning Show - w zasadzie nic ciekawego, ale pokazuje IMO ciekawe zjawisko:

http://youtu.be/S0-J_MK_m1Y

Oto lekko zmodzona, przednionapędowa Integra Type-R wlecze się na zakrętach za Lancerem EVO (IX?) na slickach. Za to na prostych mistrz daje grubo w palnik i odlatuje ;) Jak się jednak okazuje nawet sporą stratę udało się koledze odrobić i pod koniec filmiku znajduje się w punkcie wyjścia.

<flejm mode> Kierowca pizda, czy może jednak nie zawsze AWD góruje? ;) </flejm mode>

Pozdro!

--
# Staszek Sosenko - Cesarsko-Królewskie Miasto Kraków #
# 4 kółka: '95 Nissan 100NX 2.0 GTI - DO SPRZEDANIA   #
# 2 kółka: '93 Suzuki GS 500                          #
# staszek <tumabyćmaÅ‚pa> sosenko <tumabyćkropka> pl   #

Data: 2012-04-19 07:59:53
Autor: Mirek Ptak
Przerost formy nad tre¶ci±
Dnia 2012-04-19 01:31,  *Staszek Sosenko* napisa³, a mnie co¶ podkusi³o, ¿eby odpisaæ:
Hej.

Kumpel wrzuci³ na "Fejsa" swój onboard z Autochip Tuning Show - w
zasadzie nic ciekawego, ale pokazuje IMO ciekawe zjawisko:

http://youtu.be/S0-J_MK_m1Y
[...]
Widaæ wyra¼nie, ¿e to EVO jedzie jak ³ajza. Daleko od optymalnej linii i hamowania z czapy

<flejm mode> Kierowca pizda, czy mo¿e jednak nie zawsze AWD góruje? ;)
</flejm mode>

To pierwsze :)

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak - Insignia '11 HB 2.0 CDTI, PMS edition
President Herbert *old* on board :)
kolczan( a t )dronet(kropek) p l
PMS+ PJ++ S* p+ M++ W++ P+:+ X++ L+ B++ M- Z++ T- W CB++

Data: 2012-04-19 08:41:00
Autor: Przemysław Czaja
Przerost formy nad treścią

Użytkownik "Staszek Sosenko" <

<flejm mode> Kierowca pizda, czy może jednak nie zawsze AWD góruje? ;) </flejm mode>

LOL! napisałeś to chyba złosliwie :) z kilometra widać, że ten kierownik nie ma pojęcia o zakrętach, no bo kto przy zdrowych zmysłach wchodzi w zakręt po ciasnej?

Data: 2012-04-19 09:06:34
Autor: LEPEK
Przerost formy nad treścią
W dniu 2012-04-19 01:31, Staszek Sosenko pisze:

<flejm mode> Kierowca pizda, czy może jednak nie zawsze AWD góruje? ;)
</flejm mode>

Zdecydowanie to pierwsze. Poznać choćby po włączaniu świateł stop po środku zakrętu ;)

Pozdr,
--
L E P E K    Pruszcz   GdaÅ„ski
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm
Corolla E11 4E-FE   sedan  '97
Avensis T22 1CD-FTV sedan  '01

Data: 2012-04-19 09:19:42
Autor: J.F.
Przerost formy nad treścią
Dnia Thu, 19 Apr 2012 01:31:15 +0200, Staszek Sosenko napisa³(a):
http://youtu.be/S0-J_MK_m1Y
Oto lekko zmodzona, przednionapêdowa Integra Type-R wlecze siê na zakrêtach za Lancerem EVO (IX?) na slickach. Za to na prostych mistrz daje grubo w palnik i odlatuje ;) Jak siê jednak okazuje nawet spor± stratê uda³o siê koledze odrobiæ i pod koniec filmiku znajduje siê w punkcie wyj¶cia.
<flejm mode> Kierowca pizda, czy mo¿e jednak nie zawsze AWD góruje? ;) </flejm mode>

A nagroda jaka byla ? Moze kierowca d*, moze nie ma wyscigowych ambicji, moze klocki oszczedza.
Ale odejscie jednak ma, warto bylo wydac pieniadze ;-)

Nie bardzo widze - czy on sobie spokojnie zwalnia przed zakretami, czy
predkosc maksymalna tego z tylu jednak wieksza ?

A warunki nie sa takie zeby wyzszosc AWD pokazac. Obaj jada rowno i
oponaami nie piszcza ;-) Za to jesli dobrze widze to w niektorych zakretach
nie byl zbyt stabilny.

