Przerwa w AC i znizki

Data: 2011-04-17 06:48:58
Autor: bingo
Przerwa w AC i znizki
Mam zamiar przenieść się do innego ubezpieczyciela. U obecnego mam
wykupione oprócz OC i NW również AC. Zniżki 60%. Po przenieieniu nie chciałbym wykupywac ubezpieczenia AC. Jednak z uwagi na
zamiar zakupu nowego samoachodzu (myślę, że w ciagu roku, dwóch) chciałbym
miec mozliwośc zachowania zniżek.
Nowy ubezpieczyciel pwoiedział, że istnieje jakiś przepis mowiący, że
zniżki w AC dopiero po trzech latach przerwy w ubezpieczeniu zaczynają się
zmiejszać tj po trzech 60 %, po czterch 50 % (czy jakiś szcebel niżej itd).
Nie podał mi jednak podstawy prawnej bo powiedział, że musiałby znaleźć a
rowmowa była przeprowadzona przez telefon.
Moze ktoś zna ten przepis i poda podstawę prawna jego rozumowania. podr.

Data: 2011-04-17 08:34:33
Autor: Big Jack
Przerwa w AC i znizki
W wiadomości
*bingo* napisał(-a):

[...]

To nie musi być (ustawowa) podstawa prawna. Wystarczy taryfa AC danego ubezpieczyciela. Ale jak po upływie 3 lat zaczynają się zmniejszać, a nie przepadają całkowicie, to i tak nie jest źle.

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2011-04-17 10:17:17
Autor: bingo
Przerwa w AC i znizki
Był 17 kwiecień 2011 roku (niedziela) gdy o godz. 8:34, wszystkim znany

*bingo* napisał(-a):

[...]

ROzumiem ale przedstawicie ubezpieczyciela wspominał coś o zapisach w
prawie obwowiązujących wszytkich ubezpieczycieli bo przecież niekiniecznie
musze być ubezpieczonym za dwa czy trzy lata u tego z którym rozmwiałem.

Data: 2011-04-17 10:34:54
Autor: Big Jack
Przerwa w AC i znizki
W wiadomości
*bingo* napisał(-a):

[...]

To poproś go żeby popełnił ten wysiłek i znalazł te zapisy w prawie dla dobra Twojego i swojego.

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Przerwa w AC i znizki