Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   Przerost formy nad treścią

Przerost formy nad treścią

Data: 2012-04-19 13:59:51
Autor: Marcin 'Yans' Bazarnik
Przerost formy nad treścią
On 2012-04-19 01:31, Staszek Sosenko wrote:
<flejm mode> Kierowca pizda, czy może jednak nie zawsze AWD góruje? ;)
</flejm mode>

Kierowca. Na suchym asfalcie, przy tych prędkościah i mocach AWD jest zbędne.

--
pozdrawiam,
Marcin 'Yans' Bazarnik

Data: 2012-04-19 13:11:37
Autor: kamil
Przerost formy nad treścią
On 19/04/2012 12:59, Marcin 'Yans' Bazarnik wrote:
On 2012-04-19 01:31, Staszek Sosenko wrote:
<flejm mode> Kierowca pizda, czy może jednak nie zawsze AWD góruje? ;)
</flejm mode>

Kierowca. Na suchym asfalcie, przy tych prędkościah i mocach AWD jest
zbędne.

Mówisz, że przy 300-360Km wystarczy spokojnie FWD? No prosze cię.



--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2012-04-19 12:16:20
Autor: to
Przerost formy nad treścią
begin kamil
Mówisz, że przy 300-360Km wystarczy spokojnie FWD? No prosze cię.

I to nawet bez szpery czyli 1WD! A jak się wyłączy ABS, to można zahamować na 4 metrach na śniegu.

--
"An intelligent man is sometimes forced to be drunk
 to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway

Data: 2012-04-19 13:27:15
Autor: kamil
Przerost formy nad treścią
On 19/04/2012 13:16, to wrote:
begin kamil

Mówisz, że przy 300-360Km wystarczy spokojnie FWD? No prosze cię.

I to nawet bez szpery czyli 1WD! A jak się wyłączy ABS, to można
zahamować na 4 metrach na śniegu.


Ale tylko na slickach z węża ogrodowego!

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2012-04-19 18:08:35
Autor: Marcin 'Yans' Bazarnik
Przerost formy nad treścią
On 2012-04-19 14:11, kamil wrote:
On 19/04/2012 12:59, Marcin 'Yans' Bazarnik wrote:
On 2012-04-19 01:31, Staszek Sosenko wrote:
<flejm mode> Kierowca pizda, czy może jednak nie zawsze AWD góruje? ;)
</flejm mode>

Kierowca. Na suchym asfalcie, przy tych prędkościah i mocach AWD jest
zbędne.

Mówisz, że przy 300-360Km wystarczy spokojnie FWD? No prosze cię.

Zdajesz sobie sprawę, z tego jak dobrą trakcję potrafi dać slick ? Chyba niebardzo.

No i kto powiedział, że koniecznie FWD ? Ja akurat domyślnie pisałęm o RWD.

PS: Pamiętaj, że rozmawiamy o prędkościach ~70-250. Bez problemu napęd na jedną oś wystarczy.

--
pozdrawiam,
Marcin 'Yans' Bazarnik

Data: 2012-04-19 18:21:53
Autor: Marcin 'Yans' Bazarnik
Przerost formy nad treścią
On 2012-04-19 18:08, Marcin 'Yans' Bazarnik wrote:
On 2012-04-19 14:11, kamil wrote:
On 19/04/2012 12:59, Marcin 'Yans' Bazarnik wrote:
On 2012-04-19 01:31, Staszek Sosenko wrote:
<flejm mode> Kierowca pizda, czy może jednak nie zawsze AWD góruje? ;)
</flejm mode>

Kierowca. Na suchym asfalcie, przy tych prędkościah i mocach AWD jest
zbędne.

Mówisz, że przy 300-360Km wystarczy spokojnie FWD? No prosze cię.

Zdajesz sobie sprawę, z tego jak dobrą trakcję potrafi dać slick ? Chyba
niebardzo.

No i kto powiedział, że koniecznie FWD ? Ja akurat domyślnie pisałęm o RWD.

PS: Pamiętaj, że rozmawiamy o prędkościach ~70-250. Bez problemu napęd
na jedną oś wystarczy.

Ponadto, patrz pan... 750KM, "tylko" RWD i najszybsze okrążenie na Nurburgring. Jak to możliwe, przecież bez AWD się nie da...