J.

Data: 2012-04-19 10:39:52
Autor: Przemys³aw Czaja
Przerost formy nad tre¶ci±

U¿ytkownik "J.F." <


A nagroda jaka byla ?

Sraka

Data: 2012-04-19 10:43:59
Autor: yabba
Przerost formy nad treścią
Użytkownik "Staszek Sosenko" <szukaj@w.sigu.pl> napisał w wiadomości news:jmniqf$lo3$1inews.gazeta.pl...
Hej.

Kumpel wrzucił na "Fejsa" swój onboard z Autochip Tuning Show - w zasadzie nic ciekawego, ale pokazuje IMO ciekawe zjawisko:

http://youtu.be/S0-J_MK_m1Y

Oto lekko zmodzona, przednionapędowa Integra Type-R wlecze się na zakrętach za Lancerem EVO (IX?) na slickach. Za to na prostych mistrz daje grubo w palnik i odlatuje ;) Jak się jednak okazuje nawet sporą stratę udało się koledze odrobić i pod koniec filmiku znajduje się w punkcie wyjścia.

<flejm mode> Kierowca pizda, czy może jednak nie zawsze AWD góruje? ;) </flejm mode>



Czy ten z Evo wiedział, że bierze udział w wyścigu?

--
Pozdrawiam,

yabba

Data: 2012-04-19 10:57:01
Autor: Tomasz Pyra
Przerost formy nad tre¶ci±
On Thu, 19 Apr 2012 10:43:59 +0200, yabba wrote:


Czy ten z Evo wiedzia³, ¿e bierze udzia³ w wy¶cigu?

Mi to nie wygl±da na wy¶cig, a jaki¶ trackday grze zdarzaj± siê bardzo
ró¿ne rzeczy - zw³aszcza ¿e to jaki¶ Tuning Show, a fani tuningu zazwyczaj
czas spêdzaj± w sklepach i warsztatach, a nie trenuj±c za kierownic± :)

Inna sprawa ¿e na torze jest i tak sporo jeszcze wolniejszych pojadów.

Data: 2012-04-19 13:59:51
Autor: Marcin 'Yans' Bazarnik
Przerost formy nad tre¶ci±
On 2012-04-19 01:31, Staszek Sosenko wrote:
<flejm mode> Kierowca pizda, czy mo¿e jednak nie zawsze AWD góruje? ;)
</flejm mode>

Kierowca. Na suchym asfalcie, przy tych prêdko¶ciah i mocach AWD jest zbêdne.

--
pozdrawiam,
Marcin 'Yans' Bazarnik

Data: 2012-04-19 13:11:37
Autor: kamil
Przerost formy nad tre¶ci±
On 19/04/2012 12:59, Marcin 'Yans' Bazarnik wrote:
On 2012-04-19 01:31, Staszek Sosenko wrote:
<flejm mode> Kierowca pizda, czy mo¿e jednak nie zawsze AWD góruje? ;)
</flejm mode>

Kierowca. Na suchym asfalcie, przy tych prêdko¶ciah i mocach AWD jest
zbêdne.

Mówisz, ¿e przy 300-360Km wystarczy spokojnie FWD? No prosze ciê.



--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2012-04-19 12:16:20
Autor: to
Przerost formy nad tre¶ci±
begin kamil
Mówisz, że przy 300-360Km wystarczy spokojnie FWD? No prosze cię.

I to nawet bez szpery czyli 1WD! A jak się wyłączy ABS, to można zahamować na 4 metrach na śniegu.

--
"An intelligent man is sometimes forced to be drunk
 to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway

Data: 2012-04-19 13:27:15
Autor: kamil
Przerost formy nad tre¶ci±
On 19/04/2012 13:16, to wrote:
begin kamil

Mówisz, ¿e przy 300-360Km wystarczy spokojnie FWD? No prosze ciê.

I to nawet bez szpery czyli 1WD! A jak siê wy³±czy ABS, to mo¿na
zahamowaæ na 4 metrach na ¶niegu.


Ale tylko na slickach z wê¿a ogrodowego!

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2012-04-19 18:08:35
Autor: Marcin 'Yans' Bazarnik
Przerost formy nad tre¶ci±
On 2012-04-19 14:11, kamil wrote:
On 19/04/2012 12:59, Marcin 'Yans' Bazarnik wrote:
On 2012-04-19 01:31, Staszek Sosenko wrote:
<flejm mode> Kierowca pizda, czy mo¿e jednak nie zawsze AWD góruje? ;)
</flejm mode>

Kierowca. Na suchym asfalcie, przy tych prêdko¶ciah i mocach AWD jest
zbêdne.

