Przerywa muzyka, wolno działa

Data: 2009-05-09 21:33:19
Autor: Artur Halaczkiewicz
Przerywa muzyka, wolno działa
A mi tak się działo jak wyjmowałem pendrive poz wcześniejszego odmontowania w systemie. Coś się wywalało w systemie i szalała biblioteka svhost /o ile dobrze pamiętam/ i jedynie format systemu przywracał sprawność. Objaw był taki jak uciebie - np. winamp dostawał czkawki...

--
arturh

+-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- +
|        www.txt2dots.com          |
|  To create inscription or logo   |
|    using small elements like     |
|    coins, LEDs, matches etc.     |
+-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- +

Data: 2009-05-09 13:57:47
Autor: lolszowy
Przerywa muzyka, wolno działa

A zrobiłeś coś, dzięki czemu korzystanie z pena nie powodowało
szalenie systemu? W jaki sposób zdiagnozowałeś że to właśnie ten
proces wariował?

PS. Ja wpadłem na genialny pomysł i przywracam sobie system po prostu
bez konieczności jego reinstalacji.

Data: 2009-05-10 00:35:29
Autor: Artur Halaczkiewicz
Przerywa muzyka, wolno działa
A zrobiłeś coś, dzięki czemu korzystanie z pena nie powodowało
szalenie systemu?

od tamtej pory ZAWSZE przed wyjęciem jakiegokolwiek urządzenia USB a w szczególności czegoś gdzie cos zapisywałem/odczytywałem wcześniej odmontowuje urządzenie /ikona bezpieczne usuwanie sprzętu/ i przestałem mieć te problemy...
nie wiem czy to było przyczyną ale stwierdziłem zależność: wyrywanie pena -> pobieranie przez svhost strasznej ilości zasobów -> czkawka systemu. A jak po bożemu odinstalowuje - wszystko działa ok.

W jaki sposób zdiagnozowałeś że to właśnie ten
proces wariował?

jakiś program do szczegółowego podglądu procesów i wykresów zajętości i logi zapisywane do pliku mówiły że czkawka wsytępowała gdy svhost pobierał 100% obu rdzeni na chwilę. nie pamiętam co to był za program - jakis shareware. systemowy podgląd tego nie wykrywał.

mam nadzieję że pomogłem

--
arturh

+-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- +

Data: 2009-05-10 05:58:22
Autor: lolszowy
Przerywa muzyka, wolno działa
Jeszcze nie wiem, bo przywróciłem system, do stanu sprzed kilku dni a
teraz zabezpieczam go na różnorodne sposoby. Kolega przeskanował mi
pendrive`y kasperskim i dopiero on wykazał kilka wirów i trojanów (ani
avast, ani norton nie wykryły). Instaluje teraz Kasperskiego i bede
się stosował do wspazówek dot. penów i zobaczymy :) Jeżeli nie będę
ponawiał znaczy że pomogło ;)

Dzieki.

Data: 2009-05-15 06:41:54
Autor: lolszowy
Przerywa muzyka, wolno działa
Wygląda na to że instalacja Kasperskiego i poprawne odmontowywanie
pena pomogło.
Dzięki za sugestie.