Przerwanie okresu przedawnienia

Data: 2011-10-17 21:20:19
Autor: Skimir
Przerwanie okresu przedawnienia
Witam

Czy zawiadomienie o wszczęciu postępowania przerywa okres przedawnienia?

Właśnie dostałem takowe od ZUS'u za składki należne za październik i listopad 2001r.

W tamtym okresie zamykałem działalność ale było to już tak dawno, że nie bardzo jestem w stanie jakkolwiek ustosunkować się do tego pisma.
Banki też nie dysponują wyciągami z przelewów za 10 lat do tyłu.

--
M.

Data: 2011-10-17 21:22:40
Autor: Skimir
Przerwanie okresu przedawnienia
Jeszcze jedno.

Czy w takim zawiadomieniu ZUS musi podać całkowite zadłużenie do dnia sporządzenia pisma, czy np. po zamknięciu tej sprawy może znaleźć sobie jakiś inny okres należnych składek np grudzień 2001?

--
M.

Przerwanie okresu przedawnienia