Mówisz, ¿e przy 300-360Km wystarczy spokojnie FWD? No prosze ciê.

Zdajesz sobie sprawê, z tego jak dobr± trakcjê potrafi daæ slick ? Chyba niebardzo.

No i kto powiedzia³, ¿e koniecznie FWD ? Ja akurat domy¶lnie pisa³êm o RWD.

PS: Pamiêtaj, ¿e rozmawiamy o prêdko¶ciach ~70-250. Bez problemu napêd na jedn± o¶ wystarczy.

--
pozdrawiam,
Marcin 'Yans' Bazarnik

Data: 2012-04-19 18:21:53
Autor: Marcin 'Yans' Bazarnik
Przerost formy nad tre¶ci±
On 2012-04-19 18:08, Marcin 'Yans' Bazarnik wrote:
On 2012-04-19 14:11, kamil wrote:
On 19/04/2012 12:59, Marcin 'Yans' Bazarnik wrote:
On 2012-04-19 01:31, Staszek Sosenko wrote:
<flejm mode> Kierowca pizda, czy mo¿e jednak nie zawsze AWD góruje? ;)
</flejm mode>

Kierowca. Na suchym asfalcie, przy tych prêdko¶ciah i mocach AWD jest
zbêdne.

Mówisz, ¿e przy 300-360Km wystarczy spokojnie FWD? No prosze ciê.

Zdajesz sobie sprawê, z tego jak dobr± trakcjê potrafi daæ slick ? Chyba
niebardzo.

No i kto powiedzia³, ¿e koniecznie FWD ? Ja akurat domy¶lnie pisa³êm o RWD.

PS: Pamiêtaj, ¿e rozmawiamy o prêdko¶ciach ~70-250. Bez problemu napêd
na jedn± o¶ wystarczy.

Ponadto, patrz pan... 750KM, "tylko" RWD i najszybsze okr±¿enie na Nurburgring. Jak to mo¿liwe, przecie¿ bez AWD siê nie da...

Polecam zobaczyæ - bardzo ³adnie go¶æ jedzie :-)
http://www.youtube.com/watch?v=YPd0ATqvoJM

--
pozdrawiam,
Marcin 'Yans' Bazarnik

Data: 2012-04-20 10:50:20
Autor: kamil
Przerost formy nad tre¶ci±
On 19/04/2012 17:21, Marcin 'Yans' Bazarnik wrote:
On 2012-04-19 18:08, Marcin 'Yans' Bazarnik wrote:
On 2012-04-19 14:11, kamil wrote:
On 19/04/2012 12:59, Marcin 'Yans' Bazarnik wrote:
On 2012-04-19 01:31, Staszek Sosenko wrote:
<flejm mode> Kierowca pizda, czy mo¿e jednak nie zawsze AWD góruje? ;)
</flejm mode>

Kierowca. Na suchym asfalcie, przy tych prêdko¶ciah i mocach AWD jest
zbêdne.

Mówisz, ¿e przy 300-360Km wystarczy spokojnie FWD? No prosze ciê.

Zdajesz sobie sprawê, z tego jak dobr± trakcjê potrafi daæ slick ? Chyba
niebardzo.

No i kto powiedzia³, ¿e koniecznie FWD ? Ja akurat domy¶lnie pisa³êm o
RWD.

PS: Pamiêtaj, ¿e rozmawiamy o prêdko¶ciach ~70-250. Bez problemu napêd
na jedn± o¶ wystarczy.

Ponadto, patrz pan... 750KM, "tylko" RWD i najszybsze okr±¿enie na
Nurburgring. Jak to mo¿liwe, przecie¿ bez AWD siê nie da...

Polecam zobaczyæ - bardzo ³adnie go¶æ jedzie :-)
http://www.youtube.com/watch?v=YPd0ATqvoJM

Nie porównuj samochodu zbudowanego wy³±cznie po to, ¿eby przejechaæ Ring o 0.5 sekundy szybciej do seryjnych..




