Data: 2012-04-19 13:59:51 | |
Autor: Marcin 'Yans' Bazarnik | |
Przerost formy nad treścią | |
On 2012-04-19 01:31, Staszek Sosenko wrote:
<flejm mode> Kierowca pizda, czy może jednak nie zawsze AWD góruje? ;) Kierowca. Na suchym asfalcie, przy tych prędkościah i mocach AWD jest zbędne. -- pozdrawiam, Marcin 'Yans' Bazarnik |
|
Data: 2012-04-19 13:11:37 | |
Autor: kamil | |
Przerost formy nad treścią | |
On 19/04/2012 12:59, Marcin 'Yans' Bazarnik wrote:
On 2012-04-19 01:31, Staszek Sosenko wrote: Mówisz, że przy 300-360Km wystarczy spokojnie FWD? No prosze cię. -- Pozdrawiam, Kamil http://bynajmniej.net |
|
Data: 2012-04-19 12:16:20 | |
Autor: to | |
Przerost formy nad treścią | |
begin kamil
MĂłwisz, Ĺźe przy 300-360Km wystarczy spokojnie FWD? No prosze ciÄ. I to nawet bez szpery czyli 1WD! A jak siÄ wyĹÄ czy ABS, to moĹźna zahamowaÄ na 4 metrach na Ĺniegu. -- "An intelligent man is sometimes forced to be drunk to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway |
|
Data: 2012-04-19 13:27:15 | |
Autor: kamil | |
Przerost formy nad treścią | |
On 19/04/2012 13:16, to wrote:
begin kamil Ale tylko na slickach z węża ogrodowego! -- Pozdrawiam, Kamil http://bynajmniej.net |
|
Data: 2012-04-19 18:08:35 | |
Autor: Marcin 'Yans' Bazarnik | |
Przerost formy nad treścią | |
On 2012-04-19 14:11, kamil wrote:
On 19/04/2012 12:59, Marcin 'Yans' Bazarnik wrote: Zdajesz sobie sprawę, z tego jak dobrą trakcję potrafi dać slick ? Chyba niebardzo. No i kto powiedział, że koniecznie FWD ? Ja akurat domyślnie pisałęm o RWD. PS: Pamiętaj, że rozmawiamy o prędkościach ~70-250. Bez problemu napęd na jedną oś wystarczy. -- pozdrawiam, Marcin 'Yans' Bazarnik |
|
Data: 2012-04-19 18:21:53 | |
Autor: Marcin 'Yans' Bazarnik | |
Przerost formy nad treścią | |
On 2012-04-19 18:08, Marcin 'Yans' Bazarnik wrote:
On 2012-04-19 14:11, kamil wrote: Ponadto, patrz pan... 750KM, "tylko" RWD i najszybsze okrążenie na Nurburgring. Jak to możliwe, przecież bez AWD się nie da... Polecam zobaczyć - bardzo ładnie gość jedzie :-) http://www.youtube.com/watch?v=YPd0ATqvoJM -- pozdrawiam, Marcin 'Yans' Bazarnik |
|
Data: 2012-04-20 10:50:20 | |
Autor: kamil | |
Przerost formy nad treścią | |
On 19/04/2012 17:21, Marcin 'Yans' Bazarnik wrote:
On 2012-04-19 18:08, Marcin 'Yans' Bazarnik wrote: Nie porównuj samochodu zbudowanego wyłącznie po to, żeby przejechać Ring o 0.5 sekundy szybciej do seryjnych.. -- Pozdrawiam, Kamil http://bynajmniej.net |
|
Data: 2012-04-20 14:44:54 | |
Autor: Marcin 'Yans' Bazarnik | |
Przerost formy nad treścią | |
On 2012-04-20 11:50, kamil wrote:
On 19/04/2012 17:21, Marcin 'Yans' Bazarnik wrote: Ale jak on to zrobił ? Przecież bez AWD się nie da ? Weź dowolne BMW (nawet 335i ma już ponad 300KM), Porsche, Ferrari, Zondę, Astona Martina, Koenigsegga itp. Bez problemu mają ponad 300, 400, 500KM i napęd na jedną oś. Dziwnym trafem bez problemu dają radę w takich warunkach. Czas najwyższy, abyś przestał opowiadać bzdury o konieczności posiadania AWD, które w tych warunkach jedynie pogarsza osiągi. -- pozdrawiam, Marcin 'Yans' Bazarnik |
|
Data: 2012-04-20 14:03:36 | |
Autor: kamil | |
Przerost formy nad treścią | |
On 20/04/2012 13:44, Marcin 'Yans' Bazarnik wrote:
Nie porównuj samochodu zbudowanego wyłącznie po to, żeby przejechać Ring Zdaje się, że argument "AWD nie potrzeba" jest omawiany w kontekście Integry z filmu rozpoczynającego wątek, a ty wyskakujesz z Astonem. -- Pozdrawiam, Kamil http://bynajmniej.net |
