Przerywa nie jedzie pomocy!

Data: 2011-04-10 20:30:27
Autor: dawiata
Przerywa nie jedzie pomocy!

Użytkownik "sebacbrf" <sebacbrf@_NOSPAM_interia.pl> napisał w wiadomości news:ef5624b50fa00925aebeb58c529f9de8$1grupy.scigacz.pl...
Witam
Mam problem z moim motorkiem jest to kawasaki zx6r 97r. Mianowicie chodzi o to, ze w czasie jazdy w granicach 5-6 tys. obrotow zaczyna przerywac.

a nie myłeś czasem motocykla niedługo przed tym? Ogólnie to ja raz tak zrobiłem, że zalałem cewki zapłonowe (chyba to było to) i właśnie działy się takie cyrki. Acz chyba przy wyższych obrotach...

pzdr
Dawid
czerwony blady 954 __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 6031 (20110410) __________

Data: 2011-04-11 19:50:22
Autor: sebacbrf
Przerywa nie jedzie pomocy!

Motocykl jest po pelnym serwisie, zrobione wszystkie regulacje, synchronizacja, wymiana swiec, filtrow. Motocykl suchy, rozgrzany. Nie mam juz pomyslow od czego moze sie tak dziac.

Data: 2011-04-13 14:59:50
Autor: Michał V-R
Przerywa nie jedzie pomocy!
W dniu 2011-04-11 21:50, sebacbrf pisze:

Motocykl jest po pelnym serwisie, zrobione wszystkie regulacje,
synchronizacja, wymiana swiec, filtrow. Motocykl suchy, rozgrzany. Nie
mam juz pomyslow od czego moze sie tak dziac.

a gazniki synchronizowane tylko, czy czyszczone tez byly?
a powyzej 6krpm jest juz dobrze? bo jak nie, to moze za maly poziom paliwa w komorach plywakowych, albo filtr paliwa o za malej przepustowsci

Michal V-R
gg 9409047
żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy

Data: 2011-04-13 14:39:52
Autor: sebacbrf
Przerywa nie jedzie pomocy!
Gaznieki byly synchronizowane i czyszczone, bylo sprawdzane nawet dwa razy. Dzieje sie to tylko w zakresie 5,5-6rpm, ponizej i powyzej jest ok.

Przerywa nie jedzie pomocy!