Polecam zobaczyć - bardzo ładnie gość jedzie :-)
http://www.youtube.com/watch?v=YPd0ATqvoJM

--
pozdrawiam,
Marcin 'Yans' Bazarnik

Data: 2012-04-20 10:50:20
Autor: kamil
Przerost formy nad treścią
On 19/04/2012 17:21, Marcin 'Yans' Bazarnik wrote:
On 2012-04-19 18:08, Marcin 'Yans' Bazarnik wrote:
On 2012-04-19 14:11, kamil wrote:
On 19/04/2012 12:59, Marcin 'Yans' Bazarnik wrote:
On 2012-04-19 01:31, Staszek Sosenko wrote:
<flejm mode> Kierowca pizda, czy może jednak nie zawsze AWD góruje? ;)
</flejm mode>

Kierowca. Na suchym asfalcie, przy tych prędkościah i mocach AWD jest
zbędne.

Mówisz, że przy 300-360Km wystarczy spokojnie FWD? No prosze cię.

Zdajesz sobie sprawę, z tego jak dobrą trakcję potrafi dać slick ? Chyba
niebardzo.

No i kto powiedział, że koniecznie FWD ? Ja akurat domyślnie pisałęm o
RWD.

PS: Pamiętaj, że rozmawiamy o prędkościach ~70-250. Bez problemu napęd
na jedną oś wystarczy.

Ponadto, patrz pan... 750KM, "tylko" RWD i najszybsze okrążenie na
Nurburgring. Jak to możliwe, przecież bez AWD się nie da...

Polecam zobaczyć - bardzo ładnie gość jedzie :-)
http://www.youtube.com/watch?v=YPd0ATqvoJM

Nie porównuj samochodu zbudowanego wyłącznie po to, żeby przejechać Ring o 0.5 sekundy szybciej do seryjnych..




--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2012-04-20 14:44:54
Autor: Marcin 'Yans' Bazarnik
Przerost formy nad treścią
On 2012-04-20 11:50, kamil wrote:
On 19/04/2012 17:21, Marcin 'Yans' Bazarnik wrote:
On 2012-04-19 18:08, Marcin 'Yans' Bazarnik wrote:
On 2012-04-19 14:11, kamil wrote:
On 19/04/2012 12:59, Marcin 'Yans' Bazarnik wrote:
On 2012-04-19 01:31, Staszek Sosenko wrote:
<flejm mode> Kierowca pizda, czy może jednak nie zawsze AWD
góruje? ;)
</flejm mode>

Kierowca. Na suchym asfalcie, przy tych prędkościah i mocach AWD jest
zbędne.

Mówisz, że przy 300-360Km wystarczy spokojnie FWD? No prosze cię.

Zdajesz sobie sprawę, z tego jak dobrą trakcję potrafi dać slick ? Chyba
niebardzo.

No i kto powiedział, że koniecznie FWD ? Ja akurat domyślnie pisałęm o
RWD.

PS: Pamiętaj, że rozmawiamy o prędkościach ~70-250. Bez problemu napęd
na jedną oś wystarczy.

Ponadto, patrz pan... 750KM, "tylko" RWD i najszybsze okrążenie na
Nurburgring. Jak to możliwe, przecież bez AWD się nie da...

Polecam zobaczyć - bardzo ładnie gość jedzie :-)
http://www.youtube.com/watch?v=YPd0ATqvoJM

Nie porównuj samochodu zbudowanego wyłącznie po to, żeby przejechać Ring
o 0.5 sekundy szybciej do seryjnych..

Ale jak on to zrobił ? Przecież bez AWD się nie da ?

Weź dowolne BMW (nawet 335i ma już ponad 300KM), Porsche, Ferrari, Zondę, Astona Martina, Koenigsegga itp. Bez problemu mają ponad 300, 400, 500KM i napęd na jedną oś. Dziwnym trafem bez problemu dają radę w takich warunkach.

Czas najwyższy, abyś przestał opowiadać bzdury o konieczności posiadania AWD, które w tych warunkach jedynie pogarsza osiągi.

--
pozdrawiam,
Marcin 'Yans' Bazarnik

Data: 2012-04-20 14:03:36
Autor: kamil
Przerost formy nad treścią
On 20/04/2012 13:44, Marcin 'Yans' Bazarnik wrote:

Nie porównuj samochodu zbudowanego wyłącznie po to, żeby przejechać Ring
o 0.5 sekundy szybciej do seryjnych..