--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2012-04-20 14:44:54
Autor: Marcin 'Yans' Bazarnik
Przerost formy nad tre¶ci±
On 2012-04-20 11:50, kamil wrote:
On 19/04/2012 17:21, Marcin 'Yans' Bazarnik wrote:
On 2012-04-19 18:08, Marcin 'Yans' Bazarnik wrote:
On 2012-04-19 14:11, kamil wrote:
On 19/04/2012 12:59, Marcin 'Yans' Bazarnik wrote:
On 2012-04-19 01:31, Staszek Sosenko wrote:
<flejm mode> Kierowca pizda, czy mo¿e jednak nie zawsze AWD
góruje? ;)
</flejm mode>

Kierowca. Na suchym asfalcie, przy tych prêdko¶ciah i mocach AWD jest
zbêdne.

Mówisz, ¿e przy 300-360Km wystarczy spokojnie FWD? No prosze ciê.

Zdajesz sobie sprawê, z tego jak dobr± trakcjê potrafi daæ slick ? Chyba
niebardzo.

No i kto powiedzia³, ¿e koniecznie FWD ? Ja akurat domy¶lnie pisa³êm o
RWD.

PS: Pamiêtaj, ¿e rozmawiamy o prêdko¶ciach ~70-250. Bez problemu napêd
na jedn± o¶ wystarczy.

Ponadto, patrz pan... 750KM, "tylko" RWD i najszybsze okr±¿enie na
Nurburgring. Jak to mo¿liwe, przecie¿ bez AWD siê nie da...

Polecam zobaczyæ - bardzo ³adnie go¶æ jedzie :-)
http://www.youtube.com/watch?v=YPd0ATqvoJM

Nie porównuj samochodu zbudowanego wy³±cznie po to, ¿eby przejechaæ Ring
o 0.5 sekundy szybciej do seryjnych..

Ale jak on to zrobi³ ? Przecie¿ bez AWD siê nie da ?

We¼ dowolne BMW (nawet 335i ma ju¿ ponad 300KM), Porsche, Ferrari, Zondê, Astona Martina, Koenigsegga itp. Bez problemu maj± ponad 300, 400, 500KM i napêd na jedn± o¶. Dziwnym trafem bez problemu daj± radê w takich warunkach.

Czas najwy¿szy, aby¶ przesta³ opowiadaæ bzdury o konieczno¶ci posiadania AWD, które w tych warunkach jedynie pogarsza osi±gi.

--
pozdrawiam,
Marcin 'Yans' Bazarnik

Data: 2012-04-20 14:03:36
Autor: kamil
Przerost formy nad tre¶ci±
On 20/04/2012 13:44, Marcin 'Yans' Bazarnik wrote:

Nie porównuj samochodu zbudowanego wy³±cznie po to, ¿eby przejechaæ Ring
o 0.5 sekundy szybciej do seryjnych..

Ale jak on to zrobi³ ? Przecie¿ bez AWD siê nie da ?

We¼ dowolne BMW (nawet 335i ma ju¿ ponad 300KM), Porsche, Ferrari,
Zondê, Astona Martina, Koenigsegga itp. Bez problemu maj± ponad 300,
400, 500KM i napêd na jedn± o¶. Dziwnym trafem bez problemu daj± radê w
takich warunkach.

Czas najwy¿szy, aby¶ przesta³ opowiadaæ bzdury o konieczno¶ci posiadania
AWD, które w tych warunkach jedynie pogarsza osi±gi.


Zdaje siê, ¿e argument "AWD nie potrzeba" jest omawiany w kontek¶cie Integry z filmu rozpoczynaj±cego w±tek, a ty wyskakujesz z Astonem.


--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2012-04-20 21:39:25
Autor: Marcin 'Yans' Bazarnik
Przerost formy nad tre¶ci±
On 2012-04-20 15:03, kamil wrote:
On 20/04/2012 13:44, Marcin 'Yans' Bazarnik wrote:

Nie porównuj samochodu zbudowanego wy³±cznie po to, ¿eby przejechaæ Ring
o 0.5 sekundy szybciej do seryjnych..

Ale jak on to zrobi³ ? Przecie¿ bez AWD siê nie da ?

We¼ dowolne BMW (nawet 335i ma ju¿ ponad 300KM), Porsche, Ferrari,
Zondê, Astona Martina, Koenigsegga itp. Bez problemu maj± ponad 300,
400, 500KM i napêd na jedn± o¶. Dziwnym trafem bez problemu daj± radê w
takich warunkach.

Czas najwy¿szy, aby¶ przesta³ opowiadaæ bzdury o konieczno¶ci posiadania
AWD, które w tych warunkach jedynie pogarsza osi±gi.

Zdaje siê, ¿e argument "AWD nie potrzeba" jest omawiany w kontek¶cie
Integry z filmu rozpoczynaj±cego w±tek, a ty wyskakujesz z Astonem.

