Data: 2012-04-19 01:31:15 | |
Autor: Staszek Sosenko | |
Przerost formy nad treścią | |
Hej.
Kumpel wrzucił na "Fejsa" swój onboard z Autochip Tuning Show - w zasadzie nic ciekawego, ale pokazuje IMO ciekawe zjawisko: http://youtu.be/S0-J_MK_m1Y Oto lekko zmodzona, przednionapędowa Integra Type-R wlecze się na zakrętach za Lancerem EVO (IX?) na slickach. Za to na prostych mistrz daje grubo w palnik i odlatuje ;) Jak się jednak okazuje nawet sporą stratę udało się koledze odrobić i pod koniec filmiku znajduje się w punkcie wyjścia. <flejm mode> Kierowca pizda, czy może jednak nie zawsze AWD góruje? ;) </flejm mode> Pozdro! -- # Staszek Sosenko - Cesarsko-Królewskie Miasto Kraków # # 4 kółka: '95 Nissan 100NX 2.0 GTI - DO SPRZEDANIA # # 2 kółka: '93 Suzuki GS 500 # # staszek <tumabyćmałpa> sosenko <tumabyćkropka> pl # |
|
Data: 2012-04-19 07:59:53 | |
Autor: Mirek Ptak | |
Przerost formy nad tre¶ci± | |
Dnia 2012-04-19 01:31, *Staszek Sosenko* napisa³, a mnie co¶ podkusi³o, ¿eby odpisaæ:
Hej.[...] Widaæ wyra¼nie, ¿e to EVO jedzie jak ³ajza. Daleko od optymalnej linii i hamowania z czapy <flejm mode> Kierowca pizda, czy mo¿e jednak nie zawsze AWD góruje? ;) To pierwsze :) Pozdrawiam - Mirek -- Mirek Ptak - Insignia '11 HB 2.0 CDTI, PMS edition President Herbert *old* on board :) kolczan( a t )dronet(kropek) p l PMS+ PJ++ S* p+ M++ W++ P+:+ X++ L+ B++ M- Z++ T- W CB++ |
|
Data: 2012-04-19 08:41:00 | |
Autor: Przemysław Czaja | |
Przerost formy nad treścią | |
Użytkownik "Staszek Sosenko" < <flejm mode> Kierowca pizda, czy może jednak nie zawsze AWD góruje? ;) </flejm mode> LOL! napisałeś to chyba złosliwie :) z kilometra widać, że ten kierownik nie ma pojęcia o zakrętach, no bo kto przy zdrowych zmysłach wchodzi w zakręt po ciasnej? |
|
Data: 2012-04-19 09:06:34 | |
Autor: LEPEK | |
Przerost formy nad treścią | |
W dniu 2012-04-19 01:31, Staszek Sosenko pisze:
<flejm mode> Kierowca pizda, czy może jednak nie zawsze AWD góruje? ;) Zdecydowanie to pierwsze. Poznać choćby po włączaniu świateł stop po środku zakrętu ;) Pozdr, -- L E P E K Pruszcz Gdański no_spam/maupa/poczta/kropka/fm Corolla E11 4E-FE sedan '97 Avensis T22 1CD-FTV sedan '01 |
|
Data: 2012-04-19 09:19:42 | |
Autor: J.F. | |
Przerost formy nad treścią | |
Dnia Thu, 19 Apr 2012 01:31:15 +0200, Staszek Sosenko napisa³(a):
http://youtu.be/S0-J_MK_m1Y A nagroda jaka byla ? Moze kierowca d*, moze nie ma wyscigowych ambicji, moze klocki oszczedza. Ale odejscie jednak ma, warto bylo wydac pieniadze ;-) Nie bardzo widze - czy on sobie spokojnie zwalnia przed zakretami, czy predkosc maksymalna tego z tylu jednak wieksza ? A warunki nie sa takie zeby wyzszosc AWD pokazac. Obaj jada rowno i oponaami nie piszcza ;-) Za to jesli dobrze widze to w niektorych zakretach nie byl zbyt stabilny. J. |
|
Data: 2012-04-19 10:39:52 | |
Autor: Przemys³aw Czaja | |
Przerost formy nad tre¶ci± | |
U¿ytkownik "J.F." <
Sraka |
|
Data: 2012-04-19 10:43:59 | |
Autor: yabba | |
Przerost formy nad treścią | |
Użytkownik "Staszek Sosenko" <szukaj@w.sigu.pl> napisał w wiadomości news:jmniqf$lo3$1inews.gazeta.pl...