Ale jak on to zrobił ? Przecież bez AWD się nie da ?

Weź dowolne BMW (nawet 335i ma już ponad 300KM), Porsche, Ferrari,
Zondę, Astona Martina, Koenigsegga itp. Bez problemu mają ponad 300,
400, 500KM i napęd na jedną oś. Dziwnym trafem bez problemu dają radę w
takich warunkach.

Czas najwyższy, abyś przestał opowiadać bzdury o konieczności posiadania
AWD, które w tych warunkach jedynie pogarsza osiągi.


Zdaje się, że argument "AWD nie potrzeba" jest omawiany w kontekście Integry z filmu rozpoczynającego wątek, a ty wyskakujesz z Astonem.


--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2012-04-20 21:39:25
Autor: Marcin 'Yans' Bazarnik
Przerost formy nad treścią
On 2012-04-20 15:03, kamil wrote:
On 20/04/2012 13:44, Marcin 'Yans' Bazarnik wrote:

Nie porównuj samochodu zbudowanego wyłącznie po to, żeby przejechać Ring
o 0.5 sekundy szybciej do seryjnych..

Ale jak on to zrobił ? Przecież bez AWD się nie da ?

Weź dowolne BMW (nawet 335i ma już ponad 300KM), Porsche, Ferrari,
Zondę, Astona Martina, Koenigsegga itp. Bez problemu mają ponad 300,
400, 500KM i napęd na jedną oś. Dziwnym trafem bez problemu dają radę w
takich warunkach.

Czas najwyższy, abyś przestał opowiadać bzdury o konieczności posiadania
AWD, które w tych warunkach jedynie pogarsza osiągi.

Zdaje się, że argument "AWD nie potrzeba" jest omawiany w kontekście
Integry z filmu rozpoczynającego wątek, a ty wyskakujesz z Astonem.

Przy mocach wolnnossącej integry i tych warunkach, spokojnie napęd na jedną oś (fwd) wystarczy. Natomiast ogólnie napęd na jedną oś (WŁAŚCIWĄ OŚ) wystarczy dla znacznie, znacznie większych mocy.

Jak już przy mocach jesteśmy, to wyjaśnij mi proszę skąd w wolnossącej integrze 360KM o których piszesz ?

--
pozdrawiam,
Marcin 'Yans' Bazarnik

Data: 2012-04-20 15:11:39
Autor: Przemysław Czaja
Przerost formy nad treścią

Użytkownik "Marcin 'Yans' Bazarnik"

Weź dowolne BMW (nawet 335i ma już ponad 300KM), Porsche, Ferrari, Zondę, Astona Martina, Koenigsegga itp. Bez problemu mają ponad 300, 400, 500KM i napęd na jedną oś. Dziwnym trafem bez problemu dają radę w takich warunkach.

Czas najwyższy, abyś przestał opowiadać bzdury o konieczności posiadania AWD, które w tych warunkach jedynie pogarsza osiągi.

Zgadza się, AWD może się prowadzić znacznie gorzej niż auto pozbawione tego wynalazku, dlatego co bardziej przemyślane konstrukcje pozwalają na odłaczenie przodu.

Data: 2012-04-20 21:42:13
Autor: Marcin 'Yans' Bazarnik
Przerost formy nad treścią
On 2012-04-20 15:11, Przemysław Czaja wrote:

Użytkownik "Marcin 'Yans' Bazarnik"

Weź dowolne BMW (nawet 335i ma już ponad 300KM), Porsche, Ferrari,
Zondę, Astona Martina, Koenigsegga itp. Bez problemu mają ponad 300,
400, 500KM i napęd na jedną oś. Dziwnym trafem bez problemu dają radę
w takich warunkach.

Czas najwyższy, abyś przestał opowiadać bzdury o konieczności
posiadania AWD, które w tych warunkach jedynie pogarsza osiągi.

Zgadza się, AWD może się prowadzić znacznie gorzej niż auto pozbawione
tego wynalazku, dlatego co bardziej przemyślane konstrukcje pozwalają na
odłaczenie przodu.

Z ciekawości, które (o nadwoziu sedana/coupe) pozwalają zostawić napęd na tył ?