Przy mocach wolnnoss±cej integry i tych warunkach, spokojnie napêd na jedn± o¶ (fwd) wystarczy. Natomiast ogólnie napêd na jedn± o¶ (W£A¦CIW¡ O¦) wystarczy dla znacznie, znacznie wiêkszych mocy.

Jak ju¿ przy mocach jeste¶my, to wyja¶nij mi proszê sk±d w wolnoss±cej integrze 360KM o których piszesz ?

--
pozdrawiam,
Marcin 'Yans' Bazarnik

Data: 2012-04-20 15:11:39
Autor: Przemys³aw Czaja
Przerost formy nad tre¶ci±

U¿ytkownik "Marcin 'Yans' Bazarnik"

We¼ dowolne BMW (nawet 335i ma ju¿ ponad 300KM), Porsche, Ferrari, Zondê, Astona Martina, Koenigsegga itp. Bez problemu maj± ponad 300, 400, 500KM i napêd na jedn± o¶. Dziwnym trafem bez problemu daj± radê w takich warunkach.

Czas najwy¿szy, aby¶ przesta³ opowiadaæ bzdury o konieczno¶ci posiadania AWD, które w tych warunkach jedynie pogarsza osi±gi.

Zgadza siê, AWD mo¿e siê prowadziæ znacznie gorzej ni¿ auto pozbawione tego wynalazku, dlatego co bardziej przemy¶lane konstrukcje pozwalaj± na od³aczenie przodu.

Data: 2012-04-20 21:42:13
Autor: Marcin 'Yans' Bazarnik
Przerost formy nad tre¶ci±
On 2012-04-20 15:11, Przemys³aw Czaja wrote:

U¿ytkownik "Marcin 'Yans' Bazarnik"

We¼ dowolne BMW (nawet 335i ma ju¿ ponad 300KM), Porsche, Ferrari,
Zondê, Astona Martina, Koenigsegga itp. Bez problemu maj± ponad 300,
400, 500KM i napêd na jedn± o¶. Dziwnym trafem bez problemu daj± radê
w takich warunkach.

Czas najwy¿szy, aby¶ przesta³ opowiadaæ bzdury o konieczno¶ci
posiadania AWD, które w tych warunkach jedynie pogarsza osi±gi.

Zgadza siê, AWD mo¿e siê prowadziæ znacznie gorzej ni¿ auto pozbawione
tego wynalazku, dlatego co bardziej przemy¶lane konstrukcje pozwalaj± na
od³aczenie przodu.

Z ciekawo¶ci, które (o nadwoziu sedana/coupe) pozwalaj± zostawiæ napêd na ty³ ?

Subaru ogólnie, Lancery, Quattro w Audi ZTCW maj± sta³y,

--
pozdrawiam,
Marcin 'Yans' Bazarnik

Data: 2012-04-21 17:04:09
Autor: Przemys³aw Czaja
Przerost formy nad tre¶ci±

U¿ytkownik "Marcin 'Yans' Bazarnik"

Z ciekawo¶ci, które (o nadwoziu sedana/coupe) pozwalaj± zostawiæ napêd na ty³ ?

nie pamietam modelu auta, ale to chyba by³o jakie¶ ferrari a mo¿e lambo...chwila googlowania wyrzuci³a zaskakuj±ce wyniki


R32 and R33 (1989-1997) GTS4 Skyline
GT-R - 1989-2003
Nissan Stagea
A31 Cefiro
Infiniti G35x/Nissan Skyline (V35 & V36)
Infiniti M
Infiniti FX
Infiniti EX35

ponoæ te modele maj± od³±czany przedni napêd

Data: 2012-04-21 22:28:33
Autor: kamil
Przerost formy nad tre¶ci±
On 21/04/2012 16:04, Przemys³aw Czaja wrote:

U¿ytkownik "Marcin 'Yans' Bazarnik"

Z ciekawo¶ci, które (o nadwoziu sedana/coupe) pozwalaj± zostawiæ napêd
na ty³ ?

nie pamietam modelu auta, ale to chyba by³o jakie¶ ferrari a mo¿e
lambo...chwila googlowania wyrzuci³a zaskakuj±ce wyniki


R32 and R33 (1989-1997) GTS4 Skyline
GT-R - 1989-2003
Nissan Stagea
A31 Cefiro
Infiniti G35x/Nissan Skyline (V35 & V36)
Infiniti M
Infiniti FX
Infiniti EX35

ponoæ te modele maj± od³±czany przedni napêd

Pomyli³ ci siê sterowany komputerem centralny dyferencja³ z od³±czaniem napêdu. ;)




--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2012-04-19 14:06:04
Autor: Marcin 'Yans' Bazarnik
Przerost formy nad tre¶ci±
On 2012-04-19 13:59, Marcin 'Yans' Bazarnik wrote:
On 2012-04-19 01:31, Staszek Sosenko wrote:
<flejm mode> Kierowca pizda, czy mo¿e jednak nie zawsze AWD góruje? ;)
</flejm mode>

Kierowca. Na suchym asfalcie, przy tych prêdko¶ciah i mocach AWD jest
zbêdne.

