Przerwa dla naszych klub贸w w Europie

Data: 2010-08-05 19:56:02
Autor: Albi
Przerwa dla naszych klub贸w w Europie
Uwa偶am, 偶e Polska na jaki艣 czas powinna zrezygnowa膰 z wystawiania swoich zespo艂贸w w europejskich pucharach.

Data: 2010-08-05 20:21:09
Autor: maciej
Przerwa dla naszych klub贸w w Europie
Albi napisa艂:

Uwa偶am, 偶e Polska na jaki艣 czas powinna zrezygnowa膰 z wystawiania swoich zespo艂贸w w europejskich pucharach.

Nie, dlaczego, ja tam si臋 nie藕le bawi臋 t膮 komedi膮 :-)
Fajne m臋tliki logiczne tworzymy, na przyk艂ad jedynym klubem jaki jeszcze b臋dzie nas reprezentowa艂 w pucharach jest ten, kt贸ry jako pierwszy przegra艂 sw贸j dwumecz ;-)

10 lat temu tutaj si臋 pisa艂o, 偶e Cupia艂 g艂upio robi, 偶e zamiast wydawa膰 miliony na kopaczy niech za te pieni膮dze sprowadzi trener贸w od dzieciak贸w z Holandii i Hiszpanii, bo kupuj膮c cieniak贸w b臋dzie sta艂 w miejscu, a robi膮c z Wis艂y przedsi臋biorstwo kszta艂tuj膮ce pi艂karzy OD DZIECKA po 10 latach b臋dzie daleko przed innymi.
Ale mia艂 innych doradc贸w... ;-)

Data: 2010-08-05 20:55:33
Autor: Mane
W dniu 2010-08-05 20:21, maciej pisze:

[...]

Nie m贸w hop, Jeszcze Jaga zaskoczy.

Data: 2010-08-05 19:19:33
Autor: Smok Eustachy
Przerwa dla naszych klub體 w Europie
Dnia Thu, 05 Aug 2010 20:55:33 +0200, Mane napisa艂(a):

[...]

W swoim czasie otwarcie twierdzi艂em, 偶eby nie przejmowa膰 si臋 fifowskimi zawieszeniami, tylko spacyfikowa膰 ca艂y PZPN bo i tak nikt nic nie ugra.

Data: 2010-08-05 20:58:07
Autor: Jan Strybyszewski
Przerwa dla naszych klub贸w w Europie
maciej pisze:
Albi napisa艂:

[...]

Spokojnie wlasnie przerwano mecz w Salonikach z powodu kibola.
Jest nadzieja ze nas wyklucza w cholere

Przerwa dla naszych klub贸w w Europie