Subaru ogólnie, Lancery, Quattro w Audi ZTCW mają stały,

--
pozdrawiam,
Marcin 'Yans' Bazarnik

Data: 2012-04-21 17:04:09
Autor: Przemysław Czaja
Przerost formy nad treścią

Użytkownik "Marcin 'Yans' Bazarnik"

Z ciekawości, które (o nadwoziu sedana/coupe) pozwalają zostawić napęd na tył ?

nie pamietam modelu auta, ale to chyba było jakieś ferrari a może lambo...chwila googlowania wyrzuciła zaskakujące wyniki


R32 and R33 (1989-1997) GTS4 Skyline
GT-R - 1989-2003
Nissan Stagea
A31 Cefiro
Infiniti G35x/Nissan Skyline (V35 & V36)
Infiniti M
Infiniti FX
Infiniti EX35

ponoć te modele mają odłączany przedni napęd

Data: 2012-04-21 22:28:33
Autor: kamil
Przerost formy nad treścią
On 21/04/2012 16:04, Przemysław Czaja wrote:

Użytkownik "Marcin 'Yans' Bazarnik"

Z ciekawości, które (o nadwoziu sedana/coupe) pozwalają zostawić napęd
na tył ?

nie pamietam modelu auta, ale to chyba było jakieś ferrari a może
lambo...chwila googlowania wyrzuciła zaskakujące wyniki


R32 and R33 (1989-1997) GTS4 Skyline
GT-R - 1989-2003
Nissan Stagea
A31 Cefiro
Infiniti G35x/Nissan Skyline (V35 & V36)
Infiniti M
Infiniti FX
Infiniti EX35

ponoć te modele mają odłączany przedni napęd

Pomylił ci się sterowany komputerem centralny dyferencjał z odłączaniem napędu. ;)




--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2012-04-19 14:06:04
Autor: Marcin 'Yans' Bazarnik
Przerost formy nad treścią
On 2012-04-19 13:59, Marcin 'Yans' Bazarnik wrote:
On 2012-04-19 01:31, Staszek Sosenko wrote:
<flejm mode> Kierowca pizda, czy może jednak nie zawsze AWD góruje? ;)
</flejm mode>

Kierowca. Na suchym asfalcie, przy tych prędkościah i mocach AWD jest
zbędne.

Tak powinno się jechać :-)

Mhmm E30 :-)
http://www.youtube.com/watch?v=ucfXQikfPcI&feature=related

M3
http://www.youtube.com/watch?v=T-WSv-rOojk&feature=related

Patrząć po mijacnych kierowcach, to nie bardzo mają oni pojęcie jak jechać po torze.

--
pozdrawiam,
Marcin 'Yans' Bazarnik

Data: 2012-04-20 08:28:19
Autor: LEPEK
Przerost formy nad treścią
W dniu 2012-04-19 14:06, Marcin 'Yans' Bazarnik pisze:

M3
http://www.youtube.com/watch?v=T-WSv-rOojk&feature=related

Patrząć po mijacnych kierowcach, to nie bardzo mają oni pojęcie jak
jechać po torze.

Albo puszczają to M3. Albo zawieszenie, silnik i opony im nie pozwalają. Albo wszystko na raz.
Chociaż 4:50 pan w białej Integrze to się chyba zagapił ;)

Pozdr,
--
L E P E K    Pruszcz   Gdański
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm
Corolla E11 4E-FE   sedan  '97
Avensis T22 1CD-FTV sedan  '01

Data: 2012-04-20 10:48:38
Autor: kamil
Przerost formy nad treścią
On 20/04/2012 07:28, LEPEK wrote:
W dniu 2012-04-19 14:06, Marcin 'Yans' Bazarnik pisze:

M3
http://www.youtube.com/watch?v=T-WSv-rOojk&feature=related

Patrząć po mijacnych kierowcach, to nie bardzo mają oni pojęcie jak
jechać po torze.

Albo puszczają to M3. Albo zawieszenie, silnik i opony im nie pozwalają.
Albo wszystko na raz.
Chociaż 4:50 pan w białej Integrze to się chyba zagapił ;)

Raczej jak każdy track-day, ten w zasadach ma wyraźnie napisane "żadnych wyścigów, albo będzie zakaz wstepu", więc puszczają jadących szybciej.





--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Przerost formy nad treścią

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona