Przerywa muzyka, wolno działa

Data: 2009-05-09 19:04:33
Autor: qwerty
Przerywa muzyka, wolno działa
Użytkownik "lolszowy" <lolszowy@gmail.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:f8dac958-c98a-43fc-9b0a-f42dbd57a654@o20g2000vbh.googlegroups.com...
Witam.
Mam problem z laptopem. Sprzęt generalnie dobrej jakości [Toshiba],
procesor dwurdzeniowy, 1GB ramu itd...

Chodzi o to, że przerywa muzyka, filmy, komputer działa wyjątkowo
powolnie.
Pomaga formatka ale tylko na dzień, max do kilku. Instalowałem zarówno
pirackiego windowsa, jak i oryginalnego którego dostałem z laptopem.
Komputer jest podłączony do sieci akademickiej i zabezpieczony przez
Norton IS 2006 który nic nie wykrywa. Spybot też nic nie wykrywa.
Odinstalowywałem po kolei całe oprogramowanie które instalowałem po
instalacji windowsa czyli kodeki, opera, gg itp.
3x już był reinstalowany i za każdym razem problem powraca.

Załączam hijacka sprzed ostatniej formatki.

Wywal avasta, nortona, gg oraz:
C:\WINDOWS\system32\RAMASST.exe
C:\WINDOWS\system32\DVDRAMSV.exe

Przerywa muzyka, wolno działa