Hej. Czy ten z Evo wiedział, że bierze udział w wyścigu? -- Pozdrawiam, yabba |
|
Data: 2012-04-19 10:57:01 | |
Autor: Tomasz Pyra | |
Przerost formy nad tre¶ci± | |
On Thu, 19 Apr 2012 10:43:59 +0200, yabba wrote:
Czy ten z Evo wiedzia³, ¿e bierze udzia³ w wy¶cigu? Mi to nie wygl±da na wy¶cig, a jaki¶ trackday grze zdarzaj± siê bardzo ró¿ne rzeczy - zw³aszcza ¿e to jaki¶ Tuning Show, a fani tuningu zazwyczaj czas spêdzaj± w sklepach i warsztatach, a nie trenuj±c za kierownic± :) Inna sprawa ¿e na torze jest i tak sporo jeszcze wolniejszych pojadów. |
|
Data: 2012-04-19 13:59:51 | |
Autor: Marcin 'Yans' Bazarnik | |
Przerost formy nad tre¶ci± | |
On 2012-04-19 01:31, Staszek Sosenko wrote:
<flejm mode> Kierowca pizda, czy mo¿e jednak nie zawsze AWD góruje? ;) Kierowca. Na suchym asfalcie, przy tych prêdko¶ciah i mocach AWD jest zbêdne. -- pozdrawiam, Marcin 'Yans' Bazarnik |
|
Data: 2012-04-19 13:11:37 | |
Autor: kamil | |
Przerost formy nad tre¶ci± | |
On 19/04/2012 12:59, Marcin 'Yans' Bazarnik wrote:
On 2012-04-19 01:31, Staszek Sosenko wrote: Mówisz, ¿e przy 300-360Km wystarczy spokojnie FWD? No prosze ciê. -- Pozdrawiam, Kamil http://bynajmniej.net |
|
Data: 2012-04-19 12:16:20 | |
Autor: to | |
Przerost formy nad tre¶ci± | |
begin kamil
Mówisz, że przy 300-360Km wystarczy spokojnie FWD? No prosze cię. I to nawet bez szpery czyli 1WD! A jak się wyłączy ABS, to można zahamować na 4 metrach na śniegu. -- "An intelligent man is sometimes forced to be drunk to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway |
|
Data: 2012-04-19 13:27:15 | |
Autor: kamil | |
Przerost formy nad tre¶ci± | |
On 19/04/2012 13:16, to wrote:
begin kamil Ale tylko na slickach z wê¿a ogrodowego! -- Pozdrawiam, Kamil http://bynajmniej.net |
|
Data: 2012-04-19 18:08:35 | |
Autor: Marcin 'Yans' Bazarnik | |
Przerost formy nad tre¶ci± | |
On 2012-04-19 14:11, kamil wrote:
On 19/04/2012 12:59, Marcin 'Yans' Bazarnik wrote: Zdajesz sobie sprawê, z tego jak dobr± trakcjê potrafi daæ slick ? Chyba niebardzo. No i kto powiedzia³, ¿e koniecznie FWD ? Ja akurat domy¶lnie pisa³êm o RWD. PS: Pamiêtaj, ¿e rozmawiamy o prêdko¶ciach ~70-250. Bez problemu napêd na jedn± o¶ wystarczy. -- pozdrawiam, Marcin 'Yans' Bazarnik |
|
Data: 2012-04-19 18:21:53 | |
Autor: Marcin 'Yans' Bazarnik | |
Przerost formy nad tre¶ci± | |
On 2012-04-19 18:08, Marcin 'Yans' Bazarnik wrote:
On 2012-04-19 14:11, kamil wrote: Ponadto, patrz pan... 750KM, "tylko" RWD i najszybsze okr±¿enie na Nurburgring. Jak to mo¿liwe, przecie¿ bez AWD siê nie da... Polecam zobaczyæ - bardzo ³adnie go¶æ jedzie :-) http://www.youtube.com/watch?v=YPd0ATqvoJM -- pozdrawiam, Marcin 'Yans' Bazarnik |
|
Data: 2012-04-20 10:50:20 | |