|
Data: 2012-04-20 21:39:25 | |
Autor: Marcin 'Yans' Bazarnik | |
Przerost formy nad treścią | |
On 2012-04-20 15:03, kamil wrote:
On 20/04/2012 13:44, Marcin 'Yans' Bazarnik wrote: Przy mocach wolnnossącej integry i tych warunkach, spokojnie napęd na jedną oś (fwd) wystarczy. Natomiast ogólnie napęd na jedną oś (WŁAŚCIWĄ OŚ) wystarczy dla znacznie, znacznie większych mocy. Jak już przy mocach jesteśmy, to wyjaśnij mi proszę skąd w wolnossącej integrze 360KM o których piszesz ? -- pozdrawiam, Marcin 'Yans' Bazarnik |
|
Data: 2012-04-20 15:11:39 | |
Autor: Przemysław Czaja | |
Przerost formy nad treścią | |
Użytkownik "Marcin 'Yans' Bazarnik" Weź dowolne BMW (nawet 335i ma już ponad 300KM), Porsche, Ferrari, Zondę, Astona Martina, Koenigsegga itp. Bez problemu mają ponad 300, 400, 500KM i napęd na jedną oś. Dziwnym trafem bez problemu dają radę w takich warunkach. Zgadza się, AWD może się prowadzić znacznie gorzej niż auto pozbawione tego wynalazku, dlatego co bardziej przemyślane konstrukcje pozwalają na odłaczenie przodu. |
|
Data: 2012-04-20 21:42:13 | |
Autor: Marcin 'Yans' Bazarnik | |
Przerost formy nad treścią | |
On 2012-04-20 15:11, Przemysław Czaja wrote:
Z ciekawości, które (o nadwoziu sedana/coupe) pozwalają zostawić napęd na tył ? Subaru ogólnie, Lancery, Quattro w Audi ZTCW mają stały, -- pozdrawiam, Marcin 'Yans' Bazarnik |
|
Data: 2012-04-21 17:04:09 | |
Autor: Przemysław Czaja | |
Przerost formy nad treścią | |
Użytkownik "Marcin 'Yans' Bazarnik" Z ciekawości, które (o nadwoziu sedana/coupe) pozwalają zostawić napęd na tył ? nie pamietam modelu auta, ale to chyba było jakieś ferrari a może lambo...chwila googlowania wyrzuciła zaskakujące wyniki R32 and R33 (1989-1997) GTS4 Skyline GT-R - 1989-2003 Nissan Stagea A31 Cefiro Infiniti G35x/Nissan Skyline (V35 & V36) Infiniti M Infiniti FX Infiniti EX35 ponoć te modele mają odłączany przedni napęd |
|
Data: 2012-04-21 22:28:33 | |
Autor: kamil | |
Przerost formy nad treścią | |
On 21/04/2012 16:04, Przemysław Czaja wrote:
Pomylił ci się sterowany komputerem centralny dyferencjał z odłączaniem napędu. ;) -- Pozdrawiam, Kamil http://bynajmniej.net |
|
Data: 2012-04-19 14:06:04 | |
Autor: Marcin 'Yans' Bazarnik | |
Przerost formy nad treścią | |
On 2012-04-19 13:59, Marcin 'Yans' Bazarnik wrote:
On 2012-04-19 01:31, Staszek Sosenko wrote: Tak powinno się jechać :-) Mhmm E30 :-) http://www.youtube.com/watch?v=ucfXQikfPcI&feature=related M3 http://www.youtube.com/watch?v=T-WSv-rOojk&feature=related Patrząć po mijacnych kierowcach, to nie bardzo mają oni pojęcie jak jechać po torze. -- pozdrawiam, Marcin 'Yans' Bazarnik |
|
Data: 2012-04-20 08:28:19 | |
Autor: LEPEK | |
Przerost formy nad treścią | |
W dniu 2012-04-19 14:06, Marcin 'Yans' Bazarnik pisze:
M3 Albo puszczają to M3. Albo zawieszenie, silnik i opony im nie pozwalają. Albo wszystko na raz. Chociaż 4:50 pan w białej Integrze to się chyba zagapił ;) Pozdr, -- L E P E K Pruszcz Gdański no_spam/maupa/poczta/kropka/fm Corolla E11 4E-FE sedan '97 Avensis T22 1CD-FTV sedan '01 |
|
Data: 2012-04-20 10:48:38 | |
Autor: kamil | |
Przerost formy nad treścią | |
On 20/04/2012 07:28, LEPEK wrote:
W dniu 2012-04-19 14:06, Marcin 'Yans' Bazarnik pisze: Raczej jak każdy track-day, ten w zasadach ma wyraźnie napisane "żadnych wyścigów, albo będzie zakaz wstepu", więc puszczają jadących szybciej. -- Pozdrawiam, Kamil http://bynajmniej.net |
|