Tak powinno siê jechaæ :-)

Mhmm E30 :-)
http://www.youtube.com/watch?v=ucfXQikfPcI&feature=related

M3
http://www.youtube.com/watch?v=T-WSv-rOojk&feature=related

Patrz±æ po mijacnych kierowcach, to nie bardzo maj± oni pojêcie jak jechaæ po torze.

--
pozdrawiam,
Marcin 'Yans' Bazarnik

Data: 2012-04-20 08:28:19
Autor: LEPEK
Przerost formy nad tre¶ci±
W dniu 2012-04-19 14:06, Marcin 'Yans' Bazarnik pisze:

M3
http://www.youtube.com/watch?v=T-WSv-rOojk&feature=related

Patrz±æ po mijacnych kierowcach, to nie bardzo maj± oni pojêcie jak
jechaæ po torze.

Albo puszczaj± to M3. Albo zawieszenie, silnik i opony im nie pozwalaj±. Albo wszystko na raz.
Chocia¿ 4:50 pan w bia³ej Integrze to siê chyba zagapi³ ;)

Pozdr,
--
L E P E K    Pruszcz   Gdañski
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm
Corolla E11 4E-FE   sedan  '97
Avensis T22 1CD-FTV sedan  '01

Data: 2012-04-20 10:48:38
Autor: kamil
Przerost formy nad tre¶ci±
On 20/04/2012 07:28, LEPEK wrote:
W dniu 2012-04-19 14:06, Marcin 'Yans' Bazarnik pisze:

M3
http://www.youtube.com/watch?v=T-WSv-rOojk&feature=related

Patrz±æ po mijacnych kierowcach, to nie bardzo maj± oni pojêcie jak
jechaæ po torze.

Albo puszczaj± to M3. Albo zawieszenie, silnik i opony im nie pozwalaj±.
Albo wszystko na raz.
Chocia¿ 4:50 pan w bia³ej Integrze to siê chyba zagapi³ ;)

Raczej jak ka¿dy track-day, ten w zasadach ma wyra¼nie napisane "¿adnych wy¶cigów, albo bêdzie zakaz wstepu", wiêc puszczaj± jad±cych szybciej.





--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2012-04-20 09:07:45
Autor: ArekM
Przerost formy nad treścią


<flejm mode> Kierowca pizda, czy może jednak nie zawsze AWD góruje? ;)
</flejm mode>


A to jest jakis wyścig, czy kolesie tak po prostu sobie kręca kółka po torze? :)

--
Pzdr! E90

Data: 2012-04-25 02:58:31
Autor: anacron
Przerost formy nad treścią
W dniu 2012-04-19 01:31, Staszek Sosenko pisze:
Hej.

Kumpel wrzucił na "Fejsa" swój onboard z Autochip Tuning Show - w
zasadzie nic ciekawego, ale pokazuje IMO ciekawe zjawisko:

http://youtu.be/S0-J_MK_m1Y

Oto lekko zmodzona, przednionapędowa Integra Type-R wlecze się na
zakrętach za Lancerem EVO (IX?) na slickach. Za to na prostych mistrz
daje grubo w palnik i odlatuje ;) Jak siÄ™ jednak okazuje nawet sporÄ…
stratę udało się koledze odrobić i pod koniec filmiku znajduje się w
punkcie wyjścia.

To moja babcia się wozi tym evo, wybacz jej jeszcze boi się zakrętów
trochę. :) A poważniej już, ja takich magików widuje na polskich
drogach, jadę sobie kulturalnie 100-120 i co i jakiś matoł w BWM mija
mnie jakbym stał w miejscu, a za chwile na zakręcie, ja muszę zwalniać,
bo ta pipa prawie siÄ™ tam zatrzymuje i przepycha to BMW.

Przerost formy nad treścią

Nowy film z video.banzaj.pl wiêcej »
Redmi 9A - recenzja bud¿etowego smartfona