Autor: kamil | |
Przerost formy nad tre¶ci± | |
On 19/04/2012 17:21, Marcin 'Yans' Bazarnik wrote:
On 2012-04-19 18:08, Marcin 'Yans' Bazarnik wrote: Nie porównuj samochodu zbudowanego wy³±cznie po to, ¿eby przejechaæ Ring o 0.5 sekundy szybciej do seryjnych.. -- Pozdrawiam, Kamil http://bynajmniej.net |
|
Data: 2012-04-20 14:44:54 | |
Autor: Marcin 'Yans' Bazarnik | |
Przerost formy nad tre¶ci± | |
On 2012-04-20 11:50, kamil wrote:
On 19/04/2012 17:21, Marcin 'Yans' Bazarnik wrote: Ale jak on to zrobi³ ? Przecie¿ bez AWD siê nie da ? We¼ dowolne BMW (nawet 335i ma ju¿ ponad 300KM), Porsche, Ferrari, Zondê, Astona Martina, Koenigsegga itp. Bez problemu maj± ponad 300, 400, 500KM i napêd na jedn± o¶. Dziwnym trafem bez problemu daj± radê w takich warunkach. Czas najwy¿szy, aby¶ przesta³ opowiadaæ bzdury o konieczno¶ci posiadania AWD, które w tych warunkach jedynie pogarsza osi±gi. -- pozdrawiam, Marcin 'Yans' Bazarnik |
|
Data: 2012-04-20 14:03:36 | |
Autor: kamil | |
Przerost formy nad tre¶ci± | |
On 20/04/2012 13:44, Marcin 'Yans' Bazarnik wrote:
Nie porównuj samochodu zbudowanego wy³±cznie po to, ¿eby przejechaæ Ring Zdaje siê, ¿e argument "AWD nie potrzeba" jest omawiany w kontek¶cie Integry z filmu rozpoczynaj±cego w±tek, a ty wyskakujesz z Astonem. -- Pozdrawiam, Kamil http://bynajmniej.net |
|
Data: 2012-04-20 21:39:25 | |
Autor: Marcin 'Yans' Bazarnik | |
Przerost formy nad tre¶ci± | |
On 2012-04-20 15:03, kamil wrote:
On 20/04/2012 13:44, Marcin 'Yans' Bazarnik wrote: Przy mocach wolnnoss±cej integry i tych warunkach, spokojnie napêd na jedn± o¶ (fwd) wystarczy. Natomiast ogólnie napêd na jedn± o¶ (W£A¦CIW¡ O¦) wystarczy dla znacznie, znacznie wiêkszych mocy. Jak ju¿ przy mocach jeste¶my, to wyja¶nij mi proszê sk±d w wolnoss±cej integrze 360KM o których piszesz ? -- pozdrawiam, Marcin 'Yans' Bazarnik |
|
Data: 2012-04-20 15:11:39 | |
Autor: Przemys³aw Czaja | |
Przerost formy nad tre¶ci± | |
U¿ytkownik "Marcin 'Yans' Bazarnik" We¼ dowolne BMW (nawet 335i ma ju¿ ponad 300KM), Porsche, Ferrari, Zondê, Astona Martina, Koenigsegga itp. Bez problemu maj± ponad 300, 400, 500KM i napêd na jedn± o¶. Dziwnym trafem bez problemu daj± radê w takich warunkach. Zgadza siê, AWD mo¿e siê prowadziæ znacznie gorzej ni¿ auto pozbawione tego wynalazku, dlatego co bardziej przemy¶lane konstrukcje pozwalaj± na od³aczenie przodu. |
|
Data: 2012-04-20 21:42:13 | |
Autor: Marcin 'Yans' Bazarnik | |
Przerost formy nad tre¶ci± | |
On 2012-04-20 15:11, Przemys³aw Czaja wrote:
Z ciekawo¶ci, które (o nadwoziu sedana/coupe) pozwalaj± zostawiæ napêd na ty³ ? Subaru ogólnie, Lancery, Quattro w Audi ZTCW maj± sta³y, -- pozdrawiam, Marcin 'Yans' Bazarnik |
|
Data: 2012-04-21 17:04:09 | |
Autor: Przemys³aw Czaja | |
Przerost formy nad tre¶ci± | |
U¿ytkownik "Marcin 'Yans' Bazarnik" Z ciekawo¶ci, które (o nadwoziu sedana/coupe) pozwalaj± zostawiæ napêd na ty³ ? nie pamietam modelu auta, ale to chyba by³o jakie¶ ferrari a mo¿e lambo...chwila googlowania wyrzuci³a zaskakuj±ce wyniki R32 and R33 (1989-1997) GTS4 Skyline GT-R - 1989-2003 Nissan Stagea A31 Cefiro Infiniti G35x/Nissan Skyline (V35 & V36) Infiniti M Infiniti FX Infiniti EX35 ponoæ te modele maj± od³±czany przedni napêd |
|
Data: 2012-04-21 22:28:33 | |
Autor: kamil | |
Przerost formy nad tre¶ci± | |
On 21/04/2012 16:04, Przemys³aw Czaja wrote:
Pomyli³ ci siê sterowany komputerem centralny dyferencja³ z od³±czaniem napêdu. ;) -- Pozdrawiam, Kamil http://bynajmniej.net |
|
Data: 2012-04-19 14:06:04 | |
Autor: Marcin 'Yans' Bazarnik | |
Przerost formy nad tre¶ci± | |
On 2012-04-19 13:59, Marcin 'Yans' Bazarnik wrote:
On 2012-04-19 01:31, Staszek Sosenko wrote: Tak powinno siê jechaæ :-) Mhmm E30 :-) http://www.youtube.com/watch?v=ucfXQikfPcI&feature=related M3 http://www.youtube.com/watch?v=T-WSv-rOojk&feature=related Patrz±æ po mijacnych kierowcach, to nie bardzo maj± oni pojêcie jak jechaæ po torze. -- pozdrawiam, Marcin 'Yans' Bazarnik |
|
Data: 2012-04-20 08:28:19 | |
Autor: LEPEK | |
Przerost formy nad tre¶ci± | |
W dniu 2012-04-19 14:06, Marcin 'Yans' Bazarnik pisze:
M3 Albo puszczaj± to M3. Albo zawieszenie, silnik i opony im nie pozwalaj±. Albo wszystko na raz. Chocia¿ 4:50 pan w bia³ej Integrze to siê chyba zagapi³ ;) Pozdr, -- L E P E K Pruszcz Gdañski no_spam/maupa/poczta/kropka/fm Corolla E11 4E-FE sedan '97 Avensis T22 1CD-FTV sedan '01 |
|
Data: 2012-04-20 10:48:38 | |
Autor: kamil | |
Przerost formy nad tre¶ci± | |
On 20/04/2012 07:28, LEPEK wrote:
W dniu 2012-04-19 14:06, Marcin 'Yans' Bazarnik pisze: Raczej jak ka¿dy track-day, ten w zasadach ma wyra¼nie napisane "¿adnych wy¶cigów, albo bêdzie zakaz wstepu", wiêc puszczaj± jad±cych szybciej. -- Pozdrawiam, Kamil http://bynajmniej.net |
|
Data: 2012-04-20 09:07:45 | |
Autor: ArekM | |
Przerost formy nad treścią | |
A to jest jakis wyścig, czy kolesie tak po prostu sobie kręca kółka po torze? :) -- Pzdr! E90 |
|
Data: 2012-04-25 02:58:31 | |
Autor: anacron | |
Przerost formy nad treścią | |
W dniu 2012-04-19 01:31, Staszek Sosenko pisze:
Hej. To moja babcia się wozi tym evo, wybacz jej jeszcze boi się zakrętów trochę. :) A poważniej już, ja takich magików widuje na polskich drogach, jadę sobie kulturalnie 100-120 i co i jakiś matoł w BWM mija mnie jakbym stał w miejscu, a za chwile na zakręcie, ja muszę zwalniać, bo ta pipa prawie się tam zatrzymuje i przepycha to BMW. |